تازه‌ترین سریال از «گوگوریو» در راه است! داستان «ملکه وو» چیست؟

سریال در حال ساخت «ملکه وو» (Queen Woo) که قرار است در سال 2024 آمادۀ پخش شود، تازه‌ترین درام کره‌ای است که مخاطبان را دوباره به پادشاهی تاریخی گوگوریو می‌برد.

تازه‌ترین سریال از «گوگوریو» در راه است! داستان «ملکه وو» چیست؟

این سریال روایتی از دوران حکومت نهمین و دهمین امپراطوران پادشاهی گوگوریو ارائه می‌کند؛ پادشاهانی که در واقع نوادگان نسل‌های پنجم و ششم امپراطور جومونگ بودند.

اما شخصیت اصلی سریال همانطور که از اسمش پیداست، نه یکی از پادشاهان گوگوریو بلکه ملکۀ آن سرزمین است؛ ملکه‌ای که در دوران حکومت دو پادشاه از قدرت و نفوذ زیادی برخوردار بود.

ملکه وو در ابتدا همسر امپراطور گوگوک‌چئون است و بعد از مرگ او با برادر کوچکترش سانسانگ ازدواج می‌کند. این ازدواج باعث می‌شود که سانسانگ بتواند بعد از برادرش به تخت امپراطوری گوگوریو بنشیند.

 

fullsizephoto1695665

بازیگران سریال ملکه وو در جلسۀ خواندن فیلمنامه

در خلاصۀ داستان این سریال آمده است که: «وقتی مرگ امپراطور گوگوک‌چئون اعلام می‌شود، نبردی سخت و نفس‌گیر میان قبایل مختلف آغاز می‌شود. باید تنها در 24 ساعت، یک امپراطور جدید تاج‌گذاری کند! چهرۀ اصلی این ملودرام سیاسی و اکشن، بانو وو است، اولین زنی در تاریخ گوگوریو که دوبار ملکه شد».

 

11جئون جونگ سئو که نقش اصلی «ملکه وو» را به عهده دارد یکی از ستاره‌های نوظهور سینما و تلویزیون کره است

جئون جونگ سئو (Jeon Jong Seo) بازیگر 29 ساله و ستارۀ نوظهور درام‌های کره‌ای، در این سریال نقش ملکه وو را به عهده خواهد داشت. جونگ سئو با بازی درنسخۀ کره‌ای سریال «سرقت پول» (2022) بیش از پیش شناخته شد.

منبع: فرادید
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    سریالش خیلی چرت و مزخرفه کلاً از سبک سریال های کُره ای خارچ شده. و انگار ترکیب فیلم مغولی چینی انگلیسی هستش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها