رونمایی ساعد سهیلی از فرزندانش: هامون و تئو

ساعد سهیلی عکسی از فرزندانش منتشر کرده که توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

رونمایی ساعد سهیلی از فرزندانش: هامون و تئو

عکس پسر ساعد سهیلی و گلوریا هاردی، که به قول بعضی‌ها خیلی دیر هم منتشر شد، حالا شایعاتی مبنی برای دو فرزنده بودن این زوج معروف بازیگر در گوشه کنار فضای مجازی به چشم می‌خورد.

برخی از صاحبان اکانت اینستاگرام و وب سایت‌ها پس از فاش شدن وجود فرزند  در زندگی مشترک ساعد سهیلی و همسر خارجی اش، حالا می‌گویند این پسر تنها فرزند آن‌ها نیست و پای فرزند دومی نیز در میان است. ساعد سهیلی و همسرش هردو از بازیگران موفق در سینما هستند.

و حالا در اقدامی جالب ساعد سهیلی از فرزند دوم خود نیز رونمایی کرد.ساعد سهیلی در کنار فرزندانش هامون و تئو/او ساعاتی پیش این تصویر را در صفحه ی شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرد.

زندگی شخصی ساعد سهیلی

ساعد سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 30 بهمن 1366 در مشهد است. او دانشجوی انصرافی رشته گرافیک از دانشگاه آزاد می باشد.

خانواده ساعد سهیلی

ساعد سهیلی فرزند نویسنده و کارگردان سینما سعید سهیلی است. نام مادر ایشان مهناز منتظمی است که فعالیت هنری ندارد، او دارای یک برادر به نام سینا با نام هنری «سینا مهراد» و دو خواهر با نام های صبا و سارا است که هر سه از بازیگر سینما و تئاتر هستند.

سعید سهیلی متولد 1338 در خراسان، کارگردان است و فیلم های معروفی چون گشت ارشاد، چارچنگولی، کلاشینکف، شب برهنه و… از ساخته اوست.ازدواج ساعد سهیلی

ساعد سهیلی چند سالی است که ازدواج کرده و متاهل است. او در سال 1391 وقتی به فستیوالی در پاریس دعوت شده بود با گلوریا هاردی آشنا شد و با هم ازدواج کردند.گلوریا هاردی از مادری شیرازی و پدری فرانسوی متولد و بزرگ شده پاریس و سوئد است. خانم هاردی اگرچه به راحتی فارسی حرف می‌زند، اما این زبان را پس از ازدواج فرا گرفته است.

گلوریا هاردی متولد 11 بهمن دهه 60 در فرانسه، بازیگر و همسر ساعد سهیلی است. او ملیتی ایرانی، فرانسوی دارد و فارغ‌التحصیل مدرسه عالی خصوصی در رشته موسیقی است.

گلوریا هاردی پس از ازدواج در ایران به کلاس های بازیگر رفته و برای اولین بار در سریال کیمیا به عنوان بازیگر نقش آفرینی کرد. ساعد سهیلی 6 سال از گلوریا هاردی کوچک  تر است ولی با این حال زندگی موفق و عاشقانه ای دارند.ثمره ازدواج گلوریا هاردی و ساعد سهیلی، این دو چهره ی محبوب و مشهور، پسری است به نام هامون، با اینکه هامون سهیلی هم اکنون بیش از 4 سال دارد اما این زوج هنری خبر بچه دار شدن خود را تا سال 1400 منتشر نکردند و از فرزند خود به یکباره رونمایی کرده و او خیلی سریع در فضای مجازی صاحب هزاران دنبال کننده شد.

منبع: بدینسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    تئو.

  • ناشناس
    0

    زوج دوست داشتنی هستن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها