حمایت گروه سن ایچ از جامعه هنری کشور

شرکت عالیفرد "سن ایچ" با حضور در پانزدهمین نمایشگاه ایندکسپو که در گالری آریا برگزار گردید، در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود، حمایتش را از هنرمندان و فعالان حوزه هنر، معماری و دکوراسیون داخلی در صنعت غذا بار دیگر نشان داد.

حمایت گروه سن ایچ از جامعه هنری کشور

این نمایشگاه با سناریوی متفاوت به مبحث محصولات در رسته‌های مختلف رستورانی مانند: مبلمان، ظروف، تجهیزات، گیاهان دکوراتیو، مبلمان فضای باز، روشنایی و سایر صنایع وابسته در این حوزه پرداخت. همزمان با برگزاری نمایشگاه، نشست تخصصی فضاهای هورکا، گردشگری و اقامتی نیز برگزار شد.

شرکت عالیفرد با برند «سن ایچ میکسولوژی» حامی مالی و معنوی این نمایشگاه، در تاریخ 25 تا 28 بهمن‌ماه 1402 بود. سن ایچ میکسولوژی در این رویداد فضایی گرم و صمیمی را برای علاقه‌مند هنر ایجاد و تلاش نمود با ارائه خدمات و محصولات خود به بازدیدکنندگان، اشتیاق آنان را برای حضور در چنین محافلی دوچندان نماید.

1

هر هنرمندی برای نوآوری، زایش و خلق اثر نیازمند بستری آرام است. چنین بستری به هنرمند کمک می‌کند که با آرامش بر ایده موردنظرش تمرکز کند. گروه سن ایچ همواره در تلاش است این بستری را برای هنرمندان کشورمان و برگزارکنندگان این گونه رویدادها فراهم نماید. شرکت عالیفرد با برند سن ایچ میکسولوژی با حضور در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های هنری، علاوه بر حمایت از این رویدادها و هنرمندان گرامی، مشارکت کنندگان را به چگونگی استفاده از خلاقیت خود برای درست‌کردن نوشیدنی‌های متفاوت در روزهای سرد و گرم سال آشنا نمود. سن ایچ میکسولوژی تلاش نموده این مهارت جذاب که در سال‌‌های اخیر بسیار پرطرف‌دار شده است را به نحوی دلپذیر به مخاطبان خود آموزش دهد.

2

«سن ایچ میکسولوژی» هنر ترکیب طعم‌هاست. این برند توانست با ایجاد فضایی در گالری آریانا،  فرصتی را برای بازدیدکنندگان جهت خلق ترکیبات نوشیدنی با طعم‌های جدید و تجربه‌ای متفاوت از ترکیب نوشیدنی‌ها، فراهم کند. 35 موکتل کاربردی به علاقه‌مندان در این رویداد معرفی شد.

لازم به ذکر است؛ حمایت از جامعه هنری و حضور در نمایشگاه‌ها و گالری‌ها، توسط گروه سن ایچ ادامه‌دار خواهد بود.

3

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    نوین تبلیغات

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها