بررسی ایجاد حوزه علمیه شاهد و ایثارگر در خراسان رضوی

جلسه رسیدگی به مسائل مرتبط با طلاب شاهد و ایثارگر با حضور مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی، مدیریت حوزه علمیه خراسان رضوی و جمعی از مسؤولان حوزوی و بنیاد در مرکز حوزه علمیه خراسان رضوی برگزار شد.

بررسی ایجاد حوزه علمیه شاهد و ایثارگر در خراسان رضوی

حجت‌الاسلام دکتر هاشم صابریان هدف از برگزاری این جلسه را بررسی وضیعت تحصیلی طلاب شاهد و ایثارگر و پیگیری احیای حوزه علمیه شاهد و ایثارگر  خراسان رضوی عنوان کرد و ضمن تشکر از تلاش‌های گذشتگان، گفت: در سال‌های گذشته  به بخش طلاب بر خلاف نگاه راهبردی حضرت امام(ره) توجه چندانی نشده است و ما باید از ظرفیت طلاب شاهد و ایثارگر در امور فرهنگی، تربیتی دانش آموزان و دانشجویان  شاهد و ایثارگر استفاده کنیم.

صابریان افزود: برنامه معاونت آموزش، پژوهش و نوآوری بنیاد برای طلاب شاهد و ایثارگر این است که یک حوزه علمیه استاندارد و در شان ایثارگران سراسر کشور در استان خراسان رضوی که طلاب شاهد و ایثارگر قابل ملاحظه ای دارد ایجاد شود.

حجت‌الاسلام علی خیاط مدیریت حوزه علمیه خراسان رضوی ضمن خرسندی از تشکیل این جلسه اظهار داشت: حوزه علمیه خراسان رضوی آمادگی کامل درجهت حمایت از طلاب شاهد وایثارگر و احیای حوزه علمیه شاهد  را دارد و وظیفه خود می داند که از سرمایه‌های اجتماعی نظام جمهوری اسلامی به نحو مطلوب حمایت کنید.

حجت‌الاسلام‌ حسن زاده نامقی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی و جمعی از مسئولان حوزوی و بنیاد شهید نیز نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را در خصوص مسائل مرتبط با طلاب شاهد ایثارگر و احیای حوزه علمیه شاهد و ایثارگر بیان کردند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ترک
    0

    چرا دولت ایران از کره جنوبی درس عبرت نمی گیرد هفتاد سال پیش کره فقیرترین کشور بود چقدر تبلیغ دین آیا خسته نشدید آیا لیاقت ما همیشه در بدبختی و تاریک اندیشی است

  • ناشناس
    0

    ذررررررررررررررررررررت.

  • 1

    مظلومیت فجیع مردم غزه و همه مردم فلسطین بی تردید زود گذر است ؛ شما را به خدا قسم مظلومیت همیشگی حقیقتهای الزام آفرین قرآن خداوند را با بی توجهی دین زدا فراموش نکنیم!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها