رئیس جمهور سابق ایران برای علی مصفا چه نوشت؟

پیام تسلیت سید محمد خاتمی به علی مصفا در پی درگذشت دکتر امیربانو کریمی را بخوانید.

رئیس جمهور سابق ایران برای علی مصفا چه نوشت؟

سیدمحمد خاتمی در پیامی به مناسبت درگذشت «دکتر امیربانو کریمی» خطاب به فرزند هنرمندش «علی مصفا» تسلیت نوشت، متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هنرمند گرانقدر
جناب اقای علی مصفّا
درگذشت بانوی دانشمند و والاقدر استاد دکتر امیربانو کریمی، مادر ارجمندتان را صمیمانه به جنابعالی، خاندان‌های شریفِ مصفا و کریمی و همه بستگان داغدار و به همه شاگردان و همراهان این عزیز تسلیت می‌گویم و از پیشگاه حضرت پرودگار برای این فقیده سعیده و روان پاک پدر والاقدرتان جناب آقای استاد دکتر مظاهر مصفا ، آمرزش و رحمت الهی و برای بازماندگان معزز، تندرستی ، شکیبایی و پاداش نیکو مسألت می‌کنم.
عمرتان دراز و ایّام عزّت مستدام باد!
سیّد محمّد خاتمی
۱۴۰۲/۱۰/۱۱

منبع: سینما اعتماد
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    4

    درود بر شرفت و صد رحمت به پدرت که بعد از ریاست جمهوری تو روز به روز در دنیا منزوی تر شدیم و در کشور نیز ندار تر و فقیر تر .. هر روز شاهد اختلاسی بزرگتر بودیم و شاهد تن فروشی و عضو فروشی بیشتر

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      چرا دوس داری یکی مثل چوپان دروغگو بالاسرت باشه . ذهنتو بازتر از این چرندیات کن .

  • ناشناس
    3

    با ۸ سال تو و ۸ سال حسن و... که به نوعی با چراغ سبز و حمایت شماها ایشومپن به دوران رسیدد.‌!! کشور ما روز به روز از لحاظ فرهنگی، ادبی و اقتصادی ...،فقیر و فقیر تر شد. و بخش زیادی از عمر جوانان و اقشار مختلف کشورمان‌ و بخش فراوانی از کل زندگی ما مردم در دوران شماها به بازی با الفاظ و واژه های سیاسی و سیاست بازی ها(گفتگوی تمدنها، و امید و تددددبی..‌ و برجامممممم! و لبخند به دشمنان و ..) سپری شد.! و ظاهرا به آسانی و به این زودی ها این معضل قابل حل نبوده، و مصائب وارده به ما مردم جبران شدنی نخواهد بود.‌

  • 🐜
    3

    تواضع و فروتنی شما ستودنی هست شیر مادر نان پدر حلالت باشه بنده هم ازطرف خود و همه فرودستان ایران زمین ب خانواده داغدار مصفا و کریمی و تمام وابستگان تسلیت عرض می نماییم و برای شما آرزوی صبر داریم!!! درود برشرفت خاتمی بااینکه موافق هیچ حزب شیادی نیستم شما برای ما فرودستان قابل احترام هستی سیدعزیز!!! و رأی ب رأی فقط برگزاری رفراندوم سراسری با حضور نهادهای بین‌المللی!!!

  • ناشناس
    0

    درود بر خاتمي

  • رحیم آب منگل
    0

    یعنی نشسته تو خونه منتطره یکی بمیره پیام بده . به امید روزیکه همگی جبران کنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها