اینفلوئنسر‌های چینی در سمنان چه می کنند؟

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: فعالان شبکه‌های اجتماعی (اینفلوئنسر) چینی باهدف جذب ۲۰ میلیون گردشگر چینی وارد استان سمنان شدند.

اینفلوئنسر‌های چینی در سمنان چه می کنند؟

امیر کرم زاده گفت: باهدف جذب ۲۰ میلیون گردشگر چینی به استان سمنان در پروژه تور آشناسازی ایران سلام، با همکاری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، وزارت امور خارجه و هواپیمایی ماهان، اینفلوئنسر‌های گردشگری چینی به مدت سه روز در بازه زمانی ۱۲ لغایت ۱۴ اسفند در استان سمنان مشغول به تولید محتوا هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: بازدید از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی گردشگری شهرستان‌های استان سمنان همچون معدن نمک گرمسار، چشمه‌علی دامغان، مجموعه کاروانسرا‌های ثبت جهانی استان سمنان، جاده سنگ‌فرش راه ابریشم، خانه‌های تاریخی، مسجد تاریخانه، موزه‌های استان سمنان و… از برنامه‌های سفر سه‌روزه این اینفلوئنسر‌ها در استان سمنان برای معرفی و برند سازی گردشگری این استان در کشور چین است.

امیر کرم زاده بابیان اینکه در این تور ۶ نفر از جوانان فعال در شبکه‌های اجتماعی شرق آسیا به‌ویژه چین که درزمینه گردشگری فعال هستند، گفت: با حضور اینفلوئنسر‌های چینی و تولید محتوا و اشتراک آن در شبکه‌های اجتماعی کشور چین می‌توان از ظرفیت رسانه‌های نوین برای ترویج و تبلیغ گردشگری استان سمنان درزمینه گردشگری خارجی بهره برد.

او افزود: نکته قابل‌توجه در سفر گروه گردشگران چینی به استان سمنان استقبال آنان از صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی و توجه ویژه به مهمان‌نوازی و فرهنگ متنوع در شهر‌های مختلف و شکوه و عظمت آثار فرهنگی و تاریخی استان سمنان بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با اشاره به اینکه در سال جاری بیشترین تور ورودی به کشور ایران از کشور چین بوده است، گفت: با توجه به هم‌زمانی ورود این گروه اینفلوئنسری ۶ نفره مطرح چینی با عید بهاره چینی و نقش رسانه و فعالیت در حوزه گردشگری چین امیدواریم بتوانیم استان سمنان را از طریق فضای مجازی به بهترین نحو به گردشگران چینی معرفی کنیم و این استان را به یکی از مقاصد گردشگری مردم چین تبدیل کنیم.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    فقط به آنها بگویید زودتر بجنبند که بعدش می خوریم به ماه رمضون و محرم و صفر و ... با محدودیت مواجه می شوند!در ضمن بهشان بگویید که در حالت عادی هم نمی توانند هر چیزی بخورند و بپوشندو بنوشند!در آخر هم مواظب باشند به عنوان جاسوس دستگیر نشوند.فعلا همینها تا بعد!

  • ارین
    0

    اصلا امنیت کشور به مشکل میخوره امکانش وجودنداره ما مردم راضی نیستن دوباره ممکنه بیماری داشته باشن شاید هم جنگ بیولوژیک انجام دهند دیدی یه دفعه یه بیماری خطرناک انتقال دادن کارشون همینه اونا برای اینکه اقتصادشان فرونپاشه وبه اقتصادغرب واروپاضربه واردکنند کرونا رو انتقال دادند اونها برای منافعشون هرکاری میکنن وباید مواظب باشیم اونا به هیچ وجح برای کسی دلشون نمیسوزه وکشوری کمونیستی ان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها