جزئیات تجمع اعتراضی مردم انقلابی مقابل وزارت ارشاد/ کنسرت شبانه با رقص را محکوم می کنیم

تجمع کنندگان با هشدار به وزیر و مدیران وزارت ارشاد اعلام کردند اگر خرداد 1402 نقطه پایان تساهل و تسامح و همکاری این وزارتخانه با مروجان فسق و فجور نباشد، از راهکار قانونی و آتش به اختیار استفاده می کنیم.

جزئیات تجمع اعتراضی مردم انقلابی مقابل وزارت ارشاد/ کنسرت شبانه با رقص را محکوم می کنیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهدای ایران صبح امروز حدود ۱۰۰۰ نفر از مردم عزادار تهرانی در اعتراض به صدور مجوزهای مسئله دار وزارت ارشاد مقابل این وزارتخانه تجمع کردند.

بنابراین گزارش در این تجمع که همزمان با شهادت امام جواد (ع) برگزار شد؛ خانواده های شهدا،ایثارگران، جانبازان و  گروه های فعال عفاف و حجاب به صورت مردمی و خودجوش حضور داشتند.

 این تجمع در اعتراض به صدور مجوز برای کنسرت های شبانه توسط وزارت ارشاد که منجر به فسق و فجور و رقص و آواز در سالن های مختلف خصوصا تالار وحدت شد و همچنین دفاع از برخی سلبریتی های هنجارشکن  و مجوزهای تئاترهای مسئله دار و عدم فعالیت و کم کاری وزارت ارشاد در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برگزار گردید..

1

 در ادامه، تجمع کنندگان بعد از عزاداری از ضلع شمال میدان بهارستان به سمت ساختمان مرکزی وزارت ارشاد  راهپیمایی  کرده و در مقابل درب اصلی این وزارتخانه بیانیه اعتراضی خود را قرائت کردند.

در این بیانیه آمده است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

والحمدالله قاصم الجبارین و مبیرالظالمین

ستایش خدای را که درهم شکننده سرکشان و نابود کننده ستمکاران  است.

ما تجمع کنندگان عزاداران آل الله در مقابل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالروز شهادت ابن الرضا حضرت امام جواد(ع) در پی اقدامات و رفتارهای شنیع و هنجارشکنانه عده ای معلوم الحال و اراذل فرهنگی که با حمایت وزارت ارشاد فعالیت می کنند اعلام می داریم؛

1- این شب ها تالار وحدت محفل رقص و آواز گروهی شده است که رهبر معظم انقلاب ایشان را ایادی دشمن در داخل کشور خوانده اند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان صاحب این تالار  در قبح شکنی و اهانت به ارزش های انقلابی اصلی ترین مقصر است!

2- ما اعلام می داریم دیگر زمان توهین روزنامه های زنجیره ای به ارزش های اسلام و انقلاب و سکوت مسئولان ارشاد به پایان رسیده است، دوران تکذیب ها و ادعاهای خلاف واقع آقایان مسئول فرهنگی گذشته است، زمان ادعای گزارش های خلاف واقع به مراجع،علما و بزرگان گذشته است و امروز این عزیزان به چشم خود می بینند  که چگونه در پایتخت ام القرای جهان اسلام زیر سایه برخی مدیران مدعی ، ارزش های انقلابی به سخره گرفته می شوند!

3- وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از دستور شفاف و صریح امام خامنه ای در موضوع برخورد با بی حجابی ، نه تنها هیچ اقدام موثری در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نداشته، بلکه در قبح شکنی ارزش های انقلاب به خصوص کنسرت های شبانه در ماه رمضان،صدور مجوز به فیلم های مسئله دار و دفاع از برخی سلبریتی های مروج بی حجابی و ضد نظام ، تلاش فراوانی داشته است و این لکه ننگی است که این وزارتخانه در دولت انقلابی سیزدهم در جمهوری اسلامی از خود به یادگار می گذارد.

4 – ما تجمع کنندگان ضمن هشدار به وزیر مدیران وزارت ارشاد اعلام می داریم؛اگر خرداد 1402 نقطه پایان تساهل و تسامح و همکاری این وزارتخانه با مروجان فسق و فجور در جمهوری اسلامی ایران نباشد، قطعا به گونه ای عمل می کنیم که درس عبرتی برای سایر وزارتخانه ها باشد.

5_ ما از مسئولان قضایی کشور درخواست می کنیم قاطعانه و مقتدرانه با هنجارشکنی و ترک فعل مسئولین دولتی برخورد نموده و اجازه ندهند ژنهای زشت تازه به دوران رسیده نا اهل و نامحرم ، به جایگاه پیشکسوتان شهادت تکیه بزنند که با صدور مجوزهای شیطانی مانند کنسرت و تئاتر نامشروع و امثالهم ، فساد و فحشاء علنی را در این کشور امام زمان (عج)  نهادینه کنند ، چرا که صبر مردم انقلابی از تساهل و تسامح مسئولان لبریز شده است و قطعا در صورت عدم برخورد قانونی و انقلابی قوه قضائیه ، طبق بند "م" وصیتنامه حضرت امام خمینی(ره) شخصا وارد میدان عمل خواهیم شد...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها