تعلیق در تلویزیون، تقاضا در سینما

مدیران سینمایی هنوز مجوز کار برای مهران مدیری صادر نکردند.

تعلیق در تلویزیون، تقاضا در سینما

چندی پیش پس از ۶ ماه عکسی از مهران مدیری منتشر شد که نشان از تکیده شدن و تغییراتی در چهره او می‌داد.

احتمالاً او روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. مجموعه «دورهمی» به کارگردانی و اجرای او از روی آنتن کنار گذاشته شد.

رئیس صدا و سیما به صراحت اعلام کرد، این مجموعه روی آنتن نخواهد رفت و بخش حقوقی این سازمان هم پیگیر خسارت‌های مادی ناشی از این اتفاق خواهد بود. مدیران این سازمان پخش «دورهمی» را به دلیل موضع‌گیری‌های مدیری درباره ناآرامی‌های آبان ماه متوقف کردند و اسپانسر این برنامه که رقم هنگفتی برای ساخت آن و خرید روبات عظیم‌الجثه هزینه کرده بود هم یکی از شاکیان است چراکه رقم زیادی را هزینه ساخت این برنامه کرده بود.

از سوی دیگر مدیری سفیر تبلیغاتی یک فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای هم بود که قرارداد چندین میلیاردی اش هم با این فروشگاه به دلیل توقف پخش این تیزرها معلق شده و او باید تبعات آن را هم بپردازد. با همه اینها روز گذشته خبری منتشر شد که مدیری برای فیلمی با نام «ساعت ۶ صبح» متقاضی دریافت پروانه ساخت شده است.

آخرین فیلمی که مدیری در سینما کارگردانی کرده، «ساعت ۵ عصر» بود که سال ۱۳۹۵ ساخته شد. او در این سال‌ها بیشتر در عرصه بازیگری مشغول بود و تجربه‌های متفاوتی از جمله بازی در سریال نمایش خانگی «خاتون» و فیلم سینمایی «خائن‌کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی پشت سر گذاشت.

بیشتر بدانید: مهران مدیری در تدارک ساخت «ساعت ۶ صبح»

اواخر سال گذشته در سایت سازمان سینمایی، پرونده‌ای در بخش نوبت‌های دریافت پروانه ساخت برای فیلمی به نام «بن‌بست» به کارگردانی مهران مدیری و تهیه‌کنندگی علی اوجی ثبت شده بود و چند روز قبل درخواست دیگری به تهیه‌کنندگی و کارگردانی خود مدیری برای ساخت فیلم «ساعت ۶ صبح» ثبت شده است. نام این فیلم برای خیلی از تماشاگرانی که گفت‌وگوهایی را درباره این هنرمند دنبال کرده‌اند، یادآور خاطراتی است که خودش یا همکارانش از مصائب صبح زود بیدار شدن او تعریف کرده‌اند. حالا با اتفاقاتی که در این ۹ ماهه اخیر برای او رخ داده معلوم نیست مدیری بتواند مجوزهای لازم را از وزارت ارشاد برای ادامه فعالیت دریافت کند یا نه. فعلاً که او درخواست مجوز می‌دهد و این‌طور که از شواهد بر می‌آید، مجوزهایش پاسخ درست و حسابی دریافت نمی‌کنند.

منبع: اکونومیست
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    خاک‌برسرشان‌خیلی‌هم‌دلشون‌بخواد‌مهران‌مدیری‌‌هرجا‌باشه‌بیننده‌‌زیاده

  • ناشناس
    0

    مگرنفرمودند‌بازیگرها‌وکسانی‌که‌اشتباه‌کردند‌وپشیمان‌شدند
    بخشیده‌می‌شوند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها