مهرداد غفارزاده:

فیلمسازان باید رای داوران جشنواره فیلم فجر را بپذیرند/ نباید در برابر ناداوری اعتراض کرد

کارگردان سینما گفت: فیلمسازی که شرایط حضور در جشنواره فیلم فجر را پذیرفته باید به تمام آرای داوران احترام بگذارد و نتایج داوری را بپذیرد.

فیلمسازان باید رای داوران جشنواره فیلم فجر را بپذیرند/ نباید در برابر ناداوری اعتراض کرد

خبر فوری به نقل از میزان، مهرداد غفارزاده کارگردان سینما درباره جشنواره فیلم فجر گفت: جشنواره فیلم فجر رویداد بزرگ سینمایی ایران است که بخش بین المللی آن از بخش داخلی جدا شده است.

وی در همین راستا افزود: هر دوره از جشنواره فیلم فجر ضعف های خود را داشته و دارد و نمی توان در مورد شکل برگزاری و اتفاقاتی که خواهد افتاد، نظر داد.
کارگردان "بالاتر از خطر" درباره مدبربت جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: هر دوره از جشنواره فیلم فجر با تغییر مدیریت ها و سیاست گذاری ها دچار تحولاتی شده است که در شکل برگزاری شاهد تفاوت‌هایی بوده ایم و اشکالاتی نیز بر آن وارد است.

غفارزاده با اشاره به حضور یکی از فیلم های خود در بخش سودای سیمرغ در یکی از دوره های جشنواره فیلم فجر بیان کرد: با وجود اینکه فیلم "دریا و ماهی پرنده" در بخش سودای سیمرغ پذیرفته نشد و به بخش هنر و تجربه منتقل شد این داوری را بدون هیچ اعتراضی پذیرفتم.
وی اعتراض به داوری را مختص فیلمسازان داخلی دانست و تاکید کرد: آیا فیلمسازانی که در جشنواره خارجی حضور پیدا می‌کنند اگر فیلمشان برگزیده نشود باز هم به داوری ها اعتراض می کنند؟! از نظر من اینطور نیست و ما هم باید یاد بگیریم که به آرا اعتراضی نداشته باشیم.

غفارزاده درخصوص شرایط حضور در جشنواره ها خاطرنشان کرد: فیلمسازی که شرایط حضور در یک جشنواره را می پذیرد باید آرای داورانرا نیز بپذیرد حتی اگر ناداوری اتفاق افتاده باشد.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها