آخرین عکس هانیه توسلی قبل از بازداشت/ سرنوشت زخم کاری چه می شود؟

بعد از اینکه طناز توسلی، خواهر هانیه توسلی در اینستاگرام از بازداشت وی خبر داد عکسی از خانم بازیگر در فضای مجازی منتشر شد که گفته می شود آخرین عکس خانم بازیگر قبل از بازداشت است.

آخرین عکس هانیه توسلی قبل از بازداشت/ سرنوشت زخم کاری چه می شود؟

طناز توسلی، خواهر این بازیگر در اینستاگرام از بازداشت هانیه توسلی خبر داد و نوشت:«خواهرم هانیه توسلی امشب ۲۵ شهریور ساعت ۱۱:۴۵ شب در منزل شخصی‌اش بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.»

بیشتر بدانید: هانیه توسلی بازداشت شد

اخیرا عکسی از هانیه توسلی در فضای مجازی منتشر شد که گفته می شود آخرین تصویر وی قبل از بازداشت است. بسیاری از مردم با توجه به این که سریال زخم کاری در حال ساخت است نگران بخش هایی از آن هستند که احتمال برگشت هانیه توسلی به سریال بود!

هانیه توسلی

هانیه توسلی

هانیه توسلی

بیوگرافی هانیه توسلی

هانیه توسلی 42 ساله یکی از خوش چهره ترین و موفق ترین بازیگران زن ایرانی است که جز بازیگری به شدت به عکاسی و نقاشی علاقمند است.او تئاتر را به شکل غیر حرفه ای از سال 1374 وقتی 16 ساله بود از همدان شروع کرد تا اینکه سال 1378 در 20 سالگی بعد از قبولی در دانشگاه راهی تهران شد.

این بازیگر در پاییز 1379 با سریال «غریبه» وارد قاب تلویزیون شد و سرانجام سال 1380 با فیلم «شام آخر» تجربه حضور در سینما را نیز بدست آورد.

او در رمضان سال 96 با سریال «میوه ممنوعه» به کارگردانی حسن فتحی در کنار علی نصیریان ، گوهر خیراندیش و امیر جعفری به شهرت رسید.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • ناشناس
    41

    بدرک که بازداشت شدی سرنوشت همتون میشه عین مصیح دلاری که مجبورین خودتون خودتون روحذف کنیدشماهاجوان هاروبدبخت میکنیدوباعث فسادوفحشاهستین وغیرازبدبختی هیچ منفعتی برای جامعه ندارین شماپولکی هابایدحذف بشین وای بحال کسی که شماهامیشین الگوش

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      دقیقن...برعکس مسئولین عزیز که فقط در حال شکوفایی مملکت هستند و ملت را به اوج رفاه و سعادت رسوندن و از نظر اخلاقی هم اسوه و الگو

    • ناشناس
      5

      واقعا یکم بشین با وجدان خودت فکر کن ببین کی باعث بدبختی جوان ها و کل ملت شده بعد اینطوری در مورد کسانی که هیچ نقشی در تغییر و تحول یک جامعه ندارند با غضب حرف بزن .

    • خودم
      3

      همحیف اون نون و ساندیس مفتی که به تو میدن وجدانآ دوزار نمی‌ارزید

  • tino
    17

    کی هست؟

  • کورش قلیچ پور
    2

    نیمه شب وقت بازداشته ؟؟ نمی شد احضارش کنید ؟؟ نمی شد روز بازداشتش کنید ؟

  • ناشناس
    1

    یکدست سازی اخرش به ......منتهی میشه .خود دانید ما گفتیم .

  • ناشناس
    20

    فقط یه عده عین خودتون طرفدارتون هستن وگرنه دیگه هیچ ارزشی ندارین تاریخ مصرفتون تموم شده عین تاریخ مصرف سردستتون مصی قمیکلایی باهم محشورمیشین

  • ناشناس
    14

    بازیگرهاهم خوب یادگرفتن چکارکنن تااقامت بگیرن توکشورهای خارجی ازجون مردم مایه میزارن واسه اقامت الحق که بازیگرین ولی اینوبدونیدچاه کن همیشه ته چاه

  • ناشناس
    13

    بهترین بازیگر کسی هست که بتونه بهتر مردم رو بازی بده.
    اینا الگوی ماها نیستند.

  • ناشناس
    2

    یعنی جرمش از شمال رفتن معروف قبیح تر بوده؟

  • ناشناس
    0

    بسیاری از مردم همیشه در صحنه با توجه به این که سریال زخم کاری در حال ساخت است نگران بخش‌هایی از آن هستند که احتمال برگشت هانیه توسلی به سریال بود!! با اینکه خود هانیه صدها بار اعلام کرده که در ادامه سریال حضور نداره، امت غیور و بیدار و همیشه در صحنه همچنان نگران هستند. باز هم بپرسید: آیا واقعا این وضع زندگی حق مردم ما است؟

  • سیدمرتضی موسوی
    5

    همچین تعریفی هم نیستشا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها