سکانس ریحانه پارسا در فیلم سینمایی هاوایی/ من دیگر به ایران برنخواهم گشت...

«هاوایی» از جمله تولیداتی است که پیش از شروع پاندومی کرونا تولید آن شروع شد و همه‌گیری این ویروس موجب شد تا فیلمبرداری آن برای مدتی طولانی متوقف شود.

سکانس ریحانه پارسا در فیلم سینمایی هاوایی/ من دیگر به ایران برنخواهم گشت...

فیلم سینمایی «هاوایی» به کارگردانی بهمن گودرزی از چهارشنبه ۱۳ دی سال جاری اکران عمومی خود را آغاز کرده و در این سه روز با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است. این فیلم با حضور چهره‌هایی نظیر ریحانه پارسا، امیر جعفری و امین حیایی به فروشی معادل با ۲ میلیارد و ۸۶۱ میلیون و ۴۸۵ هزار تومان رسیده است.

سکانس ریحانه پارسا در فیلم سینمایی هاوایی

«هاوایی» از جمله تولیداتی است که پیش از شروع پاندومی کرونا تولید آن شروع شد و همه‌گیری این ویروس موجب شد تا فیلمبرداری آن برای مدتی طولانی متوقف شود. پس از فروکش کردن همه‌گیری تولید این فیلم که در زمان تولید «رقصنده» نام داشت در کشور هنگ‌کنک از سر گرفته شد.

منبع: همشهری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    به جهنم که بر نمی گردی ایران اینقدر دغدغه و فکر و خیال داریم که موندن یا رفتن امثال تو برای ما پشیزی ارزش نداره گیریم که میموندی چه دردی از مردم کشورت دوا می کردی شما فقط فکر خودتون هستین وگرنه میموندین مثل استاد مجید انتظامی که جایی گفته بود برای آهنگهای من اونور آب کلی پول می دن ولی من موندم کنار مردمم تا با مشکلات اونا شریک باشم نه مثل تو تازه به دوران رسیده

  • ناشناس
    0

    بسلامت برو که برنگردی

  • ایرانی
    0

    😏😏 یعنی اعتماد به سقفتو قوربون که فکر کردی خیلی مهمی واسه مردم ایران که کلی دغدغه دارن واسه خودشون ، هرچند اگه بعضی تازه به دوران رسیده هایی مثل خودت ، تورو بزرگ نمی‌کردن الان زیر دست و پا له شده بودی ..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها