حمله شدید کیهان به محسن تنابنده: داعیه مخالف‌خوانی و تقابل با حاکمیت را دارد

روزنامه کیهان در یادداشتی نسبت به شایعه تولید فصل هفتم پایتخت واکنش نشان داد و بدون نام بردن از محسن تنابنده به او حمله کرد.

حمله شدید کیهان به محسن تنابنده: داعیه مخالف‌خوانی و تقابل با حاکمیت را دارد

روزنامه کیهان در یادداشتی نسبت به شایعه تولید فصل هفتم پایتخت واکنش نشان داد و بدون نام بردن از محسن تنابنده به او حمله کرد و گفت: یکی از این عوامل که به عنوان بازیگر و نویسنده با سریال پایتخت همکاری می‌کرده، به رغم دریافت دستمزدهای کلان از نهادهای رسمی همچون سازمان صداوسیما و سازمان اوج اما داعیه مخالف‌خوانی و تقابل با حاکمیت را دارد

کیهان در این یادداشت نوشت: فصل اخیر مجموعه پایتخت، یعنی فصل ششم، به شدت تنزل پیدا کرد و به یک اثر مبتذل و پیش پا افتاده بدل شد! این افت شدید کیفی نیز به طور آشکار، حاصل کم‌فروشی و بی‌تعهدی برخی از عوامل ارشد این سریال است.

روزنامه کیهان به ساخت فصل جدید سریال پایتخت اعتراض کرد. مرکز سیمافیلم، روز گذشته اعلام کرد:«ساخت فصل هفتم سریال «پایتخت» در صورت به نتیجه رسیدن رایزنی‌ مدیران سیمافیلم با تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه نمایشی همانند سایر آثار سازمان صداوسیما وارد فاز تولید خواهد شد».

این درحالی است که فصل اخیر مجموعه پایتخت، یعنی فصل ششم، به شدت تنزل پیدا کرد و به یک اثر مبتذل و پیش پا افتاده بدل شد! این افت شدید کیفی نیز به طور آشکار، حاصل کم‌فروشی و بی‌تعهدی برخی از عوامل ارشد این سریال است.

این روزنامه افزوده است: یکی از این عوامل که به عنوان بازیگر و نویسنده با سریال پایتخت همکاری می‌کرده، به رغم دریافت دستمزدهای کلان از نهادهای رسمی همچون سازمان صداوسیما و سازمان اوج اما داعیه مخالف‌خوانی و تقابل با حاکمیت را دارد و در هر بزنگاهی نیز هیاهو به پا می‌کند که دیگر حاضر نیست با رسانه ملی همکاری کند، اما باز هم کار می‌کند! در «پایتخت ۶» نیز فقط پول گرفتند و محصولی را که در شأن مردم و رسانه ملی نیست ارائه دادند! بنابراین توجیهی در تولید «پایتخت ۷» نیست، مگر تغییر و تحولی در جهت بهبود این پروژه با ورود عوامل جدید اتفاق بیفتد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    4

    اون عوامل جدید را بجای تنابنده در آخر متن خوب اومدی!یعنی نویسنده و کارگزدان و بازیگر مرد و بازیگر زن و بازیگر خردسال سریال مهرانننن رجبیییی!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نرفت غزه ؟

  • من ایرانیم
    1

    پول چند تا از این سریالهای در پیتی و بی محتوا رو جمع کنید و یه فیلم سینمایی یا سریال تاریخی ایرانی به درد بخور و ماندگار بسازید، تا کی میخواهید روی پوچی و بی اثری و ثمری رسانه ملی پافشاری کنید؟ به حد کافی ثابت نکردید؟

  • رابی
    1

    در تمام این سالها مردم فقط شاهد حملات کیهان به بازیگران و بازیکنان و پزشکان و وکلا و روشنفکران و سایر اقشار جامعه بوده اند.دریغ از یک مطلب مفید از این نشریه در جهت آبادانی کشور و منافع ملی و رفاه جامعه.
    معلوم نیست نشریه است یا ستاد جنگ.

  • ب عمو حسین شریعت
    1

    متشکریم تبلیغ خوبی بید

  • ناشناس
    1

    بازاین کفتار پیر نطق کرد

  • ناشناس
    2

    این حاج حسین،خودشو چرا نخود هر اشی میکنه،تو همه موارد نظر میده،صحبت میکنه،رای صادر میکنه،
    بسه بابا بیخیال،ولمون کن دیگه، میشه بسه؟!🙄🤯😳😠


  • ناشناس
    0

    دوغت را بنوش

  • 0

    تو هنوز نرفتی غزه عاشق شهادت !!؟/

  • ناشناس
    0

    آخه کیهان، هر کی حرف مخالف نظر شما را بزنه مخالف حکومت نیست این شماها هستین که پدر حکومت را در آوردید و مردم را ناراضی کردید

  • ناشناس
    0

    نویسندگان کیهان اگه دستمزد هم گرفته باشه نوش جونش زحمت کشیده پانزده شب زمانی که صدا وسیمای مسخره ما هیچ برنامه ندارد مردم هیچ خوشی ندارند پای همین سریالند من الانم دانلود کردم ،بیست وچند تا شبکه دارین یا غزه ،فلسطین ،لبنان،یمن هیچوقت پیشرفت کشورهای مثل وینتنام ،ژاپن ،کره جنوبی حتی به مملکت خودت سر زدی نون به نرخ روز میخوری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها