دانلود فیلم فلش the flash 2023 نسخه کامل

فیلم فلش “اندی موسکیتی” روایتگر سفر در زمان، بدون عواقب ناخواسته‌ نیست؛ فلش در زمان به عقب سفر می‌کند تا از قتل مادرش جلوگیری کند…

دانلود فیلم فلش the flash 2023 نسخه کامل

فلش در زمان به عقب سفر می کند تا از قتل مادرش جلوگیری کند اما اینکار عواقب ناخواسته‌ای را برای او به دنبال داشته…

لینک های دانلود

فیلم The Flash 2023 (فلش) در ژانر اکشن، فانتزی و ماجراجویی به کارگردانی اندی موسکیتی با هنرمندی ساشا کایه , بن افلک , ازرا میلر , مایکل کیتون , مایکل شنون می‌باشد.

«جهت دانلود و تماشای آنلاین به روی لینک زیر کلیک فرمایید»

دانلود و تماشای آنلاین فیلم فلش

فیلم The Flash 2023

فیلم فلش “اندی موسکیتی” روایتگر سفر در زمان، بدون عواقب ناخواسته‌ نیست؛ فلش در زمان به عقب سفر می‌کند تا از قتل مادرش جلوگیری کند…

“دی‌سی را فراموش کنید، بدون تردید یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی تاریخ است.” این فیلم «یکی از بهترین فیلم‌های دی‌سی» و «به خوبی شایعه‌ها» است. «کلایدر» این فیلم را «ترکیبی موفقیت‌آمیز است از عناصر تاریخی، اکشن پرستاره» و «چند قهقهه» توصیف می‌کند.

از اواخر دهه ۱۹۸۰ وارنر برنامه‌هایی برای ساخت فیلمی بر محور شخصیت فلش داشت و تا سال ۲۰۱۴ چندین پروژه در دست تولید قرار گرفت که هیچ‌کدام به سرانجام نرسید. سپس این پروژه به عنوان بخشی از دنیای توسعه‌یافته دی‌سی دوباره معرفی شد و میلر به عنوان بازیگر اصلی فلش انتخاب شد و در فیلم‌های بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت و لیگ عدالت ایفای نقش کرد.

دانلود فیلم فلش 2023

سرانجام پس از بارها تأخیر و مشکلات فراوان پیرامون فیلم فلش، بالاخره امروز ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ این اثر در سینماهای سراسر جهان و رسانه اینترنتی ویلم منتشر گردید. این فیلم قرار است تغییرات مهمی در دنیای سینمایی دی‌سی ایجاد کند و زمینه را برای شروعی دوباره تحت هدایت جیمز گان فراهم بیاورد.

ازرا میلر بار دیگر نقشش را به عنوان بری آلن یا فلش بازآفرینی خواهد کرد و این در حالی است که مایکل کیتون نیز پس از تقریبا ۳۰ سال، بار دیگر لباس شوالیه تاریکی را در این اثر برتن می‌کند. مایکل شنون نیز دوباره در نقش ژنرال زاد حضور خواهد داشت. از جمله دیگر بازیگران این فیلم نیز می‌توان ساشا کلی در نقش سوپرگرل، ران لیوینگستون و بن افلک را نام برد.

برای دانلود و تماشای آنلاین به ابتدای این مقاله مراجعه بفرمایید.

حجم ویدیو: 21.13M | مدت زمان ویدیو: 00:02:51 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها