حسین معززی نیا:

آقای وزیر با این سرزمین چه می کنید؟ قرار است کدام بخش باقی مانده را ویران کنید؟ واکنش منتفد شناخته شده به حضور ۴۰۰نیروی حزب اللهی در وزارت ارشاد

معززی نیا خطاب به وزیر ارشاد نوشت: وزارت‌خانه‌ای که به برکت حضور باصلابت شما از تویش دیگر هیچ محصول متوسطی هم بیرون نمی‌آید قرار است «تغییر در بدنه‌»اش اتفاق بیفتد که کدام بخش باقی‌مانده‌اش ویران شود؟

آقای وزیر با این سرزمین چه می کنید؟ قرار است کدام بخش باقی مانده را ویران کنید؟ واکنش منتفد شناخته شده به حضور ۴۰۰نیروی حزب اللهی در وزارت ارشاد

حسین معززی نیا نوشت: در خبرها دیدم از وزیر ارشاد نقل شده ۴۰۰ نیروی «جوان حزب‌اللهی» بعد از ۲ سال «کار جدی» تا پایان تابستان وارد این وزارتخانه می‌شوند تا «تغییر در بدنه» به وجود آید.

من البته باید به‌سختی با خودم کلنجار بروم تا انگیزه‌ پیدا کنم برای حرکت دادن انگشت‌هایم روی کی‌برد و نوشتن جملاتی درباره‌ی وزارت‌خانه‌ای با این حال و وضع در دولتی با این حال و وضع در مملکتی با این حال و وضع. بعید است در این لحظه کاری عبث‌تر از این بشود مرتکب شد. به مرحمت بزرگان، چنان همه چیزمان به همه چیزمان می‌آید که دیگر هیچ خبری نمی‌تواند آدم را حیرت‌زده کند. 

اما هنوز هم خبرهایی از این دست باعث می‌شود چند دقیقه به خلأ خیره شوم و با خودم بگویم بیچاره فرهنگ و هنر ایران زمین، بیچاره مفاخر تاریخ این سرزمین که آثارشان قرار است از فیلتر این وزارت‌خانه بگذرد، بیچاره جوان‌هایی که ناچارند منتظر مجوزهای این وزارت‌خانه بمانند، بیچاره ما که عمرمان را صرف کردیم تا…

دو سال کار جدی کرده‌اید تا ۴۰۰ نیرو تربیت کنید؟ مگر قرار است در منطقه‌ای اشغال‌شده چترباز پیاده کنید؟ مگر اردوی صحرایی است که عده‌ای را ببرید بدوند تا بدن‌شان آماده‌ی کار سخت شود؟ برای کار در وزارت فرهنگ هم همان مدل مدیریت جهادی و اردویی و…؟ به آن «جوان حزب‌اللهی» احیاناً یاد داده‌اید یک پاراگراف فارسی را درست بنویسد و بخواند؟

معلم‌های این «کار جدی» چه کسانی بوده‌اند؟ رحیم‌پور ازغدی، رائفی‌پور، یامین‌پور و پنج شش پور دیگر؟

وزارت‌خانه‌ای که به برکت حضور باصلابت شما از تویش دیگر هیچ محصول متوسطی هم بیرون نمی‌آید قرار است «تغییر در بدنه‌»اش اتفاق بیفتد که کدام بخش باقی‌مانده‌اش ویران شود؟ از نفس انداختن همه‌ی بخش‌های تولیدی که پیشاپیش انجام شده، می‌خواهید آرشیوها را شخم بزنید؟ مدیران زیرمجموعه را بازنشسته کنید و به‌جای‌شان «جوان حزب‌اللهی» بگذارید تا باقی‌مانده‌ها و دستاوردهای گذشته‌ی وزارت‌خانه‌ی «فرهنگ» را «ارشاد» کنند؟

چه کردند و چه می‌کنند با این سرزمین.

منبع: سینما اعتماد
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    1

    چرا هرکسی سعی در آوردن هیئتی افرادی در سازمان و وزارت خانه خود دارد؟ متاسفانه بعد از انقلاب بعضی از مسئولینی که میخواهند دارو دسته ای برای خود داشته باشند با این روش هزینه هنگفتی بردولت وارد کرده در ضمن دولت را از حضور کارشناسان و کارمندان متخصص به دلیل پر شدن ظرفیتها تهی میکنند.

  • ناشناس
    1

    بنام خدا. متاسفانه همه دولت و نظام همتشان این است که نفاق و دو رویی را پرورش دهند و تقویت کنند. وقتی در وزارت ارشاد قرار است افراد حزب اللهی و نه متخصص، انسان و نان و حلال خور مشغول بکار شوند، این یعنی هر کسی نقاب حزب اللهی بودن را به چهره میزند تا به مدارج بالا برسد، همانطور که قبلاً زده اند. تازه این چهارصد نفر احتمالا تازه به دوران میرسند و بعضی از آنها میخواهد راه صدساله را یک شبه بروند.
    دو رو پروری و ریاکاری برای نابودی هر حکومتی کافی است و متاسفانه مسیولین آگاهانه به این موضوع دامن میزنند. نتیجه اینکه مجری محجبه بعد از سی سال کار در تلویزیون، به یکباره بی حجاب از کار در می‌آید و فلان مدیر هم در خلوت همان میکند که نباید.
    شایستگی آدمها را برای به کاری گماردن اول تخصص و بعد انسانیت و نان حلال خوردن قرار دهید. آنوقت می‌بینید که یک جوان ظاهراً غیر مذهبی هم کارش را خوب انجام میدهد و دست کم همانی نشان میدهد که هست.

  • ناشناس
    1

    حتما ۴۰۰ نفر از دانشگاه ...

  • ناشناس
    1

    از مدیریت امثال شما چی بیرون اومده؟گلشیفته فراهانی که جلوی دوربین لخت شد تا فرخ نژادی که وطن فروشی کرد.پس لال شید

  • لا اله الا الله
    0

    حتما فرزندانش و فامیل نزدیکش در اولویت استخدام قرار می دهد برای انتخابات از همه می خواهند شرکت کنند ولی استخدام افراد ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها