واکنش متفاوت هنرمندان به اظهار نظر سیاسی لیلا حاتمی

در پی اظهار نظر سیاسی لیلا حاتمی، بازیگر فیلم سینمایی خوک در نشست خبری این فیلم در جشنواره برلین، بسیاری از فعالان فرهنگی در پی حمایت و شکایت از او برآمدند.

واکنش متفاوت هنرمندان به اظهار نظر سیاسی لیلا حاتمی

به گزارش خبر فوری ، ماجرا از اینجا شروع شد که لیلا حاتمی، بازیگر فیلم سینمایی خوک که برای اکران فیلمش در جشنواره به برلین به آلمان سفر کرده در پاسخ به سوال یک خبرنگار درآلمان، درباره وضعیت ایران گفت: این نخستین باری است که من اظهار نظر سیاسی می کنم، می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و عصبانیت و ناراحتی شدید خود از نحوه برخورد با معترضان در ایران را اعلام کنم، شرم‌آور است که در کشور من شهروندان تنها به بهای جانشان می‌توانند اعتراض خود را بیان کنند.»

حرفهای لیلا حاتمی، جنجال های زیادی را به پا کرد، تا آنجا که تصویر او بارها و بارها در رسانه ملی پخش شد و رسانه های اصولگرا هم سخنان او را عحیب و به دور از انتظار خواندند.

اولین واکنش به حرفهای حاتمی را مانی حقیقی، کارگردان فیلم سینمایی خوک که در تمام طول مدت نشست خبری کنار او نشسته بود نشان داد، وی در پاسخ به سوال مشابه خبرنگار از خودش گفت: ما اینجا نیامدیم که وضعیت کشورمان را نشان دهیم و از آن حرف بزنیم.

این درحالیست که حقیقی در مصاحبه ای که با خبرگزاری رویترز داشت، در صدد حمایت از لیلا حاتمی برآمد و گفت: من با آن اظهار نظر صرفا می خواستم به پرسیدن سوالات تکراری در اینگونه محفل ها اعتراض کنم.

دومین واکنش به حرفهای حاتمی متعلق به ابراهیم داروغه زاده، دبیر جشنواره فیلم فجر بود، او در توییترش نوشت: كاش يكبار هم فيلمسازهای ما به آلمانی‌ها می‌گفتند نظرتون راجع به رابطه دولت آلمان و صدام و بمب‌های شيميايی چيه؟

پروانه معصومی بازیگر اصولگرا اما امروز واکنش بسیار تندتری به سخنان لیلا حاتمی داشت. وی خطاب به لیلا حاتمی گفت: «خانم لیلا حاتمی! مگر در کشورهای دیگر اعتراض را با بوسه جواب می دهند؟ اینجا که در اعتراضات 4 نفر از نیروی انتظامی را شهید کردند، این چه اعتراضی است؟ جاهای دیگر وقتی که مردم اعتراض می کنند خیلی به مردمشان احترام می گذارند؟ آنها که مردم را به مسلسل می بندند. خانم حاتمی عجب حرفی زده اند. من که از این کار ایشان خوشم نیامد. کاش هرگز از این کارشان با خبر نمی شدم. خواهش می کنم کسانی که حرفی می خواهند بزنند و خارج از ایران هستند، بدانند که در ایران زندگی می کنند و ایرانی هستند. کوچک کردن ایران به این شکل که این خانم گفتند باعث کوچک کردن خودشان است. اگر دوست ندارند بروند جای دیگر زندگی کنند.»

این واکنش ها اینجا تمامی نداشت و اینبار بازیگران مدافع لیلا حاتمی به پروانه معصومی اعتراض کردند.

اینبار نوبت به یکتا ناصر رسید که به پروانه معصرمی اعتراض کند و در صفحه اینستاگرامش بنویسد:براى من خیلى جالب است کسانى که همواره غرب زدگى را نهى میکردند حالا که یک بانوى شجاع ایرانى هنرمند طرز برخورد با معترضان را مورد نکوهش قرار داده براى انتقاد از حرفهایش ما را با همان کشورهاى ذکر شده مقایسه میکنند بر فرض غلط که آنها هم معترضانشان را به بدترین شکل نابود میکنند چرا فقط در این موردالگوى ما هستند و اساساً مگر مبادرت به یک رفتار زشت در کشورهاى دیگر مجوز لازم براى عمل به آن در کشور ماست.
پ.ن:قابل توجه کسانى که از گفتن این حرفها در برلین ناراحت هستند به لطف اینترنت و ماهواره و ...کسانى که پیگیر اخبار هستند از همه جاى دنیا خبر دارند و اصولاً وقتى شخصیت دیکتاتور و کنترلگرى داشته باشیم فکر میکنیم آدمها دقیقاً باید زمان و جاى مورد نظر ما حرفهایى بزنند دقیقاً موافق نظر ما.

این نخستین بار نیست که هنرمندان ما به رفتار یکدیگر اعتراض می کنند و در صفحات مجازی خود پاسخ یکدیگر را می دهند، ابنیار باید دید واکنش ها به لیلا حاتمی تا کجا ادامه دارد.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 52
  • تبریزی
    1

    سخن خانم لیلا حاتمی دروغ آشکار و باعث تأسف است.حتی رفتار او دور از شئون وطن دوستی است.کاش چنین حرکتی از او دیده نمی شد.

  • علی ایرانمنش
    1

    زیباترین سخن در پسه زیباترین افاکر است ...زنده باد خانوم حاتمی

  • افسوس
    1

    راست گفته چرا باید یه مشت ادم بیگناه رو بگیرن بزنن بکش اخ چرا والاه هیچ جای دنیا مثل ایران بی سرخر نیست

  • پریسا
    1

    اینکه در کشور خارجی مطرح کرده درست نیست، من با نظر خانم معصومی کاملا موافقم.

  • مینا.س
    0

    "رخت چرکهام رو تو خونه همسایه نمیشورم" این جمله هنرمند عزیزمون کجا حرف های خانم حاتمی کجا. انتظارمون از خانم حاتمی این نبود

  • zahras
    0

    اعتراض یعنی هموطن بیگناه خودت رو بکشی؟ 18 دانش آموز کشته بشن به خاطر اعتراض تو؟پرچمتو آتش بزنی به نشونه ی اعتراض؟؟کسی که پرچمشو آتش بزنه و از این قبیل کارا بکنه اون ایرانی نیست.یه ایرانی پرچم کشورشو آتیش نمیزنه .اما اعتراض اخیر هم باعث شده بود مردم ساکن اون خیابون هراسون بشن و یه شب خواب نداشته باشن اون هم به نشونه ی اعتراض به بازداشت یه نفر!

  • zahra sadripor
    0

    اگر ایشون حمایت کردن خودشون توی اون خیابون یا کوچه زندگی نکردن و ترس رو اون زمان تجربه نکردن که این حرفا رو میزنن.

  • ه. ص
    0

    با سلام. به نظرم خانوم لیلا حاتمی حق اظهار نظر و جواب دادن به سوالی که ازشون میشه رو باب میل و استنباط خودشون دارن. ولی جناب مانی حقیقی بهترین شیوه رو برای پاسخگویی داشتن. اونها در حالی در برلین حضور داشتن که بعنوان نمایندگانی از جامعه ایرانی دیده شدند. پس بجای استنباط شخصی میتونستن عامه رو در نظر بگیرین.ناآرامی پرچم اتیش زدن برگردوندن اعتراض مسالمت امیز مردم رو به مسیر سیاسی و اتیش زدن اموال عمومی اسمش اعتراض نیست . که مطمینا اگر کمی بیشتر از این بهشون میدون داده میشد با فاجعه ای غم انگیز تر از خ پاسداران تهران مواجه میشدیم. خانوم لیلا حاتمی بسیار نسنجیده عمل کردند در جایی که همه دوربین ها ایرانی ها رو قوم تروریستی میدونن که همیشه طالب خشونتن. در حالی که لاقل خودمون میدونیم که با چه مشکلاتی در داخل و خارج مواجه بوده و هستیم. لطفا آب در اسیاب دشمن نریزیم.

  • محمد
    0

    خون این شهیدای عزیز برا حفظ امنیت ما مردم ریخته شده پس به دور از انسانیت که خانم حاتمی از قاتلین و اغتشاشگران دفاع می کنند ،نمیدونم اگه یکی از این شهدا اعضای خانواده خانم ها حاتمی یا ناصر بودن هم این حرفا زده میشد،اعتراض در هر کشوری حق مردم اون کشور است اگه به درستی و به دور از خشونت صورت بگیره

  • زینب
    0

    سلام و عرض ادب خانم حاتمی عزیزم اگر یکی از افراد خانواده خودتون با اتوبوس زیر گرفته شده بودند باز همین نظر رو داشتین؟ یا کمپین و هشتک محکومیت دراویش راه میانداختین؟

  • محمد
    0

    اجنبی پرست

  • محمد
    0

    تو این مملکت مد شده هر کی بخواد مشهور و محبوب شه باید یه لگد به این مملکت بزنه حاتمی امثال تو که کیف مملکت رو بردی و درد نداشتی باید قدر شهدا و امنیت و این نظام رو بدونی اگه این امنیت نباشه کسی برا فیلمات پشیزی نمیده

  • امیرحسین مسن آبادی
    0

    من از خانم لیلا حاتمی دفاع می کنم

    نظرات شما -
    • بیردا
      0

      تو دیگه کی هستی یه ذره خودت باش درگیر جو نشو لیلا حاتمی خودش کیه که ادم بخاد ازش دفاع کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • کیوان
    0

    جالبه، 4 تا پلیس به راحتی می میرن تو اغتشاشات، اونوقت خانم حاتمی از ریشوهای گنابادی که معلوم نیست چی هستند کی هستند بر کدوم راهی هستند حمایت می کنه. اینکه خیلی از اعتراضات مردمی اخیر در ایران ،اعتراض به جایی بوده و بر حق ،درست(اعتراض علیه گرانی و فساد)(نه اعتراض اغتشاش گران و سودجویان)، اما اینا دلیل نمیشه هر اعتراضی بر حق تصور بشه،اینکه مثل یک جنون زده با ماشین بری تو جمعیت و.... همه هنرمندان و افرادی که دوست دارن در هر زمینه ای اظهار نظر کنن خیلی خوبه که قبلش همه جوانب رو بسنجن. زیر و بم مساله رو کندوکاو کنن، صحت و قسم ماجراها و اتفاقات رو دریابند بعد بیان نطق کنن. اونم نه هر جایی.

  • پ ایمانی حقیقی
    0

    با سلام ببخشید اخه اعتراضی که با اتیش زدن ماشین مردم ، خوردکردن شیشه مغازه مردم و سلب ارامش از مردم است چطور باید جواب داد یادمون باشه اون سربازی که شهید شده یه مادر داره که هنوزم باورش نمیشه دیگه عروسی پسرش رو هیچ وقت نمی بینه

  • محمد حسین بزرگیان
    0

    خانم لیلا حاتمی که برای بنده مورد احترام هستند اول به خاطر پدر بزرگوارشان و بعد به خاطر شخصیت خودشان اما به نظر من ایشان باید کمی دقت و وسواس بیشتری نسبت به گفته هایشان داشته باشند پلیسی که بدون اسلحه و با خواهش و تمنا سعی در متفرق کردن آشوبگران است با قمه و چاقو و کوکتل مولوتف مورد حمله قرار میگیرد تعدادی از نیروهای پلیس کشته میشوند اما انگار خانم لیلا حاتمی به خاطر بردن یک جایزه در جشنواره فیلم حاضرند پلیس کشورشان را بفروشند ایکاش موقع این آشوبها آنجا حضور داشتند تا بفهمند که چقدز این آشوبگران وحشی و خشن هستند لذا ایشان باید سعی کنند تا قضاوت ناعادلانه نکنند و به اصطلاح خود رابازیچه رسانه های خارجی نسازند

  • سید جواد تفریشی
    0

    خانم لیلا حاتمی یک مقدار از مرحومه دانشور یادت میگرفتید که من لباس کثیف خود را هم در حیاط همسایه(سفارت آلمان) نمیشورم.وطن فروشی شاخ و دم ندارد.اگر دین نداری لااقل آزاده باش

  • م.ص
    0

    خانم حاتمی اظهار نظر ناسنجیده ای کردند و لازم است که به محض ورود به کشورمان تحت پیگرد قضایی قرار گرفته یا دست کم مواخذه و توبیخ شوند. ملت ایران از افرادی که اعتبار ملی آنان را خدشه دار می کنند عصبانی می شوند. در کل اظهار نظر ایشان در خصوص اغتشاشگران و دفاع از آنها نوعی خوش رقصی برای بیگانگان و دشمنان ایران تلقی می شود و معلوم نیست که خانم حاتمی به چه سبب راضی به این کار شده است.

  • علی
    0

    ب نظر من خانم حاتمی باید رسما از گفته هاشون از مردم وخانواده شهدا پوزش بطلبن

  • زهرا
    0

    جواب سیمین دانشور به دعوت سفارت آلمان برای سخنرانی درباره سانسور و ممیزی در ایران

  • بهروز
    0

    چه زیبا گفتن محمد این روزا هرکی میخواد محبوب و مشهور بشه باید یه لگد به مملکت بزنه تا همه فکر کنن این "همه چی دون" و "با فرهنک " " باکلاس " و "آگاه و باسواد" هست.

  • منیره رفیع زاده
    0

    من مخالف اعتراض و گفتن حرف حق نیستم ولی کاش یه کم منصفانه قضاوت کنیم چرا اعتراضاتی که بدون آشوب و تخریب اموال عمومی و آسیب رساندن به جان و مال مردم نیست اینطور سرکوب نمی شه خودتونو بزارین جای کسایی که تو اون خیابون نمی تونن حتی بیرون برن راست و دروغ ماجرا رو اونا بهتر می دونن ولی اگه من اونجا بودم فکر می کنم زندگیم فلج می شد سر کار رفتن و بچه به مهد بردن لقیه کارا چقدر با بعضیا مماشات باید کرد به این چیزا فکر کنیم بعد همدیگرو قضاوت!

  • فریبا
    0

    خانم حاتمی آگاه باشید که فقط تو ایران هست که پلیس با احترام و ناز سعی در متفرق کردن داعشی صفتان را دارد. همون کشورهای خارجی که شما تشریف میبرید برا وطن فروشی، اونها در اعتراضات کمترین کاری که میکنن یه گلوله خالی می کنن تو کله وحشی صفتان و خلاص.

  • مـ م
    0

    سلام : من یک بیننده ویک ایرانیم و هموطنانم رو خیلی دوست دارم ولی واقعا" باعث تأسفه که یک ایرانی از افراد یاغی دفاع کنه یعنی حقیقتا" به خانواده اون نظامیا فکر نکردین این حرفهارو زدین (خانم حاتمی عزیز ) اگر نیمه شب ماشین شمارو خورد میکردن و میریختن تو ساختمون شما چکار میکردین ؟؟؟

  • فرهاد راسخ
    0

    درود وآفرین به همه کسانی که این شجاعت را دارند که با تمام موانعی که وجود داردحق را می فهمند وابراز میکنند

  • طیبه دهقان محمدآباد ی
    0

    با سلام ،وخسته نباشید،من هم بعنوان یک شهروند ایرانی ،شدیداحرفهای خانم حاتمی را رد میکنم،و هرکس اجازه نداره اینقدر راحت درمورد خون به ناحق ریخته عزیزان وطنم نظر بده،خانم حاتمی شما یک ایرانی هستی،حقوقت را از این دولت میگیری ،جایی بس تأسف است ،نمک خوردن ونمکدان شکاندن

  • مبینا
    0

    سلام به نظر من لیلا حاتمی حرف بدی نزده در ضمن فراموش نکنید ک همه چی زیر سر خودشونه ۴ تا پلیس فوت کردن انقد مهم شدن؟ چطور کرور کرور مردم ک کشته شدن تو چشم نبود؟مرد ما به اعتراض هم اعتراض میکنن امیداورم ادمایی مثل لیلا حاتمی بیشتر شن

  • فاطمه شاه حسین نژاد
    0

    حقیقتو گفته احسنت ب این بانو

  • یه مرد نچندان بزرگ
    0

    خانم حاتمی حرف از معترضین زدن ولی کدوم معترضین آنهایی که خواستار هشیاری دولت بابت گرانی ها بودند یا انهایی که هدفشان اصل نظام بود و پرچم عزیز کشور را اتش زدند و با رها کردن ماشین اتش نشانی باعث مرگ پدر و پسر بیگناه شدند و جنایت های دیگر... خانم حاتمی #حمایت_از_تروریست_گناهش_کمتر _از_ترور_نیست

  • علی رضایی
    0

    اعتراض!!!؟ از کی تا حالا به کشته شدن یک کودک همراه پدرش حمله به کلانتری و به شهادت رسیدن ماموران آسیب به اموال عمومی با خاک یکسان کردن ایستگاه بی آر تی فردوسی حمله به مساجد و حسینیه ها پاره کردن عکس رهبری و شهدا و سردار سلیمانی زیر گرفتن مامورین یگان ویژه نه خانم حاتمی اسم این اغتشاش

  • حسام الدین میرمحمدی
    0

    سلام اگر خانم حاتمی حتی از خود حکومت هم میخواست انتقاد کنه نباید این رو در خارج در بین اروپایی ها به زبان انگلیسی مطرح کنه بیاد ایران انتقاد کنه

  • منیره
    0

    من برای خانم حاتمی متاسفم با اظهار نظر کاملا غیر منطقی شان. انگار نه انگار که 4 نفر از مردم بی گناه کشته شده اند آیا این 4 مامور خانواده نداشته اند؟؟؟؟؟ ای کاش اشخاصی که سواد سیاسی ندارند اظهار نظر سیاسی نکنند و این طوری وطن ناپرستی خویش را همه جا جار نزنند!چنین اشخاصی تا بحال معنای ناامنی را نچشیده اند و تن و بدنشان تابحال از خشونت امثال خشونت طلبان خیابان پاسداران نلرزیده چه برسد به امثال داعشی ها!!!!!!

  • روح اله باباپور
    0

    لیلا حاتمی دختر زری خوشکامه دیگه آدم چی بگه آخه دلش میخواد مثل مادرش فیلم بازی کنه جمهوری اسلامی نمیذاره ناراحته از نظام میره خارج عقده ی دل باز میکنه بلکه فرجی بشه انشاءلله آرزوشو به گور ببره

  • سعید
    0

    بایدگفت :لیلا حاتمی این جور آدمی نیست ،بنده خدا رفته برلین و چندتا ازدختران وزنان بی حجاب جشنواره رو دیده و خلاصه جوگیر شده و بی اطلاع از حقیقت موضوع این حرفها رو زده ،قطعا خودش هم الان پشیمونه ازاین حرفهایی که زده چون اصلا لیلا حاتمی آدم سیاسی نیست واصلا حرف سیاسی بلد نیست،درضمن انسان جایزالخطاست ونبایداینقدراین موضوع رو بزرگ می کردند،درهرحال لیلا حاتمی یکی ازسرمایه های هنری کشورمونه وما همیشه دوستش داریم،لیلاحاتمی درقلب همه ایرانی ها جای داره

  • زهرا قهاری
    0

    من کاملا موافق اعتراض سالم به وضعیت معیشت و اجتماعی مردم هستم و این رونوعی مطالبه گری میدانم.از خانم حاتمی حمایت میکنم لیلا حاتمی فقط یک بازیگره آقای شاهرودی بود فکر کنم رفته بود برای درمان تو آلمان که کلی هم راضی بود از آلمان ! چرا ایشون اعتراض کتبی نفرمودند نسبت به فروش سلاحهای شیمیایی !یا طرفداری از صدام؟تازه ایشون که از ارکان کشور هستند!؟ زمانیکه حکومت آلمان از جون ایشان در برابر اوناییکه پشت درب کلینیک درمانی تجمع کرده بودند داشت مراقبت میکرد چرا همون موقع این آقا مراتب اعتراض خودش رو بیان نفرمودند به دولت آلمان؟ حالا یک هنرمندی که حتی سلبریتی هالیوود هم نیست ودستش به جایی بند نیست اومده از مردم عادی حمایت کرده یهو آقایون وخانما به تریژ قباشون برخورده!؟ چرا وقتی آقایون وخانمها تشریف میبرند آلمان و اروپا و سوئیس (آزاده نامداریها)و جاهای دیگه برای تفریح یا سرمایه گزاری مراتب اعتراض خودشون رو بیان نمیدارند؟

  • ImaNaaabi
    0

    من کاملا از خانوم حاتمی حمایت میکنم نه بخاطره بحث سیاسی بخاطره اینکه این خانوم فوق العاده با شعور و با وقار و با فرهنگ هستن.و داشتن همچین هنرمندی تو کشور ما که خیلی خیلی کم هست باعث افتخار و سربلندی هستش.اینکه بعضیا میگن مردم مقصر هستن و زدن چندتا پلیس رو کشتن.مردم حق صد در صد دارن تا از خودشون و کشورشون و حامیشون دفاع کنن.حالا میخوان واسه هر فرقه ایی باشن.مردم اگه نباشن این نظام و مملکتم نخواهد بود پس حق صد در صد با مردمه.واسه در گذشت چهار پلیس و سانحه هواپیمایی اخیر تسلیت عرض میکنم.نباید از هم انتقاد کنیم باید در کنار هم اتحاد داشته باشیم تا کشورمون پیشرفت کنه.اگه اتحاد نباشه کشور نابود میشه.

  • پریوش امیرسلطانی
    0

    با سلام با وجود احترام زیادی که که به خانم لیلا حاتمی دارم ولی منم اینو رو نپسندیدم که ایشون در یک مملکت بیگانه انتقاد کند البته نظرشون محترمه ولی در همه جای دنیا با اغتشاش کننده ها اینطور رفتار میکنند حتی بدتر منتهی مرغ همسایه همیشه غازه متاسفانه☹

  • س د
    0

    سلام به همه ی خوانندگان می خواستم بگم نیروی انتظامی باید چه طور رفتار میکرد که خانم حاتمی وبازیگران حامی ایشون رو راضی نگه داره ؟ چند تا جوون این مملکت باید پرپر بشن ؟ چند تا مادر داغدار بشن تا دل این خانم راضی بشه ؟ جواب همه این سوال ها یه جمله است شاید خانم حاتمی هم مسلک با اغتشاشگران خیابان پاسداران است که پلیس مملکت خودش رو تو یه مملکت غریب زیر سوال می بره همین

  • فرزند ایران
    0

    ایرانی هیچ وقت مهینشو توی کشور بیگانه خراب نمیکنه ودشمن سوئ استفاده کنه مشکلات کشور با آشوب وکشتن مردم بیگناه چه نظامی چه مردمی همه یکی هستیم حل نمیشه خانم حاتمی زیادی جوگیر شده خودشو خیلی بالا میدونه فرهنگ هم نداره وسلام

  • نگار هدایت
    0

    من یه سوال دارم: چرا برخی اوقات که از هنرمندان و سلبریتی ها سوالی میشود می گویند: ما بازیگریم، هنرمندیم، از سیاست چیزی نمی دانیم، ما ادمهای سیاسی نیستیم، نمیخواهیم در اموری غیر از کاری اظهار نظر کنیم. ولی برخی اوقات چنان وطن فروشی می کنند و در همه امور اظهار نظر می کنند که گویا روز حادثه دقیقا در ماجرا بوده اند و اطلاعات لازم و کافی دستشان امده.

    نظرات شما -
    • ماهان
      0

      بسیار متین فرمودید اینها وقتی به نفعشون نیست اعتراض میکنن که ایران اینجوریه اونجوریه،ناف مارو با سیاست بریدن و ماها اصلا سیاسی نیستیم و چیزی از سیاست نمیدونیم اما همینکه شرایط دیگه ای پیش میاد سریع راجع به مسائل نظر میدن، اونم بدون آگاهی کافی. میهن فروشی رو هم جزئی از روشنفکریشون میدونن. منم مخالف مسائل و مشکلات پیش آمده در ایران نیستم، ولی به عنوان یک شهروند میتونم دودوتا چهارتا کنم ببینم کی راست میگه کی دروغ. همش که نمیشه پلیس و ....مقصر دونست. یه کم انصاف خوب چیزی هست

  • رضا
    0

    یکی نیست به این خانم بگه اولا اگر میخوای انگلیسی حرف بزنی متنو چندبار بخون که خوب حفظ بشی ثانیا وقتی بلد نیستی نیاز نیست انگلیسی حرف بزنی همه جای دنیا مترجم هست.ثالثا اول فکر کن بعد حرف بزن.

  • محمد محمدی
    0

    همیشه بخاطر اینکه خودتو یه سروگردن از دیگران بالاتر می دانستی ازت بدم می آمد و حالا که این اظهارات نسنجیده را ازت دیدم ازت نفرت دارم .

  • الهام بصیری
    0

    کاش فقط لیلا حاتمی یکم از خانم سیمین دانشور واین جواب کوبنده ای که به سفارت آلمان دادند‹«من رخت چرکهامو تو خونه همسایم نمیشورم›» یادمیگرفتید و....

  • الهام بصیری
    0

    واقعا از خانم لیلا حاتمی بعید بود

  • ع. کرمی
    0

    هرگز آوازه و موقعیت هنری ، ادبی ، علمی و... مجوز نمی شود که در منظر عموم آن هم بیگانگانی که به نابودی ایران و خفت ایرانی کمر بسته و سوگند خورده اند چنان اظهار نظر کرد که موجبات ناراحتی و جریحه دار شدن احساسات هموطنانمان را فراهم آورد. در قضیه ی آشوب اخیر در تهران به وسیله ی مشتی درویش نمای داعشی صفت نباید خانم حاتمی از اغتشاشگرانی که عالما عامدا دست به خون حافظان امنیت مملکت آغشتند حمایت می کرد و چنان سخنان سخیفی بر زبان می آورد. لازم است که با ایشان برخورد قانونی صورت گیرد تا در آینده ی دور یا نزدیک دیگران از موقعیت خویش سوء استفاده نکنند و فارغ از تبعات این کار شنیع همچنان در راستای خشنودی بیگانگان و دشمنان قسم خورده به ابراز نظر مغرضانه نپردازند.

  • م.م
    0

    متاسفم برای مملکتم با این بازیگران و سلبریتی های وطن فروش که پول این نظام را میخورن وبرای اجنبی ها دم تکون میدن .متاسفم برای خودمون برای مملکتمون با این هنرپیشه هامون.

  • عباس
    0

    ما برای ان که ایران خانه خوبان شود رنج.......... متاسفم برای خانم حاتمی

  • نيره دهقان
    0

    خانم حاتمي اگر فرزند با برادر خودتونم جزء اين شهدا بودن باز هم حمايت ميكردين

  • ح. رضایی
    0

    متاسفانه بعضی از هنرپیشه ها به دلایل نا معلوم از اظهارات سخیف و بیگانه شاد کن خانم حاتمی حمایت بیجا می کنند و زمینه ی جسارت بیشتر دیگران برای بیانسخنانی از این قبیل را فراهم می آورند. من نمی دانم چرا این هنرپیشه های خائن به ملت و آرمانهای شهدای گرانقدر را محاکمه نمی کنند تا لگدپرانی به ارزشهای میهن عزیزمان به امری معمولی مبدا نشود؟

  • امین
    0

    وقتی بازیگر شدی باید از آبرو و شرف خودت بگذری مگر عده کمی که خودشونو نگه داشتن... آخرتی هم در پیشه روزی که همین نازپرورده ها که تن و بدن خودشونو دستمایه امیال دنیوی قرار دادن خوار و ذلیل بشن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها