خبرفوری ۲۵ میلیونی شد

تعداد مخاطبان هلدینگ خبرفوری «بزرگترین مجموعه رسانه‌ای خصوصی کشور» در بیش از ۱۰۰برند رسانه‌ای مختلف در سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی از مرز ۲۵میلیون مخاطب عبور کرد.

خبرفوری ۲۵ میلیونی شد

مجموعه رسانه‌ای خبرفوری که از سال ۹۴ فعالیت خود را در بسترهای نوین خبررسانی آغاز کرده، موفق شد تعداد مخاطبان خود را به عدد ۲۵میلیون برساند‌.

تحریریه خبرفوری در حال حاضر افزون بر گزینش خبرها و نشر آن‌ها در بسترهای متنوع به تفکیک موضوعی و جغرافیایی، برای مردم استان‌های مختلف و ایرانیان خارج از کشور نیز محتوا اختصاصی در قالب ویدیو، تصویر، متن، صوت و... به تولید می‌پردازد؛ همچنین این مجموعه برای اولین بار در کشور از تکنولوژی هوش مصنوعی در امورات رسانه‌ای بهره برده است.

هلدینگ رسانه‌ای خبرفوری در قالب هفت شرکت، در حوزه‌های اطلاع رسانی و تولیدمحتوا، تبلیغات، آموزش و سرگرمی فعالیت کرده و سلسله کتبی درباره فضای نوین رسانه‌ای را نیز به چاپ رسانده است. این مجموعه برآن است تا با تاسیس دانشگاهی، دانش عمومی در حوزه فضای مجازی و ارتباطات را گسترش دهد.

شبکه بازرگانی و تبلیغاتی خبرفوری، افزون بر رسانه‌های خود، برای سایر رسانه‌های فضای مجازی نیز شبکه گسترده‌ای از تبلیغات را فراهم کرده است؛ روزانه بیش از صدها تبلیغ در رسانه‌های گوناگون توسط تیم‌ها و شرکت‌های تبلیغاتی این هلدینگ تولید و توزیع می‌شود.

خبرفوری در چشم‌انداز پیش روی خود، راه‌اندازی دفاتر بین‌المللی، ایجاد پارک‌های خبری-تبلیغاتی و ساخت و تولید فیلم‌ را ترسیم کرده است

در حال حاضر حدود ۳۰۰ نفر با میانگین سنی ۲۳/۵سال که ۵۵درصد از آن را زنان و ۴۵درصد آن را مردان تشکیل می‌دهند، به صورت مستقیم و بالغ بر ۲۴۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم در اکوسیستم فضای مجازی با مجموعه رسانه‌های خبرفوری همکاری می‌کنند که نمودی از تحقق شعار "خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی" در این مجموعه خبری-تبلیغاتی است.

خبرفوری در چشم‌انداز پیش روی خود، راه‌اندازی دفاتر بین‌المللی، ایجاد پارک‌های خبری-تبلیغاتی و ساخت و تولید فیلم‌ را ترسیم کرده است.

همه شما که این خبر را می‌خوانید، مخاطب دستکم یکی از رسانه‌های خبرفوری هستید و اعتماد شما به شبکه رسانه‌ای ما، همان سرمایه بزرگی است که به آن می بالیم.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 38
  • بهنام
    14

    سلام
    تبریک عرض میکنم.
    واقعا دست مریزاد
    حقتون است.
    انصافاً تا این لحظه علاوه بر بیطرفی چه در خبرها و چه در انعکاس نظرات مخاطبان ، تا توانسته‌اند اخبار سالم را منتشر نموده‌اید .

  • ناشناس
    3

    فقط خواهشا قسمت كامنت بعضي از خبرهاي خاص را باز كنيد تا مردم حرفشان را كه در جامعه نمي توانند بزنند اينجا بگويند شايد كمي سبك شوند شايد!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      22

      دوست عزیز چرت پرت نگو ۲۵ میلیون نفر چرا تیومدند کامنت تبریک بنویسند همین چن ده تا هم مال خود خبرفوری هستش تو خودتم مال خبر فوری هستی

    • ناشناس
      0

      ناشناس 22:43!تو خودت مال کجایی ؟!!

  • رابی
    4

    برایتان آرزوی موفقیت و سلامتی می کنم.
    امیدوارم همیشه متعهد به اطلاع رسانی شفاف و بی طرف باشید و منافع ملت ایران را در صدر منافع شخصی و کاری قرار دهید که بزرگترین سرمایه هر رسانه ای اعتماد مردم است.

  • ناشناس
    5

    مبارکت باشه

  • ناشناس
    5

    تبریک و درود بر شما به امید خدا
    نتیجه زحمات شبانه روزی کلیه
    دست اندرکان رابزودی خواهیم
    دید. موفق و سربلند باشید

  • محمدایمان
    4

    فقط لطفا اینقدر خبر حوادث از مشهد نذارید نمیدونم چرا اینقدر مشکل دارید با مشهد
    تهران شهر خودمون هم حوادث زیادی داره یا شهرهای دیگه قفلی زدید ب شهر مذهبی که زوار میره اونجا

    نظرات شما -
    • خخخخ
      1

      من فکر میکردم خبرفوری دفترش مشهده😐
      پیش خوپم‌میگفتم اگر تهران بود میرفتم سرکار پیششون😐
      بعد که‌فهمیدم تهرانن کمرم شکست😶😑😢
      نمیدونم روی چه حسابی فکر میکردم مشهدن😀😀😀😀

    • ناشناس
      0

      چرا کمرت شکست؟ خب برو پیششون

    • خخخ به ناشناس
      0

      منو نمیخوان،بهشون‌گفتم😑😑😐😢😅

  • ترک
    4

    ما مردم چقدر عوام هستیم دولت هیچ وقت به نفع مردم کاری را انجام نمی‌دهد از کامنت می‌خواهد افکار ما را بدزدد وسر مردم را گرم کند

  • ناشناس
    0

    سلام تبریک لطفا قسمت کاامنتهاونظرات همه قسمتها باز کنید انتقاد باعث پیشرفت میشود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      مگر اجازه و جرات دارند همچین کاری بکنند !!؟!؟!؟!؟! به همین خاطر مخاطبانش ریزش کرده ،!!! و خود من فقط بصورت تیتر وار و سریع سرفصل اخبارش را میبینم و رد میشویم ،

  • ناشناس
    0

    نه که چند وقته میذاری مردم همه جا کامنت بذارن!!
    ولی ما معرفتمون بیشتر از خبر فوریه و تبریک میگیم

  • 😐
    3

    دمتون گرم
    خسته نبتشید واقعا
    من سرگرمی شب و روزم خبر فوری هست
    امیدوارم به هر چه در پی اون هستید برسید
    ❤❤❤❤

  • بازنشسته حدالاقل بگیر
    0

    به مبارکی و سربلندی

  • ناشناس
    1

    خب مبارک باشه ولی من ازتون راضی نیستم.... افرادی که در خبر فوری فعال هستند شبیه هم نيستند
    به نظرم روزهایی که آقایان سر کارند نظرات خانم‌ها رو سانسور می‌کنند اما روزهایی که خانم‌ها فعال هستند خیلی عالیه
    هر نظری که میدیم منتشر می‌کنند
    لطفا تبعيض نذارید و همه نظرات رو بگذاريد
    ما هم دل داریم.....

  • ناشناس
    0

    قبلا کامنت گذاری ازاد بود ولی احتمالا شما هم تحریم هستید و خیلی از خبر ها باکس کامنت ندارند بعضی خبرهای بی ارزش کامنت دارند

  • حامد
    0

    سلام سلام. تبریک عرض میکنم انشاالله. سال‌های زیاد ‌آینده باشید

  • عفف
    3

    بعد رییسی بی بخارترین وترسوترین رسانه

  • ناشناس
    0

    تبریک و خسته نباشید،
    اگر شفافیت را افزایش بدید و بعضی ملاحظات را مد نظر قرار ندید و اجازه اظهار نظر آزادانه برای همه ی خبرا هاتون بدید بیشتر هم میشه

  • حمیدرضا
    0

    **-* مبارک باشه سایه توفیقات عالی کاری همراه معنویت و مادی برایتان روزی شود . موفق و پیروز و سربلند باشید ان شالله.

  • اصلاح ناپذیران
    1

    البته خیلی هم امید ندارم همین نظر بنده پخش بشه چون خیلی از نظرهام حذف شده قبلا متاسفانه نمیتونم تبریک بگم چون خوب بودین تا وقتی که کامنت هاتون باز بود و مردم از نظر یکدیگر نسبت به اخبار موجود مطلع میشدند . با چهار تا کامنت نه پایه های نظام سست میشه نه اتفاق بدی میافته نه اینکه اشخاصی که کامنتشان را میبندین امثال قالیباف و از اون بالاتر پیامبر و معصوم هستند ادمی هستند مثل بقیه که قرار بوده خدمت گذار مردم باشند حالا با پول ملت پادشاهی میکنند و سیسمونی گیت میکنند و حقوق نجومی میگیرند جای خدمت این هم وضعیت زندگی و معیشت و اقتصاد کشور و مردم است که همه میبینند ضمن اینکه شما قبلا هم کامنت های توهین امیز و حرفهای رکیک را حذف میکردین و انتقادات را نشر میدادین اگر فشار بر روی شماست برای بستن کامنت ها اعلام کنید وگر نه شما هم رسانه ای دستور بگیر هستید مثل تمامی رسانه های داخل کشور و اخبار شما هم سمت و سو دارد و دلیل اصلی علاقه مردم به شبکه های ماهواره ای و اخبار مجازی یک سویه بودن رسانه های داخلی است .ولی با این حال که تمام رسانه ها در حال مجیز گویی کذب هستند همین که شما چهار تا خبر انتقادی هم لا به لا رد میکنید جای تشکر داره تو شرایط فوق بسته کشور که حتی روزنامه نگار هم در زندان است به جرم نشر خبر .

  • ناشناس
    2

    انشاالله کخ همیشه پاینده و سر پا بمانید و از گزند حکومت، صاحبان زر و زور و توقیف و تعطیلی فله ای مصون بمانید. راستی گمانم حدود20سال پیش دره تعداد کثیری روزنامه را موقتا تخته کردند، چرا هنوز دادگاه انها برگزار نشده؟؟؟ هنوز نوبت رسیدگی انها فرا نرسیده!!!!؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    اول اینکه تبریک دوم چرا فرم نظرات مردم را در بخش سیاسی حذف کردید

  • اصلاح ناپذیران
    1

    من برای همین خبر قبل تر نظر گذاشتم که انتقادی بود و منتشر نشد . نترسید ازاده باشید مردم حق اظهار نظر و حرف دارند این کشور مال مردمه نه مال مسئولین تا زمانی که رسانه نتواند خواسته و حرف مردم را منتقل کند چه امیدی به اصلاح کشور و اقتصاد و اجتماع و سیاست هست در صورتی میشود . بنظر بنده حاکمان کره شمالی کار خوبی میکند وقتی نمیخواهد به مردم ازادی و رفاه و حقوق شهروندی کشورهای پیشرفته رو بدن کل ارتباطشون رو با دنیا قطع میکنند که حداقل نبینند و دنیا را همان چیزی فرض کنند که حاکمان میخواهند وگر نه نشان دادن زندگی و رویه های جوامع پیشرفته جز حسرت و نا امیدی برای مردم از نداشتن ان شرایط و سرخوردگی و مهاجرت و ارزوی مهاجرت سودی نخواهد داشت .

  • ناشناس
    0

    تشکر

  • @
    2

    از قدیم گفتند هرکس میگه ماستم شیرینه ! از کامنت ها معلومه ۲۵ نفرید !

  • علی
    2

    خوب آمار سازی را از مسئولان یاد گرفتید

  • ایرانی آباد و آزاد
    1

    ضمن تشکر از همه عوامل و مسئولین سایت خبر فوری که تقریبا صدای مردم بوده و نظرات و کامنت های مردم بیچاره و درمانده و بدون رسانه و بدون فریاد رس را منتشر کرده است( البته خیلی از خبرها بخش نظرات مردمی را ندارد که امیدوارم رفع مشکل شود). اما خواست اکثریت مردم که در اینجا نظر می دهند این است که به نحو مقتضی این نقدها و حرفها و خواست ها و اعتراضات اگر برچسب دشمن و اغتشاشگر و جاسوس و پیاده نظام دشمن و..... به ما نمی زنند جهت رشد کشور و بهتر شدن زندگی مردم و افزایش رفاه و آرامش و آسایش مردم و از همه مهمتر مطلع شدن مسئولین از درد و رنج و مشکل و سفره مردم در اختیار رده های بالای تصمیم گیر قرار گیرد. با تشکر مجدد از زحمات سایت خبر فوری

  • شهرام.ر
    2

    با این وضع ازادی بیان در کشور که حتی نماینده مجلس رو (اگه خلاف مسیر شنا کنه ) ممنوع النطق !!! میکنن ، شهامت شما در بیان حقایق جامعه ،ستودنی است . تبریک میگم .

    نظرات شما -
    • علی
      0

      وقتی کامنت خبر ها سلیقه ای باز هست چه شهامتی؟ اگر کامنت همه اخبار باز بود اونوقت شهامت داشتند

    • شهرام.ر
      1

      سلام علی اقا
      من معتقدم که کامنت خبرها «سلیقه ای» باز نیست .اگه در نظر بگیریم که چند تا خبرنگار به خاطر انجام شغل شون تو زندان هستن ، به این مطلب میرسیم که محدودیت های زیادی دارن و سلیقه شخص و یا خبرگزاری در بازنشر اخبار و بخصوص کامنت گذاری ، بی تاثیره.

  • ناشناس
    7

    احتمالا ۲۵ هزار نفره شده!!!!

  • ناشناس
    0

    اگه یکم جراتم چاشنی کارتون میکردید مطمئنا خیلی بیشترم می شد .علی ایحال فعلا از همه بهترید آرزوی توفیق براتون دارم .هر چند میدونم دست وپای شمارا هم اگه از دایره بیرون بزند هماندازه دیگران می کنند .

  • مهدی ولی زاده
    0

    با تشکر از شما
    لطفا نظز سنجی در مسائل مختلف به صورت شفاف بیشتر اجرا شود
    لطفا صرفا فقط نظرات خبرنگار ها را ننوسید
    جای اعلام نظر مخاطبین نیز فعال شود

  • ناشناس
    0

    سلام مابیچاره فقیرهاخیلی زجرمیکشیم شماچطورخودتون رابامامقایسه میکنیدماکه هزارتومن پس اندازنداریم شماکه خدامیلیاردثروت داری بدادمون برسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها