مظلوم نمایی بیکاری مهران رجبی

مهران رجبی چند روز قبل در مصاحبه‌ای درباره حضورش در سینما با نوعی مظلوم نمایی اعلام کرد در ماه‌های اخیر هیچ پیشنهادی برای حضور در سینما نداشته‌ام اما واقعیت چیست؟

مظلوم نمایی بیکاری مهران رجبی

مهران رجبی چند روز قبل در مصاحبه‌ای با صبا درباره حضورش در سینما با نوعی مظلوم نمایی اعلام کرد: «در ماه‌های اخیر هیچ پیشنهادی برای حضور در سینما نداشته‌ام، البته از این موضوع متعجب نیستم زیرا سینما متعلق به بخش خصوصی است برای همین چون سرمایه گذار به فکر بازگشت سرمایه است طبیعی است به واسطه هجمه فضای مجازی کمتر روی فردی که در این حوزه با حملات متعدد مواجه شده سرمایه‌گذاری کند.» 

بعد از انتشار این مصاحبه و انتشار آن در فضای مجازی خبرگزاری تسنیم  با تیتر  «سینما «مهران رجبی» را تحریم کرده است؟»  به سراغ او رفت و مصاحبه‌ای با او انجام داد که در آنجا رجبی گفت: «در بسیاری از صنوف دیگر هم این باندبازی‌ها و گروه‌بازی‌ها وجود دارد اما سینما سروصدایش بیشتر است. خدا رزق می‌دهد و  خیلی نباید به این مسائل فکر کرد. من تا 4، 5 ماه دیگر در سریال «مادر سوجان» به کارگردانی حسین تبریزی کار خواهم داشت و بعد از آن هم به «خودمونی» فکر می‌کنم.» 

مهران رجبی

حال واقعیت این است که مهران رجبی بنابر گفته خودش هم اکنون در حال بازی در سریالی 300 قسمتی به اسم  «مادر سوجان»  است و از طرف دیگر بعد هم که  برنامه خودمونی  را برای تلویزیون دارد، شاید از این ناراحت است که مانند سال گذشته همزمان  در چند کانال تلویزیونی  حضور ندارد و یا اینکه انتظار دارد همزمان در چند فیلم سینمایی هم بازی کند.

این  ژست هیچ پیشنهادی نداشته‌ام  متعلق به هنرمندان و بازیگرانی است، که سالهاست بیکارند و برای گذران یک زندگی ساده و معمولی هم با فشار اقتصادی روبرو شده‌اند، که اتفاقا تعدادشان هم کم نیست.

بیشتر بخوانید: مهران رجبی: هیچ پیشنهادی برای حضور در فیلم‌های سینمایی در ماه‌های اخیر نداشتم

اگر یک مرور ساده به فعالیت مهران رجبی در همین چند ماه اخیر داشته باشیم به همان حرف طنازی از جنس خود مهران رجبی می‌رسیم که گفته بود «معروف است که هر کانال که می‌زنی او را می‌بینی ؛ مهران رجبی در همه کانال‌ها هست حتی کانال کولر!»  

ابتدا در پاییز قضیه اجرای او به جای  مهران مدیری  در برنامه  دورهمی  مطرح شد که البته بعدتر منتفی شد و به جای آن برنامه  خودمونی  با اجرا و محوریت او تولید شد. 

در شبکه سلامت برنامه  «پیرانه سر»  را هم همزمان با برنامه خودمونی شبکه سه بر روی آنتن داشتند. همزمان در سریال تلویزیونی «آزادی مشروط» هم در شبکه یک بازی می‌کردند.

حتی کمدین معروف  آقا رشید (قدرت الله ایزدی)  در برنامه ویژه جام جهانی که بهنام تشکر مجری آن بود وقتی تشکر از او پرسید که اگر شما یک تیم فوتبال داشته باشی ترکیب آن را چه گونه می‌چیدی و چه کسانی را می‌گذاشتی؟ به شوخی جواب داد که من فقط مهران رجبی را می‌گذارم ، او همه جا بازی می‌کنه و همه جا میره و ...

شوخی آقا رشید با مهران رجبی 

در قالب همین برنامه خودمونی برای  شب یلدا  یک ویژه برنامه بر روی آنتن رفت که مهران رجبی چهره اصلی آن بودند. در دی ماه و بهمن ماه هم  همراه با حسن عباسی، جهانگیر الماسی و ...  داور سیزدهمین دوره جشنواره فیلم عمار  بودند.

در فروردین هم که آن دسته گل را به آب دادند و صدای استاد مرحوم سهراب بخشی را در یکی از برنامه‌های خودمونی به  سخره گرفتند  که با اعتزاض و واکنش جمع کثیری از جامعه ایران مواجه شد و افرادی چون  آریا عظیمی نژاد  و  سعید آقاخانی  به صراحت این اقدام را تقبیح کردند.

انصافا دیگر ژست چند ماه است که هیچ پیشنهادی نداشته‌ام و بعد ربط دادن آن به  باند بازی  و  گروه بازی  و ... یک کم زیادی نامانوس است.

در ضمن در همین چند ماه بیشتر از 10 فیلم سینمایی مختلف کلید خورده و یا در آستانه تولید است که اتفاقا بیشتر آنها هم از جنس تولیدات نهادی و ارگانی هستند ، مهران رجبی اگر گله‌ای هم دارد باید از دوستان و هم قطاران خودش باشد که چرا در فیلمهایشان او را بازی نمی‌دهند؟ انصافا این نقد وارد است!

نکته دیگر این است که بالفرض پیشنهاد از سینما هم داشتید، آیا با این ترافیک شلوغ کاری فرصتی برای بازی در پروژه‌های جدید باقی می‌ماند؟ 

هنوز بر این اعتقادم آقای مهران رجبی باید خدا را شکر کند که سال گذشته این همه کار داشته، بسیاری از هنرمندان و بازیگران و ... هستند که ماه‌ها و چه بسا سالهاست هیچ کاری انجام نداده‌اند و از این مصاحبه‌ها هم هرگز نکردند. 

حجم ویدیو: 3.06M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 | دانلود ویدیو
منبع: عصر ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • رابی
    0

    خوب است خودش اعتراف می کند که چقدر در بین مردم محبوب است.ایشان توی خانه هم بنشیند سهمش از سفره انقلاب محفوظ است.
    نه زندگی آنقدر شیرین و نه مرگ آنقدر تلخ است که انسان به خاطر آن شرافتش را بفروشد.

  • ناشناس
    0

    همه کاری توهمه کانالاکرده خب ناراحته توشبکه ورزش کارشناسی,تحلیل,گزارشگری فوتبالی چیزی بهش ندادن یاحتی گویندگی توشبکه خبر.....

  • طلا
    0

    جهنم.چقد قیافه تکراری

  • 🐜
    0

    جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت نبود

  • ناشناس
    8

    آقای رجبی بهترین بازیگر مرد ایران هستند

  • ناشناس
    0

    کار داریم دعوت به همکاری مقازه ما ظهر آفتاب شدید دارد چند ساعت ایستاده جلو مقازه البته نیم روغ دماقش جلو آفتاب را میگیرد بیمه دارد سربازی فرقی نمیکند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها