جنیفر انیستون: «فرهنگ تحریم» را درک نمی‌کنم، همه هاروی واینستین نیستند

انیستون می‌گوید از «فرهنگ تحریم» خسته شده است.

جنیفر انیستون: «فرهنگ تحریم» را درک نمی‌کنم، همه هاروی واینستین نیستند

 «جنیفر انیستون» بازیگر سریال «دوستان» (Friends) در مصاحبه جدیدی با «وال استریت ژورنال» می‌گوید «فرهنگ تحریم» برای او تمام شده است.

او می‌گوید: «احتمالاً با گفتن این حرف همین حالا تحریم شده‌ام. نمی‌فهمم معنایش چیست… آیا اصلاحی در کار نیست؟ نمی‌دانم. من همه را در دسته‌بندی «هاروی واینستین» قرار نمی‌دهم.»

او در ادامه می‌گوید شخصاً آزاری از واینستین ندیده اما تجربه خوشایندی از همکاری با این تهیه‌کننده رسوا ندارد. واینستین دوران حبس سی و نه ساله‌اش را به جرم تجاوز و آزار جنسی در زندان می‌گذراند.

انیستون می‌گوید: «او مردی نیست که بگویید: «خدای من، نمی‌توانم برای بودن در کنار هاروی صبر کنم.» هرگز. در واقع فکر می‌کردید: «آه، خدایا، خیلی خوب، تحملش کن.» اتفاقاً به یاد می‌آورم که او آمد و در صحنه فیلمبرداری یک فیلم پیشنهاد فیلم دیگری را به من بدهد.

و یادم می‌آید که تعمداً فرد دیگری را در تریلرم نگه داشتم.» واینستین به این نشریه می‌گوید انیستون «هرگز برخورد ناخوشایندی با من نداشته است.»

انیستون به زودی فصل سوم «برنامه صبحگاهی» (The Morning Show) را در اپل دارد که پیامدهای مطرح شدن اتهامات آزار جنسی علیه یکی از گویندگان مرد را روایت می‌کند و جنبه‌های مختلف جنبش «من هم» (MeToo) در صنعت سرگرمی را نشان می‌دهد.

انیستون اخیراً فقط به خاطر «لایک» کردن یکی از پست‌های اینستاگرام «جیمی فاکس» که «یهودستیزانه» دانسته شد تا مرز تحریم شدن پیش رفت.

با افزایش انتقادها، انیستون با انتشار یک استوری توضیح داد که از «هیچ شکلی از یهودستیزی» حمایت نمی‌کند: «واقعاً حالم را بد می‌کند. این پست را تعمداً یا تصادفاً «لایک» نکردم. و مهم‌تر از آن، می‌خواهم به همه دوستان و کسانی که از ظاهر شدن این پست در حسابشان آزرده‌خاطر شدند بگویم – از هیچ شکلی از یهودستیزی حمایت نمی‌کنم. و واقعاً هیچ نوع نفرتی را تحمل نخواهم کرد. تمام.»

انیستون در سال ۲۰۰۱ کمپانی «پلن بی اینترتینمنت» را با همسر سابقش «برد پیت»، «برد گری» و «کریستین هان» تأسیس کرد. او در سال ۲۰۰۵ از پیت جدا شد و کمپانی «اکو فیلمز» را بنیان گذاشت: «تنها تصمیم بود. و نه به شکل منفی. تصمیمی بود که در آن زمان درست به نظر می‌رسید.»

این بازیگر ۵۴ ساله در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید مشاهده رفتار پدر و مادرش با یکدیگر در کودکی باعث شده ماندن در یک رابطه برای او «هنوز یک چالش» باشد: «همیشه کمی برای من در روابط دشوار بود، فکر می‌کنم به این دلیل که به شکلی تنها بودم.»

او درباره والدینش «نانسی دو» و «جان انیستون» می‌گوید:‌ «دیدن رابطه خانواده‌ام باعث نشد که فکر کنم: «نمی‌توانم برای داشتن چنین رابطه‌ای صبر کنم.» تصور فدا کردن آنچه بوده‌ای یا آنچه نیاز داری را دوست نداشتم، بنابراین واقعاً نمی‌دانستم چونه باید آن کار را بکنم. یعنی تقریباً راحت‌تر بود که تنها باشم. هیچ آموزشی برای آن بده-بستان نداشتم.»

منبع: سی نما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها