در پی تصادف یکی از مجریان برنامه، « تخت گاز» فعلا تولید نمی شود

برنامه «تخت گاز» تا اطلاع ثانوی ساخته نخواهد شد.

در پی تصادف یکی از مجریان برنامه، « تخت گاز» فعلا تولید نمی شود

 شبکه بی‌بی‌سی سه‌شنبه این هفته اعلام کرد که برنامه «تخت گاز»را تا «آینده قابل‌تصور» پخش نخواهد کرد. پخش «تخت گاز» از زمان تصادف «اندرو فلینتاف» مجری که به پرداخت ۹ میلیون پوند به او منجر شد متوقف شده است.

بی‌بی‌سی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که «شرایط استثنائی» به وجود آمده پس از حادثه باعث شده تصمیم بگیرد تولید برنامه را مدتی متوقف کند. این کمپانی می‌گوید به همکاری با فلینتاف و «پدی مک‌گینس» و «کریس هریس» دیگر مجریان برنامه در پروژه‌های جدید علاقه‌مند است و در آینده بیشتر از این تصمیم خواهد گفت. در بخشی از بیانیه شبکه آمده است که دیگر فعالیت‌های مرتبط با «تخت گاز» از جمله نسخه‌های بین‌المللی برنامه و مجلات متوقف نخواهند شد.

فلینتاف اخیراً پس از تصادف برای اولین بار در یک مکان عمومی دیده شد و آثار مصدومیت روی صورت او قابل مشاهده بود. او در سال ۲۰۲۲ در فرودگاه دانزفولد پارک سری تصادف کرد و فیلمبرداری «تخت گاز» فوراً متوقف شد.

بی‌بی‌سی در ماه مارس و پس از پایان تحقیقات از فلینتاف عذرخواهی کرد. نتیجه آن بررسی منتشر نشد اما استودیوی بی‌بی‌سی اعلام کرد که «درس‌های مهمی» از این حادثه گرفته است. به دنبال وقوع این تصادف چندین تهیه‌کننده از «تخت گاز» کناره‌گیری کردند.

منبع: سی نما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها