بازیگران زن هالیوودی که در دوران بارداری فیلم بازی کردند

بازیگران زنی که در ادامه از آن ها صحبت خواهیم کرد با زیرکی توانستند بارداری خود را در فیلم پنهان کنند، بی آنکه مخاطبان به این موضوع پی ببرند.

بازیگران زن هالیوودی که در دوران بارداری فیلم بازی کردند

تولید فیلم زمان زیادی می برد. ساخت سریال های تلویزیونی با چندین فصل نیز می تواند یک دهه یا بیشتر به طول انجامد.

در عین حال اما زندگی ادامه دارد و در این مدت بازیگران اصلی کار ازدواج می کنند یا صاحب فرزند می شوند. با این حال، بارداری بازیگران زن به دلیل هماهنگ نبودن این اتفاق با داستان کار نگرانی زیادی ایجاد می کند.

اما بازیگران زنی که در ادامه از آن ها صحبت خواهیم کرد با زیرکی توانستند بارداری خود را در فیلم پنهان کنند، بی آنکه مخاطبان به این موضوع پی ببرند.

ملیسا راوش در «تئوری بیگ بنگ» ( The Big Bang Theory )

ملیسا راوش، بازیگر نقش برنادت در سریال محبوب «تئوری بیگ بنگ»، در زمان فیلمبرداری فصل یازدهم این مجموعه ی تلویزیونی متوجه شد باردار است.

این امر سریال را با چالش بزرگی رو به رو ساخت، چرا که در فصل قبلی سریال، برنادت و همسرش صاحب فرزند شده بودند. با این حال، سازندگان سریال فکر کردند که همین امر می تواند تبدیل به اتفاقی مهیج شود و تصمیم گرفتند داستان را بر اساس آن تغییر دهند.

همسر برنادت، هاوارد، از شنیدن در راه بودن فرزند دوم شان با فاصله ی اندکی پس از تولد فرزند اول شان که هنوز یک ساله هم نمی شود، شگفت زده می شود. او و برنادت در ابتدا کاملاً شوکه هستند. آن ها هنوز با فرزند اول شان در خانه درگیر هستند، بنابراین آمدن فرزند دوم به معنای تکرار همه ی آن مشکلات است، از جمله مسأله ی شغل برنادت.

او که علاقه ی زیادی به کارش دارد، به خاطر تولد فرزند اولش مدتی را از کار دور ماند و حالا که به تازگی به سر کار بازگشته، باید دوباره به خانه بازگردد، امری که باعث می شود رفته رفته جایگاه شغلی اش را در خطر و متزلزل ببیند.

اسکارلت جوهانسون در « انتقام‌جویان: عصر اولتران » ( Avengers: Age of Ultron )

اسکارلت جوهانسون که نقش بیوه ی سیاه را در بسیاری از فیلم های مارول ایفا کرده، در سال ۲۰۱۴ دخترش را باردار شد. عوامل فیلم «انتقام‌جویان: عصر اولتران» برای پنهان کردن بارداری او در این فیلم با چالش مواجه شدند. اما در نهایت موفق شدند بدون حذف هیچ یک از سکانس های جوهانسون این کار را انجام دهند.

این امر به لطف استفاده از بدل، نماهای بسته و لباس هایی که بارداری او را مخفی می کرد، فیلمبرداری از زوایای خاص و حتی استفاده از جلوه های ویژه ی کامپیوتری میسر شد.

جنیفر گارنر در «آلیاس» ( Alias )

نویسندگان سریال «آلیاس» بعد از باخبر شدن از بارداری جنیفر گارنر که نقش اصلی این مجموعه ی تلویزیونی، سیدنی بریستو را برعهده داشت، مجبور شدند فصل پنجم سریال را به طور کامل بازنویسی کنند. در داستان جدید، سیدنی بریستو برای مادر شدن آماده می شد که معنایش این بود که نیازی به پنهان کردن برآمدگی شکم گارنر نبود.

با این حال، گارنر با رسیدن به مراحل پایانی دوران بارداری اش دیگر نمی توانست در سکانس های اکشن سریال شرکت کند. برای حل این مشکل، شخصیت ریچل که یک مأمور ویژه ی جوان بود به داستان اضافه شد و سیدنی نقش ناظر پیدا کرد. با این تمهید، در حالی که ریچل به تعقیب و گریزهای مهیج مشغول بود، سیدنی بارداری خود را در شرایط آرام تری سپری می کرد.

گل گدوت در «زن شگفت انگیز» ( Wonder Woman )

گل گدوت هنگام بازی در فیلم «زن شگفت انگیز» تصمیم گرفت بارداری خود را از عوامل پنهان کند. دلیلش این بود که دلش نمی خواست سر صحنه رفتاری متفاوت از بقیه ی بازیگران با او شود.

پنهان کردن این امر کار پرچالشی بود، چرا که بارداری اش او را درگیر میگرن و استفراغ کرده بود. اما این امر لطمه ای به فیلم وارد نساخت.

آن هاتاوی در «جادوگرها» ( The Witches )

آن هاتاوی در میانه ی ساخت فیلم «جادوگرها» به بارداری خود پی برد. بعد از آن، هاتاوی نسبت به راحت نبودن لباس های نقشش از ناحیه ی کمر ابراز نگرانی کرد که این امر باعث شد از استفاده از لباس هایی که کمر تنگی دارند برای او خودداری شود.

اصلی ترین چالش برای گروه طراح لباس فیلم بر سر آن لباس بنفش رنگی مزین به یک مار طلایی بود. بارداری هاتاوی تا آن زمان دیگر مشخص شده بود و این لباس باید از نو طراحی می شد.

رزاموند پایک در «ریچر» ( Reacher )

در سریال تریلر «ریچر» تصمیم بر آن شد که بارداری رزاموند پایک از تماشاگران پنهان نگه داشته شود. چیزی که این مسأله را پیچیده تر کرده بود این بود که گرچه داستان در تنها ۳ روز رخ می داد اما پروسه ی فیلمبرداری ۴ ماه به طول می انجامید.

این مسأله همکاری طراحان لباس و فیلمبردار سریال  با یکدیگر را برای اطمینان از پنهان ماندن برآمدگی واضح شکم او ضروری ساخت. برای دستیابی به این نتیجه، پایک دائماً با لباس های تیره در برابر دوربین ظاهر می شد.

جالب است که پایک خود معتقد بود اضافه وزن او در آن زمان به باورپذیری بیشتر نقشش کمک کرد. او در اینباره گفته: «من همان شکلی شده بودم که در واقعیت هستم، چون وزن خودم بیشتر است.»

جنا فیشر در «اداره» ( The Office )

جنا فیشر بازیگر نقش پم در سریال محبوب «اداره» زمانی فرزند اولش را باردار شد که طبق داستان، شخصیت پم و همسرش پیش تر صاحب فرزند شده بود. او در ابتدا سعی کرد بارداری خود را پنهان کند اما وقتی مخفی کردن شکم برآمده اش دشوار شد، بارداری خود را فاش کرد.

بعد از آن، تصمیم بر آن شد تا بارداری او در داستان گنجانده شود به این شکل که شخصیت های پم و همسرش در سریال صاحب فرزند دوم شوند.

منبع: روزیاتو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها