فرح‌بخش بعد از ۸ سال با «رکب» به کارگردانی برمی‌گردد/ سجادی‌حسینی در مسیر «تونل وحشت»

کاوه سجادی حسینی، محمدحسین فرحبخش و حسین زندباف سه تهیه‌کننده‌ای هستند که برای دریافت پروانه ساخت سه فیلم جدید درخواست خودشان را به شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی ارائه کرده‌اند.

فرح‌بخش بعد از ۸ سال با «رکب» به کارگردانی برمی‌گردد/ سجادی‌حسینی در مسیر «تونل وحشت»

 فیلم «تونل وحشت» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کاوه سجادی حسینی، «رکب» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدحسین فرحبخش و «زیر توت» به تهیه‌کنندگی حسین زندباف و کارگردانی میثم حسن زاده حسین آبادی در انتظار دریافت پروانه ساخت به سر می‌برند.

کاوه سجادی حسینی کارگردانی فیلم های سینمایی نبودنت، شب بیرون، بوفالو، روزی که می آید، فیلمساز کوچک، راه، نگرانی، آتش زیر خاکستر، بی پایان و اکنون در یک آینه را برعهده داشته است.

نبودنت به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی کاوه سجادی حسینی در بخش سودای سیمرغ چهل و دومین دوره جشنواره فجر حضور دارد.

محمدحسین فرح‌بخش نیز پیش از این زندگی خصوصی، مستانه و آب نبات چوبی را کارگردانی کرده است. پا تو کفش من نکن آخرین ساخته این فیلمساز بود و او پس از ۸ سال قصد دارد «رکب» را جلوی دوربین ببرد.

همچنین از جمله آثار حسین زندباف در مقام تهیه کننده می توان آپاچی، تکیه بر باد،‌ زبان مادری، شب های روشن، ایستگاه متروک، از کنار هم می گذریم، شب های تهران، مومیایی ۳ و روانی را نام برد.

وی تاکنون جوایز و افتخارات فراوانی به دست آورد است که از میان آنها می توان به چهار سیمرغ بلورین بهترین تدوین از جشنواره فیلم فجر اشاره کرد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها