مجید ترکمان استندآپ و تقلید صدا عصر جدید کیست؟

مجید ترکمان در فروردین ١٣٦١ در خانواده مذهبى در منطقه جنوب شهر تهران به دنیا امد. او نه خواهر و نه برادر داشت و بر خلاف خانواده هاى دهه ٦٠ که همه پر جمعیت بودند، او تنها بود

مجید ترکمان استندآپ و تقلید صدا عصر جدید کیست؟

از بچگى بسیار بازیگوش و بیش فعال بود و با استعداد و متوجه شد میتواند صداى خیلى از اقوام و شخصیتهاى فیلمها و کارتون هاى آن زمان را تقلید کند. از همان بچگى بدون آموزش توانست پیانو بزند و در دوران کودکى در مدرسه تاتر و تقلید صدا و کیبورد (ارگ) میزد، بولى متاسفانه بخاطر عقاید خانواده نگذاشتند که رشته موسیقى که علاقه داشت برود و رشته تحصیلى برق صنعتى را انتخاب کرد.

علاقه مجید ترکمان

چون به برق صنعتى علاقه نداشت اوقات بیکارى به مراسم عروسی دعوت میشد و کیبورد میزد (خال توور) و مجالس را شاد میکرد. با توجه به عقاید دهه ٦٠ سختی هایی را متحمل شد و استعدادش را کسى جدى نگرفت تصمیم گرفت مهاجرت کند‌.

مهاجرت به کیش تا موفقیت در عصر جدید

جزیره کیش، به عنوان یکی از جواهرات گردشگری ایران، در خلیج‌فارس واقع شده است. این جزیره با آب و هوای گرم و معتدل، سواحل زیبا و فرهنگ متنوع، هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جلب می‌کند. این مقصد تفریحی و مورد علاقه گردشگران داخلی و خارجی، برخی ویژگی‌های بی‌نظیر دارد که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد.

از جمله نقاط دیدنی در جزیره کیش می‌توان به "پل کیش" اشاره کرد که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پل‌های جزیره در خلیج‌فارس شناخته می‌شود. این پل، ارتباط بین جزیره و قاره اصلی را فراهم می‌کند و از دیدگاه‌های زیبا به دریاچه هور العظیم و کوه‌های اطراف قابل مشاهده است.

سواحل فراوان و آب‌های آبی‌وضوح جزیره کیش، به گردشگران فرصت می‌دهند تا لحظات شیرینی را در سواحل آرام و دل‌نشین آن سپری کنند. همچنین، فعالیت‌های مرتبط با ورزش‌های آبی مانند شنا، غواصی، جت اسکی و ویژگی‌های دیگر در این منطقه جذابیت خاصی دارند.

همچنین، در جزیره کیش مجموعه‌های تفریحی و پارک‌های سرگرمی متعددی نیز وجود دارند که برای خانواده‌ها و علاقه‌مندان به فعالیت‌های تفریحی مناسب هستند. به علاوه، فرودگاه بین‌المللی کیش و امکانات مدرن آن، ارتباط راحت و سریع با دیگر نقاط کشور و جهان را فراهم کرده و از جذابیت این جزیره به عنوان یک مقصد گردشگری بین‌المللی اطمینان می‌بخشد.

مجید ترکمان در سن ١٤ سالگى تنهایی بدون خانواده به این جزیره «کیش» مهاجرت کرد و به دنبال کار و اینده خود بود باتوجه به سن کم ولى سختیهاى بسیار و مدتها بدنبال کار بودن بدون اینکه کسى را بشناسد و هزینه حتى جایی براى خوابیدن داشته باشد بعد از مدتى در مغازه اسباب بازى فروشى مشغول به کار شد و و از سال ٧٦ تا ٩٦ در شغل اسباب بازى در بازار پردیس ٢ کیش مشغول بود، همان‌جا هم با شاد کردن مردم و شوخی هاى زیاد با مشتریهاش توانست محبوبیت بین بازاریها و کیشوندان کسب کند. به مرور زمان با توجه به دوربین مخفیهایی که در مغازه میگرفت در ایستاگرام در همان جزیره کیش محبوب شد و با توجه به استعداد طنز او وارد جنگهاى شبانه کیش شد و اولین استیج و اجراى زنده را در شوى شبانه ایرانیان به تهیه کنندگى حمید خندان شروع کرد.

بعداز مدتى وارد جنگهاى شبانه دیگر شد بعداز اینکه توانست استعداد خود را در زمینه اجراى تقلید صدا و استنداپ نشان دهد در سال ٩٧ یک مخاطب برنامه بنام ایدین زواره اى که در زمینه دوربین مخفى در اینستاگرام فعالیت داشت.

عصر جدید و سکوی پرش

شبکه سه، به عنوان یکی از مهم‌ترین رسانه‌های ملی در ایران، نقش بسیار مهمی در ارائه برنامه‌ها و محتواهای متنوع دارد. عصر جدید، با پیشرفت‌های فناوری و تغییرات جامعه، شبکه سه نیز برنامه‌هایی با محتوای تازه و متنوع ارائه می‌دهد که باعث جذب توجه مخاطبان مختلف می‌شوند.

برنامه‌های عصر جدید شبکه سه، تلاش دارند تا با ارائه محتواهایی نوین و با کیفیت، به جامعه کمک کنند تا با تغییرات و چالش‌های امروزی سازگار شوند. این برنامه‌ها می‌توانند شامل برنامه‌های اطلاع‌رسانی، مستندات، برنامه‌های کودک و نوجوان، برنامه‌های فرهنگی و هنری و حتی برنامه‌های تفریحی و ورزشی باشند.

همچنین، نوحه فعالیت برنامه‌های عصر جدید و شبکه سه، به عنوان بخشی از برنامه‌های مذهبی و فرهنگی، نقش بسیار مهمی دارد. این برنامه‌ها با ارائه محتواهای مذهبی و دینی، افراد را به تفکر و اندیشیدن درباره مسائل مهم و ارزشمند ترغیب می‌کنند. همچنین، این نوع برنامه‌ها می‌توانند در ترویج ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی نقش مهمی ایفا کنند و به ارتقاء اخلاق و ارزش‌های مذهبی در جامعه کمک کنند.

به این ترتیب، شبکه سه با تنوع برنامه‌ها و درجه‌بندی‌های مختلف، تلاش می‌کند تا به نیازها و سلیقه‌های گوناگون مخاطبان پاسخ دهد و به عنوان یک رسانه ملی، در پیشبرد اهداف فرهنگی، اجتماعی و مذهبی کشور مؤثر باشد

مجید ترکمان بعداز دیدن اجراى شاد او رضایت مخاطبها پیشنهاد برنامه عصر جدید را به به ایشون داد و و در فصل اول عصر جدید توانست با سه اجراى متفاوت و جذاب تقلید صدا و استنداپ و تاتر در هر مرحله محبوبیت خود را در بین مردم کشور ایجاد کرد و زندگى و مسیر جدیدى براى او باز شد که بعداز برنامه پر بازدید عصر جدید به شهرستانهاى مختلف جهت اجرا دعوت میشد

ایفاى نقش در سریال ها

مجید ترکمان در چند سریال هم ایفاى نقش کرد که استعداد بازیگرى او هم نمایان شد در دوران کرونا مادر خود را از دست داد که بسیار وابستگى زیادى بهم داشتن که این موضوع در برنامه عصر جدید هم نمایان بود و احسان علیخانى بارها به این موضوع اشاره کرد ضربه بسیار شدیدى وسختى بسیار زیادى متحمل شد تا بتواند روى پاى خود دوباره بایستد پیشنهادهایی براى برنامهاى تلویزیونى بهشون میشد

که بعداز مدتى در سریالهایی مثل بازیمون به کارگردانى عباس اخترى که کارگردان عصر جدید هم بودن یک سریال معمایی هیجانى وتلفیقى با حضور شرکت کنندها بود که در شهرک سینمایی غزالى تهران ضبط و از شبکه ٣ پخش شد ایشان در نقشهاى مختلف تاریخى جلوه طنز سریال را بیشتر کرده بود،

بعد از دعوتهاى مختلف جهت اجراى تقلید صدا و استنداپ در شبکهاى مختلف تلوزیون و بازى در سریال طنز و پر ببینده پلاک ١٣ به کارگردانى ارش معیریان و بازى على صادقى پژمان بازغى نعمیه نظام دوست سیاوش مفیدى مهران رجبى و… که در سال١٤٠٠ از شبکه ٣ پخش شد توانست جایی در میان بازیگرهاى خوب کشور باز کند.

و تا کنون که هرشب در جزیره کیش در جنگهاى شبانه اجراى استنداپ و تقلید صدا مبکند که همچنان با رضایت بسیار زیادى از مخاطبان مواجه هست و به گفته خودشون بالاتربن ارزوشون شادى مردم کشورمونه هست.

برنامه های مجید ترکمان

مجید ترکمان، نام آشنا در عرصه تلویزیون و رسانه‌های ایرانی است که در زمینه مجری‌گری و تولید برنامه‌های تلویزیونی فعالیت دارد. وی به عنوان یکی از شخصیت‌های محبوب و مورد توجه در عرصه رسانه‌های اجتماعی و فرهنگی ایران شناخته می‌شود. مجید ترکمان در برنامه‌های مختلف تلویزیونی حضور داشته و نقش‌های متنوعی را ایفا کرده است. در زیر برخی از برنامه‌های معروف و مهمی که مجید ترکمان در آن‌ها حضور داشته است ذکر شده است.

1 - برنامه "خندوانه": این برنامه یک برنامه تلویزیونی سرگرمی است که در آن از هنرمندان و شخصیت‌های معروف دعوت می‌شود تا در یک محیط شوخی و سرگرم‌کننده شرکت کنند. مجید ترکمان به عنوان مجری اصلی این برنامه بسیار مشهور شده است.

2 - برنامه "من و تو": این برنامه یک برنامه تلویزیونی صحبت‌های فرهنگی و هنری است که در آن با مهمانان مختلف به بررسی موضوعات مختلف پرداخته می‌شود. مجید ترکمان نیز در این برنامه به عنوان مجری حضور داشته است.

3 - برنامه "کمدی هوم": این برنامه یک برنامه کمدی است که در آن کمدین‌ها و هنرمندان به اجرای شوخی‌ها و کمدی‌های خنده‌دار می‌پردازند. مجید ترکمان نیز در این برنامه به عنوان مجری و میزبان حضور داشته است.

4 - برنامه "عشق من و تو": این برنامه یک برنامه تلویزیونی مسابقاتی است که در آن از زوج‌ها و افراد مجرد سوالات مختلفی پرسیده می‌شود. مجید ترکمان به عنوان مجری این برنامه فعالیت کرده است.

اینستاگرام مجید ترکمان 

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها