دنیا یک کنسرت ریکی مارتین به ژوله بدهکار است

امیر مهدی ژوله که هر از چندی در تئاتر به ایفای نقش می‌پردازد، به زودی در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

دنیا یک کنسرت ریکی مارتین به ژوله بدهکار است

امیر مهدی ژوله که پیش‌تر فعالیت خود را با نویسندگی در مطبوعات آغاز کرد، ابتدا به عنوان یکی از نویسندگان سریال‌های طنز مهران مدیری، تجربیات گوناگونی در زمینه نویسندگی فیلمنامه‌های مجموعه‌های طنز به دست آورد و پس از مدتی هم به عنوان بازیگر، وارد فاز تازه‌ای از فعالیت‌های هنری شد.

در این فاصله هر از چندی در تئاتر هم به ایفای نقش پرداخت که یکی از تازه‌ترین حضورهای او در تئاتر به بهار سال ۱۳۹۸ و بازی در نمایش «یک ساعت آرامش» به کارگردانی سید جواد روشن بازمی‌گردد که این نمایش در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفت و با استقبال تماشاگران رو به رو شد.

حالا امیر مهدی ژوله برای اولین بار حضور در مجموعه تئاتر شهر را تجربه می‌کند.

دنیا یک کنسرت ریکی مارتین به ژوله بدهکار است!

او از نهم آبان ماه با بازی در نمایش «این دنیا یه کنسرت ریکی مارتین به من بدهکاره» به کارگردانی سهند خیرآبادی در تالار چهارسو تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

بنا بر اعلام روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، این نمایش به نویسندگی و کارگردانی سهند خیرآبادی و تهیه‌کنندگی محمد ‌قدس و با بازی امیرمهدی ژوله و الیکا عبدالرزاقی روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «مهران مردی میانسال است که تصمیم گرفته بحران‌های زندگی خود را با مخاطبان در میان بگذارد و …»

این اثر نمایشی که روزهای پایانی مهر ماه در دبی روی صحنه رفته است، از نهم آبان، ساعت ۲۰ اجرای خود را در سالن چهارسوی مجموعه تئاتر شهر آغاز می‌کند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی با قیمت ۱۸۰ هزار تومان می‌توانند امروز از ساعت ۱۲ به سایت تیوال مراجعه کنند.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها