مانکن ابتذال؛ همه چیز در آهنگ جدید ساسی تکراری بود

نکته مشترک ترانه‌های آخر ساسی در سال‌های اخیر، هدف قرار دادن قشر نوجوان است که این شائبه را تقویت می‌کند که ممکن است یک گروه در خارج از کشور حامی مالی ابتذال در ترانه‌های ساسی باشد.

مانکن ابتذال؛ همه چیز در آهنگ جدید ساسی تکراری بود

همه چیز تکراری بود؛ از حاشیه‌سازی‌های پیش از انتشار موزیک تا استفاده از نام یک فیلم ایرانی به عنوان اسم ترانه

ساسی در ترانه جدیدش که تیزرش تا این لحظه در اینستاگرام نزدیک به ۱۸ میلیون بار دیده شده است، استفاده از الفاظ رکیک و اروتیک را به بالاترین حدش رسانده تا جایی که حتی صدای برخی از کاربران ایرانی خارج نشین را نیز در آورده است.

او برخلاف سایر خواننده‌ها، معمولا در طول سال یک ترانه منتشر می‌کند ، اما تیم مارکتینگش، تبلیغات وسیعی برای آن ترانه انجام می‌دهد که دیده شدنش را تضمین می‌کند.

روال همیشگی مارکتینگ این تیم، ایجاد یک شایعه و انتشار خبر جعلی است، این بار آن‌ها از یک پوستر و ادعای همبازی شدن ساسی و ترانه علیدوستی استفاده کردند که سبب شد نام ساسی دوباره در رسانه‌ها مطرح شود.

در ترانه جدید ساسی فارغ از محتوای رکیکی که در همه آهنگ‌های او وجود داشته و دارد وهن و تمسخر بخشی از مفاهیم اعتقادی جامعه ایرانی است.

او و گروهش که به‌خوبی موسیقی و ریتم را می‌شناسند؛ تمامی اتفاقات داخلی ایران و فضای مجازی را به‌خوبی رصد می‌کنند و از آن در ترانه‌ استفاده می‌کنند.

به دلیل آشنایی با ریتم است که اهمیتی ندارد آهنگ جدید در فرم و محتوای موسیقی ضعف دارد، بلکه با ریتمش می‌تواند مدتی در ذهن مخاطب ماندگار شود.

نکته مشترک ترانه‌های آخر ساسی در سال‌های اخیر، هدف قرار دادن قشر نوجوان است که این شائبه را تقویت می‌کند که ممکن است یک گروه در خارج از کشور حامی مالی ترانه‌های ساسی باشد. گروهی که تلاش می‌کند با سیاست‌های ضد فرهنگی و انتشار محتوایی که کاملا دارای ابتذال است نوجوانان و حتی کودکان را به انحراف بکشاند.

اما فارغ از عملکرد ساسی، چه چیزی منجر به این حجم از اشتیاق در جامعه ایران شده است تا شاهد این میزان از دیده شدن ترانه‌های ساسی باشیم؟ در سال‌های اخیر چه سیاست‌های فرهنگی اتخاذ شده است که خروجی‌اش این روند است.

 

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    12

    من که
    لذت بردم دیگران هم لذت بردن
    رپ کلا انتقادی می خوانند درد جامعه رو نشون میده

  • ناشناس
    2

    وقتی خواننده های خوب با ترانه های خوب ممنوع الکار و زندانی و... میشن امثال تتلو و این یکی برد میکنن انگار سیاست نظام به نفع مبتذلهاست!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها