عکس جدید سمیرا حسن پور

عکسی جدید از سمیرا حسن پور در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت.

عکس جدید سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور بازیگر ایرانی است. او همسر سامان سالور کارگردان است و در سریال پایتخت در نقش گلرخ بازی کرده است. در ادامه عکس جدید سمیرا حسن پور را مشاهده میکنید.

بیوگرافی سمیرا حسن پور

سمیرا حسن‌پور بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان 16 آذرماه سال 1363 در تهران متولد شد. او در یک خانواده 5 نفری بزرگ شده و 2 برادر دارد.این بانوی هنرمند فارغ‌التحصیل رشته نمایش از دانشگاه است. سمیرا حسن‌پور در سال 1395 با سامان سالور، کارگردان سینما ازدواج کرد. سمیرا حسن‌پور علاوه بر بازیگری، ورزش والیبال در تیم هنرمندان را به صورت حرفه ای دنبال می کند و در کنار آن، به تمرین موسیقی و پیانو نیز می پردازد.

سمیرا حسن‌پور از دوران دبیرستان به هنر علاقه مند شده و پس از ورود به دانشگاه، فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد، او با تشویق استادش بهرام بیضایی و حضور در کلاس های بازیگری، حضور در صحنه تئاتر را به صورت حرفه ای ادامه داد.

این بانوی هنرمند با سریال چاردیواری در سال 1388 وارد قاب تلویزیون شد و در دومین تجربه خود با نقش گلرخ سریال پایتخت 1 در سال 1390 به شهرت رسید.

سمیرا حسن پور

 

منبع: سلام نو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    تغییری ندیدم. اینقدر جو ندید وبزرگنمایی نکنید برای جذب مخاطب.برای سایتتون افت داره

    نظرات شما -
    • ✌✊
      0

      تغییر در خودش نبوده در شلوارولباسش بوده

    • ناشناس
      1

      بطور محسوسی لاغر شده

  • ناشناس
    0

    خوش بحالشون تنهادقدقشون اینه صبح که شدچه مدلی آرایش کنن لباس بپوشن

  • ناشناس
    0

    یک عده بی درد که فکر نمایش وچاق شدن ولاغرشدن وآرایش لباس پوشیدن هستند به جای نمایش خودشون یک سری به بیمارستان ها وحاشیه شهر ها بزنن ودردی از یک خانواده نیازمند دوا کنند فکر کنن دولت وحکومت مرده است اگر انسان هستند؟

  • ناشناس
    0

    این چشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بهترین سمیرای من❤️

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها