کیهان: خدا لعنت کند بعضی سلبریتی‌های بی‌سواد را که با ترویج الگوی غربی به مردم آسیب می‌رسانند

رسانه اصولگرا مدعی شده سلبریتی‌ها برای دیده شدن حاضرند با تقلید از الگوهای غلط غربی به هموطنان خود آسیب بزنند.

کیهان: خدا لعنت کند بعضی سلبریتی‌های بی‌سواد را که با ترویج الگوی غربی به مردم آسیب می‌رسانند

 کیهان نوشت: رئیس‌شبکه بهداشت دماوند اعلام کرده در ۷ ماه گذشته با ۳۰درصد افزایش تاکنون ۹۰۰ مورد مراجعه به‌خاطر گاز گرفتن سگ داشته‌ایم .

بدون احتساب هزینه پزشک و پانسمان و تجهیزات، فقط سرم و واکسن ضدهاری این افراد یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان شده است.خدا لعنت کند بعضی سلبریتی‌های بی‌هویت و بی‌سواد و خودشیفته را که برای دیده شدن حاضرند با تقلید از الگوهای غلط غربی و با ترویج آنها در کشور چنین آسیب‌هایی به هموطنان خود بزنند.

این رسانه تندور در ادامه آورده است: برنامه مادر، کودک، محصول شبکه سلامت با اینکه قرار است درباره بیماری‌های ناشی از تماس با حیوانات در کودکان صحبت کند، اما بخش زیادی از صحبت‌هایش را معطوف به داشتن حیوانات خانگی مانند سگ و گربه می‌کند. نظارتی براین برنامه‌ها نیست؟

منبع: سینما اعتماد
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    2

    الگوی غربی که میگن یعنی خواستن شرایط اجتتاعی و اقتصادی خوب برای زندگی چون میدونید که ما تو فقر و فلاکت بمون تا بمیری بری بهشت خوش بگذرونی بودیم در صورتی که همین الان در های بهشت شهادت بازه ولی بزرگان میشنن تو ماشینای میلیاردیشون میرن حرفای انقلابی میزنن بابا بیا برو بهشتت دیگه واسادی مارم به زور ببری؟

  • ناشناس
    0

    یعنی سگ های سلبریتی ها مردم را گاز می گیرند؟!در ضمن الان جاده های غیر استاندارد و خودرو های بی کیفیت داخلی که به تنهایی هزاران نفر را به کام مرگ می فرستند و تعداد بسیار بیشتری هم مصدوم و مجروح و نقص عضو!در کنار آنها بخاطر تحریمها و سوء مدیریتها و نبود دارو و امکانات و سوخت غیر استاندارد و ... هم تعداد زیادی انسان از بین می روند!کیهان چرا اینها را نمی بیند؟!باید می گفت خدا لعنت کند مسببین وضع موجود را!

  • فرزند ایران
    1

    آسیبی که کشور از حضور بیسوادهای ایدئولوژیک همچون متولیان روزنامه کیهان در این 45 سال متحمل شده با هیچ عدد و رقمی قابل بیان نیست.
    گاز گرفتن سگها هم اگر امروز هزینه ساز است ، به علت بی تدبیری شماست.
    آنچه که باید مهار شود تصدی امثال شما در پستهای کلیدیست و نه نگهداری حیوانات خانگی.

  • ناشناس
    1

    اَي كيهان باسواد ،،عصر حجر را به ايران اورديد

  • حاعری
    4

    سلام در همسایگی ما یک خانواده سک باز وجود دارد شب وروز از سر صدای او آرامش نداریم مگر این افراد از آلودگی صدا وبهداشت خبر ندارند یا خودشان را به نفهمی می زنند شهرها ازسک کردانی پر شده ومتاسفانه مسولین احمق جوابکو نیستند وبجای فرزند آوری سک بازی پر شده والان متاسفانه افغانها زاد ولد آنها زیاد شده وقومیت خودشان را حفظ کرده اند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها