واکنش وزیر ارشاد به ممنوع‌الکاری تعدادی از زنان بازیگر

وزیر ارشاد گفت: حجاب قانون است و کار کردن برای کسانی که قانون را اجرا نمی کنند امکان پذیر نیست.

واکنش وزیر ارشاد به ممنوع‌الکاری تعدادی از زنان بازیگر

محمد مهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره از سرگیری حج عمره گفت: تحول مهمی بعد از سالها تعطیلی ایجاد شده و  دولت مصمم است که هرچه سریعتر سفر حج عمره  راه بیفتد و برنامه ریزی ما این است که تا آغاز موسم حق تمتع حدود 400 هزار نفر را برای حج عمره اعزام کنیم.

بخوانیداین بازیگران زن سینمای ایران ممنوع الکار شدند

وی درباره ممنوع‌الکار شدن بازیگرانی که کشف حجاب کرده‌اند هم گفت: ما قبلا هم اعلام کردیم که حجاب قانون است و ما قانون را اجرا می کنیم و من چندین بار اعلام کردم که کار کردن برای کسانی که قانون را اجرا نمی کنند امکان پذیر نیست.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    0

    کاش دزدی واختلاس وپاچه خاری ....قانون بود .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      البته مقابله با آنها!

  • ناشناس
    1

    یک آمار بگیرید از بازیگرانی که سابقه اعتیاد و دزدی و ... داشته اند و هنوز سر کار هستند!شما مشکلتان اجرای قانون و این حرفها نیست!

  • ناشناس
    3

    واقعا چه معنی داره که یک بازیگر به قانون کشور عمل نکنه؛اصلا اگر اینطوری بودکه الان سنگ رو سنگ بندنمیشد؛حجاب،اسلام وارزشهای اسلامی قوانین این مملکت هستندمثل قوانین منع حجاب درفرانسه!

  • ناشناس
    2

    قانون برای همه جوامع وبه منظور جلوگیری ازناهنجاریست،اگر همین بازیگران که ازقانون این کشورتخطی کردندیک روزی دزد اموال خانه وماشینشان رامی بردآنوقت چه کارمی کردند؟!آیانمی رفتندپیش پلیس ومجری قانون؟!آیا اگریک نفرآنهارااذیت میکردبازهم نمی رفتندپیش پلیس ومجری قانون؟وخیلی موارددیگرکه لازم به گفتن نیست؛پس قانون یعنی حفظ کرامت شهروندی وجلوگیری ازهرج ومرج؛اگر قانون نبودخود این بازیگران معترضان اول بودند.

  • 0

    البته مثل اینکه گفته شده اگراین بازیگران اظهار ندامت وپشیمانی کننددرحکم آنها تجدید نظر خواهدشد؛به هرحال قانون یک کشوربسیارمحترم است وجامعه خوب یا بد قانونی خیلی بهترازبی قانونی وهرج ومرج است.

  • ناشناس
    1

    خوبه،اگه با همین فرمون پیش برین،باید برای ایفای نقش زن تو سریال‌ها و فیلم ها،باید از مهران رجبی یل اکبر عبدی استفاده کنین!!🤩😘😁🙄🤣😉

  • Slam
    1

    در هر صورت سینما خیلی وقت هستش به فنا رفته و کساد شده و در جا میزنه نگاهی به گیشه و فروش بلیط از این پس کساد تر همه میشه یه وقتای مردم خوش بودن جیبشان پرپول بود دقدقه نان ومشکل اجاره خانه و ووو نداشتن اما حالا فقط سگ دو بدو بدو

  • ناشناس
    1

    ار ارمیتا چه خبر ؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها