سومین روز هفته کتاب ورق خورد:

حاج احمد عطایی مزد سال‌ها تلاشش را از مقام معظم رهبری گرفت

سومین روز سی‌ویکمین دوره هفته کتاب به بزرگداشت حاج احمد عطایی، ناشر پیشکسوت اختصاص داشت.

حاج احمد عطایی مزد سال‌ها تلاشش را از مقام معظم رهبری گرفت

سومین روز سی‌ویکمین دوره هفته کتاب به نام کتاب، ترویج و کانون‌های مردمی بود. این روز با بزرگداشت حاج احمد عطایی، ناشر پیشکسوت همزمان شده بود و خالی از لطف نبود. در این بزرگداشت علاوه بر تجلیل از سال‌ها قلم زدن این ناشر انقلابی، یک جلد قرآن کریم با دستخط مقام معظم رهبری به حاج عطایی تقدیم شد.

به قول میثم نیلی مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی، اتصال به عالم ربانی و حرکت در صراط مستقیم انقلاب و دوری از مسیر‌هایی که دارای اعوجاج فکری هستند، یکی از ویژگی‌های این شاعر انقلابی است.

پرداخت به بذری که حاج احمد عطایی در انتشارات قدر ولایت کاشته است، از صحبت‌های همکاران ایشان بود.

محمدحسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به همت والا و آستینی که آقای عطایی در جهت احیا و حفظ اندیشه انقلابی بالا زد اشاره کرد و گفت: در زمانی که کلام و قلم هرزه‌نویسان به سمت تولید کتاب و تغییر ذائقه فرهنگی مردم رفت، تیم انتشارات قدر ولایت به آرمان و عهد نخستین خود وفادار ماند.

علاوه‌بر این مراسم، برگزاری پنجمین دوره جشنواره نشر دانشگاهی و معرفی کتاب برگزیده دانشگاهی، دوره یک روزه «کارآفرینی مبتنی بر برندسازی در صنعت نشر» و یازدهمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی با رویکرد تجهیز کتابخانه‌های تخصصی و دانشگاهی، تجلیل از پژوهشگران کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی و انتشار کتاب‌های آنان و برگزاری برنامه «شنبه‌های کتاب مساجد» با محوریت کتاب و خانواده در تاریخ ۲۷ آبان و معرفی کتاب‌های «به طور اتفاقی» نوشته غلامرضا حیدری ابهری، «منِ دیگرِ ما» نوشته محسن عباسی ولدی، «قصه ما مثل شد» نوشته محمد میرکیانی، «خواهر» نوشته نرجس شکوریان‌فرد، «نخل و نارنج» نوشته وحید یامین‌پور و «یوسرائیل و صهیوناکراسی؛ ایالات متحده اسرائیل و سلطه صهیونیسم بر مردم» سیدهاشم میرلوحی از دیگر برنامه‌های سی‌ویکمین دوره هفته کتاب است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
نظرات شما - 1
  • محمد گلکار
    2

    سلام علیکم
    سعادتی بالاتر از این نیست که کتاب آسمانی ما مسلمانان قرآن کریم را از ثلاثه حضرت زهرا سلام الله علیها از رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه اي( دامت توفیقاته ) به عنوان هدیه با دست خط معظم له دریافت نموده و یک سرمایه معنوی و مادی و تاریخی محسوب می‌شود.خوشا به حال این ناشر محترم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها