۲۵ میلیون مخاطب، آرزوی هر رسانه‌ای

بیژن مقدم/ مدیرمسئول پایگاه خبری الف

۲۵ میلیون مخاطب، آرزوی هر رسانه‌ای

خبرفوری هدف‌گذاری‌های خوبی انجام داده و خوشبختانه به موفقیت هم دست یافته‌است. یکی از آسیب‌هایی که در بخش رسانه، ایران را تهدید می‌کند، نیاز به درآمد است و در این مسیر اگر ضوابط و اصولی برایش مکتوب و تصویب نشود، به بیراهه خواهیم‌‎رفت. 

این یادداشت را بخوانید.

photo_2023-06-23_01-42-45

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • رابی
    0

    با درود و سلام بر شما
    مدتی است که از سخنگوی دولت گرفته تا خیلی از مسئولان یکدفعه شروع به تعریف و تمجید از خبرنامه شما کرده اند!
    قدیمی ها می گویند به هر چیزی کمی مشکوک باش!
    به نظر من این تعریف و تمجید ها نمی تواند صرفا از روی محبت و همدلی بوده باشد و دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.
    یک دلیلش می تواند میزان بالای مخاطبان این خبرنامه باشد که احتملا حضرات به تاثیر گذاری این خبرنامه در جامعه پی برده اند و شاید بخواهند با تهدید، تشویق و یا تطمیع مسئولان این خبرنامه، سمت و سوی نظرات و مواضع شما را به سمت جریانات خاصی هدایت کنند و خبرنامه شما را تبدیل به یک رسانه وابسته و بله قربان گو نمایند.
    نصیحت من به پرسنل محترم شما این است که نه زندگی آنقدر شیرین و نه مرگ آنقدر تلخ است که انسان به خاطر آنها شرافت خویش را بفروشد.رسالت یک رسانه مستقل و متعهد ایستادن در کنار مردم و انتشار اخبار صحیح و انعکاس مشکلات و واقعیات جامعه است.
    برایتان آرزوی سربلندی و سلامتی می کنم.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      رابی جان، چند روزه ۲۵ میلیونی شدن، میخوان جشن بگیرن، همه رو دعوت کردن و ازشون خواستن یک متن کوتاه در مورد خبر فوری بنویسن.

  • ناشناس
    0

    دلیل موفقیت خبر فوری از دومتظرقابل بررسی است اول اینکه رسانه های دیگر یا یک سویه عمل میکنند(مخصوصادرنشرکامنت های مردم)وجناحی تر عمل میکنند دوم اینکه خبرفوری بیشتراخبار همه گروهها با انواع سلیقه ها را پوشش میدهد البته دیکته نانوشته (مثل بسیاری از رسانه های محافظه کار)غلط ندارد اگر مثل خبر فوری جسارت داشته باشی این رسانه قابل نقد است اما در مقابل بسیاری از رسانه های دیگر قابل تقدیر وبرای همین دنبال کنندگان آن واقعی واکثرا دغدغه مند هستند برای سربلندی ایران ونظرسنجی های این رسانه به واقعیت نزدیکتر است چون از همه سلیقه ها دراین رسانه نظر میدهند خسته نباشید خدا قوت

  • ناشناس
    0

    با سلام
    ضمن آرزوی موفقیت برای رسانه شما
    البته : 1- برای همه اخبارتون اجازه نمیدین مردم کامن بزارن 2- در نظرسنجیهاتون گزینه " هیچکدام " هم اضافه کنید 3 - همه کامنتها رو بازنشر نمیکنید متاسفانه 4- سریع از صفحه حذف میشه خبرهاتون 5 - سوابق خبرهاتون در دسترس نیست متاسفانه و .......

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      همه ازترس واکنش سریع ارشاد یا نهادهای دیگر است که باید کمی کج دار ومریض رفتارکرد خبرفوری را حذف کنند بگویید کدام رسانه می روید؟

  • 🐜
    0

    لطفاً درگاه نظرات مردمی رابازبزارید درهمه تیترهای خبر فوری باتشکر

  • ...
    0

    خخخخخخخخ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها