نقد بی رحمانه مسعود فراستی بر فیلم مست عشق/ ویدئو

​ انتقادات مسعود فراستی درباره «مست عشق» ساخته حسن فتحی که اکرانش با استقبال تماشاگران روبرو شده است، مورد توجه کاربران قرار گرفت و واکنش برانگیز شد.

نقد بی رحمانه مسعود فراستی بر فیلم مست عشق/ ویدئو

نقدهای تند مسعود فراستی درباره فیلم پرفروش «مست عشق» ساخته حسن فتحی حاشیه‌ساز شد.

او این فیلم را بیشتر اقتباس از کتاب ملت عشق می‌داند تا داستانی از رابطه عارفانه مولانا و شمس تبریزی و می‌گوید: «این یک فیلم بد تلویزیونی است که بیشتر از یک یا دو نمای سینمایی ندارد. صداگذاری و دوبله فاجعه است. صدا‌ها اغلب سینک نیست. تدوین آن آشفته و کارگردانی بدی دارد... .»

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    8

    تو خوبی فقط!!! بقیه خیلی بد هستند

  • محمد
    1

    آفرین استاد بسیار بجا فرمودی . متاسفانه روزبروز شاهد بدسازی کارگردانان ایرانی هستیم موضوع و فیلنامه به این بزرگی را ببین چجوری مضحکانه میسازن که به شعور و شخصیت اصلی داستان هم برمیخوره چه برسه به بینندگان . البته در این مملکت درصد بیننده سینمایی واقعی هم خیلی کم هست .

  • MOJTABA MOHAMMADI
    1

    دقیقا درست گفت .... واقعا بد بود این فیلم انقدر با شوق و ذوق رفتیم ببینیم همون اول فیلم خشکمون زد از سردی بازی ها و این شاخه اون شاخه کردن و پرداختن به حاشیه ها عدم انسجام و روند داستان تمامی مخاطبان توی سالن رو نا امید با صورت های درهم روانه خونشون کرد

  • ناشناس
    9

    ای کاش امثال فراستی این فیلم رانقدنمی کردند تا بتوان نقدی منصفانه وباورپذیر ارائه داد مگرتمام ساخته های آقای فراستی بهتر از این فیلم بیننده داشته است مردم منتظریم فیلم یا سریال درمورد زندگی مولانا بودند حال باهمه کاستی ها ب فیلم‌ رفتند دویدند پس آقای فراستی شما را قبول نداریم حتی اگر درست بگوئید شما را سفید نمی کند

  • ناشناس
    0

    نقدش کاملا بجا و درست بود . دمش گرم

  • حامی
    0

    دقیقا درست نقد کرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها