از عکس رسوایی کانیه وست تا فرش‌های ایرانی:

درون پنت هاوس ۱.۵ میلیون پوندی تیلور سوئیفت با الهام از آلیس در سرزمین عجایب

"تیلور سوئیفت" خواننده و ترانه سرای امریکایی "سرزمین عجایب" خود را در پنت هاوس جادویی اش در تنسی در نشویل خلق کرده است.

درون پنت هاوس ۱.۵ میلیون پوندی تیلور سوئیفت با الهام از آلیس در سرزمین عجایب

 تیلور سوئیفت برنده ۱۴ جایره گِرَمی ۱۸ ماه را صرف بازسازی خانه سه خوابه با فضای خلاقانه رویایی خود کرد و نتایج آن باورنکردنی بوده است. امروزه در این آپارتمان ۳۰۰ متر مربعی با قدم زدن در ورودی مهمانان بلافاصله کاغذ دیواری رنگارنگ و یک حوض ماهی که در وسط اتاق نشیمن قرار دارد را مشاهده می‌کنند.

آن سوی خانه که با قاب‌هایی از گل‌های کاغذی رنگارنگ پوشیده شده یک خرگوش ۱۸۲ سانتی متری قرار دارد. درست بالای حوض سرپوشیده یک پلکان مارپیچ فلزی به "قفس پرنده به اندازه انسان" منتهی می‌شود که سوئیفت خود طراح آن بوده است. تیلور سوئیفت در مصاحبه‌ای با نشریه "رولینگ استون" در سال ۲۰۱۲ مخفیگاه دنج خود را به عنوان "راحت‌ترین مکان در جهان" توصیف کرد.

درون پنت هاوس ۱.۵ میلیون پوندی تیلور سوئیفت با الهام از

دیوار‌های آن فضا مملو از عکس‌های تیلور و نزدیک‌ترین دوستان و خانواده اش می‌باشد. این ستاره عرصه موسیقی در صحبت با نشریه "ونیتی فر" در سال ۲۰۱۲ میلادی گفته بود: "من باید عکس‌هایی از افرادی که دوست شان دارم را در همه جا داشته باشم". او افزوده بود که پنت هاوس اش الهام گرفته از فضای فیلم "آلیس در سرزمین عجایب" ساخته "تیم برتون" است. تیلور علاوه بر عکس‌هایی از خاطرات خوش یک مورد بدنام نه چندان دوست داشتنی را نیز انتخاب کرده است.

بر روی دیوار خانه او بالای یک شومینه سنگی عظیم عکسی در قاب از لحظه رسوایی آمیز اقدام "کانیه وست" رپر معروف دیده می‌شود لحظه‌ای که آغاز خصومت میان آن دو بود.

همه چیز از مراسم اعطای جوایز ام تی وی (MTV) در سالن تالار موسیقی رادیو سیتی در نیویورک آغاز شد. تیلور سوئیفت ۱۹ ساله برای موزیک ویدئوی آهنگ "تو به من تعلق داری" (You Belong with me) توانست از بیانسه پیشی گرفته و برنده جایزه بهترین موزیک ویدیو بخش زنان بشود. او بعد از دریافت جایزه مشغول سخنرانی بود که ناگهان "کانیه وست" رپر به روی سن پرید و نگذاشت تیلور حرف هایش را ادامه بدهد.

کانیه وست جلوی چشم میلیون‌ها بیننده گفت: "تیلور، واقعا برایت خوشحالم. می‌گذارم حرف هایت را تمام کنی، اما موزیک ویدئوی بیانسه یکی از بهترین‌های تاریخ بود. یکی از بهترین‌های تاریخ"!

در این لحظه دوربین بیانسه را نشان داد که بهت زده شاهد این ماجرا بود. بعد از این حرف‌ها از سوی کانیه وست حضار در سالن شروع به هو کردن وست کردند. تیلور سوئیفت با گریه و بهت زدگی سن را ترک کرد.

درون پنت هاوس ۱.۵ میلیون پوندی تیلور سوئیفت با الهام از

تیلور سوئیفت سقف‌های طاق دار خانه اش را نیز با ستاره‌های کریستالی رنگارنگ و لوستر‌های درخشان پوشانده است. او برای پوشاندن کف خانه از فرش‌های ایرانی استفاده کرده است.

با قدم زدن در آشپزخانه اوپن مهمانان با دید چشم انداز افسانه ای، طاق نما‌های گرد و کابینت‌هایی که به رنگ‌های آبی، قرمز و زرد نقاشی شده اند مورد استقبال قرار می‌گیرند. می‌شوند. علیرغم آن که بخش عمده خانه سوئیفت با هر رنگی از رنگ‌های رنگین کمان تزئین شده تم اتاق خواب او آسمان ابری است که با جزئیات تزئین شده است.

علاوه بر این محل اقامت عجیب و غریب در نشویل تیلور سوئیفت چندین ملک قابل توجه دیگر نیز دارد و دارای مجموعه املاک و مستغلات چشمگیر به ارزش ۸۰ میلیون دلار است. او هم چنین مالک یک مجتمع ۵۰ میلیون دلاری در شهر نیویورک و یک خانه ساحلی در رود آیلند و هم چنین صاحب ملک دیگری در نشویل است.

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها