بازگشت یک بازیگر دیگر در مقام مجری به تلویزیون

تهیه کننده مسابقه «رخداد» با اشاره به شروع فصل جدید این برنامه از شبکه افق درباره حضور فرهاد جم در برنامه توضیحاتی ارایه داد.

بازگشت یک بازیگر دیگر در مقام مجری به تلویزیون

میر وهاب الدین عالمی تهیه کننده مسابقه «رخداد ۳» درباره این برنامه و تغییر مجری آن در فصل جدید به خبرنگار مهر بیان کرد: تاکنون ۲ مجری مختلف در مسابقه «رخداد» شامل محمدرضا شهبازی و محسن قره شیخ لو اجرای برنامه را برعهده داشتند و در حال حاضر هم فرهاد جم به عنوان مجری برنامه مسابقه تلویزیونی «رخداد» در حال اجرای این برنامه است.

عالمی ادامه داد: طبیعتاً زمانی که گروه تولید برنامه ساز تغییر می‌کنند، تیم عوامل برنامه نیز تغییراتی خواهند داشت، این تغییرات به دلیل مشغله تیم قبلی مسابقه بود که امکان اجرای این پروژه در فصل جدید برایشان مهیا نبود. به همین دلیل در سری جدید، ما در خدمت مردم هستیم و امیدواریم برنامه همچون سری‌های قبل با استقبال مردم روبه‌رو شود.

تهیه کننده مسابقه «رخداد» درباره رویکرد برنامه که در برخی قسمت ها نگاهی یک جانبه گر داشته است، توضیح داد: در سری جدید برنامه، سوالات یک جانبه کار نشده است، سیاست کلی برنامه «رخداد» تمرکز بر انقلاب اسلامی ایران است و اگر بخواهیم تقسیم بندی کنیم رویکرد ما علیه گروه هایی است که مخالف انقلاب اسلامی هستند و عده ای که هم عقیده و موافق جمهوری اسلامی ایران هستند نیز برنامه با آنها همسو است.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها