واکنش گلایه آمیز احمد ایراندوست به ازدواج محمدرضا گلزار/ ویدئو

فیلم واکنش گلایه آمیز احمد ایراندوست به ازدواج محمدرضا گلزار که در اینستاگرام منتشر شده است.

 واکنش گلایه آمیز احمد ایراندوست به ازدواج محمدرضا گلزار/ ویدئو

احمد ایراندوست  بازیگر سینمای ایران با انتشار یک فیلم در اینستاگرام از انتقادها به پیام تبریک او برای ازدواج محمدرضا گلزار گلایه کرد.

در این ویدیو که احمد ایراندوست در فضای مجازی به اشتراک گذاشته، این بازیگر می گوید: شما مگه تبریک و آرزوی خوشبختی بلد نیستید؛ چرا میگید طلاق می گیرن؟

حجم ویدیو: 9.06M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 | دانلود ویدیو
منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • ناشناس
    7

    سلام علیکم ،درود به شرفت آقای ایراندوست سالاری ،آقایی ، برای هرکس خوب بخواهی خداوند چندین برابرش را برات رقم میزند،خداوند عزت وآبرو می‌دهد ،ما که مثل شما و آقا گلزار معروف نبودیم سر ازدواج دخترم ،اونقدر اذیت شدم که اگرلطف خداو صحبتهاومحبتهای همسرم نبود الان تیمارستان بودم ، غریبه هم نبودن ،فامیل بودن ،بی وفایی واذیت ،سالها خدمتشون را کردم، میگفتن بگذار یکروز دخترت عروس شود جبران می‌کنیم ،راست گفتن ،با خشم وکینه ،بی مهری ،(بجای گفتن تبریک وکادو) جبران کردند ،باورکنید خدا اون روز را نیاورد اگر دخترم‌مرده بود ،همین آدم‌ها عزاداریی میکردن‌که نگو ،ما فقط تو عزا و مرده پرستی ، نفر اول تو تشیع جنازه هستیم ،اشک می ریزیم که انگار نزدیکترین فرد به متوفی بودیم‌،امیدوارم همه سالم باشندوخوشبخت بشوند با رزق وروزی فراوان التماس دعا

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ایکاش از ماجراهای آشنایی و مراسم خواستگاری هم می نوشتی عزیزم
      خلایق هرچه لایق

    • ناشناس
      1


      لطفا حتما این کامنت بنده رو بخونید
      اول از همه تبریک عرض میکنم به آقای گلزار و آرزوی خوشبختی دارم برای ایشون و همسر محترم شون
      اما عزيزان بیایید صادق باشیم و از عدالت دفاع کنیم
      آقای گلزار با چه منطقی با دختری که بیست سال از او کوچک‌تر است ازدواج کرده است؟؟؟؟
      اصلا این بد است؟؟؟؟
      به هیچ عنوان.....
      اما یک ایراد وجود دارد و آن تشویق دیگران به یک کار نادرست است
      وقتی مردی چهل و پنج ساله با دختری بیست و شش ساله ازدواج می‌کند یعنی شانس ازدواج دختری سی و پنج ساله از بین می‌رود
      و وقتی مردی سی ساله با دختری پانزده ساله ازدواج میکند شانس ازدواج دختر بیست و پنج ساله و بیشتر از بین می‌رود و همین طور که می‌بینید دختران بزرگتر قربانی دختران کوچک‌تر می‌شوند و این عملی بسیار اشتباه و حرکتی ظالمانه است لطفا خانواده ها دقت کنند و ارزش دختران خود را با این عمل پایین نیاورند وقتی مردی می‌تواند به راحتی با دختری بیست سال کوچک‌تر از خودش ازدواج کند طبیعی است که هرگز به سراغ دختری با سن بالاتر نخواهد رفت و شما در مجرد ماندن دختران بزرگتر شریک جرم شده اید که این به نفع مردان و به ضرر دختران شماست
      ما می‌بینیم تعداد دختران مجرد بسیار زیاد شده است که این از نظر روانی مشکلات زیادی برای دختران و خانواده های آنها ایجاد کرده است....خود کشی ،ناموس کشی ،افسردگی و تجرد ابدی از کمترین آثار این حرکت نادرست و این فرهنگ اشتباه است
      و تا زمانی که ما فرهنگ درست زوج یابی و ارزش نهادن به وجود گرامی دخترانمان را یاد نگيريم این مشکلات درمان نخواهد شد

  • ناشناس
    2

    تو که صفات بکن ول کن به بقیه والا

  • ناشناس
    4

    چون قبلش گلزار با حساب کتاب با این دختر ازدواج کرده.دو دو تا چهارتا کرده دیده پدر دختر ثروتمنده و میتونه ارث تپلی بهش برسه، یا اینکه فعلا چندسالی با پول پدرخانم عشق و صفا سیتی و شوآف در دبی بکنه تا بعد خدا کریمه!!!

  • فرزاد
    2

    دو کلمه از مادر عروس

  • ناشناس
    8

    خدا پدر قهرمانت را بیامرزه چه صحبت مناسب و جالبی گفتید دقیقا ما از طالبان ایراد میگیریم خودمان بلد نیستیم در موقعیت ها ی زندگی اجتماعی واکنش های خوب به نمایش بگذاریم ظاهرا هیچکس بلد نیست تبریک بگوید واقعا من نمیدانم چرا ملت ایران اینقدر عقده ای شدند ؟ پشت سر صغیر و کبیر حرف میزنند ! باور کن طرف اقای گلزار را فقط در پرده سینما دیده و هیچ شناختی از این مرد اصیل و نجیب و مومن نداره دهانش را باز میکنه حرف های صد تا یه غاز میزنه . بجای اینکه در شادی سوپر استار مملکتمان شریک شوند و تبریک بگویند حرفهای فضای مجازی را تکرار میکنند . لطفا تا کسی را نشناختید او را قضاوت نکنید . حالا اگر بعد از 200 سال یک مو از سر این بزرگ مردهنرمند کم شود باور کنید تمام تهران در بهشت زهرا جمع میشوند . کمی بخودمان بیائیم و ادای طالبان را در نیاوریم .

  • هموطن
    7

    ما مردم شهر حسوديم،متأسفانه اينطور بار اومديم

  • ناشناس
    1

    همه حرفهای شما درست! خب چرا شما از طریق فضای مجازی خودت را قاطی افراد مشهور و سرشناس و سلبریتی می کنی! شما که در دنیای بازیگری جایی نداشته و نداری! مانند مردم عادی به کار خودت برس!

  • ناشناس
    0

    شما و امثالت عشقو حالتون رو بکنید ، ما فعلا باید یه فکری به حال سختی و مشکلاتمون بکنیم

  • ناشناس
    0

    تبریک گفتی دمت گرم برای بقیه خوبی و سلامتی و عشق میخوای گلی به جمالت درد مردم که با بدبختی زندگی میکنند و نمی توانند عشق و حال امثال شما را انجام بدهند را نداری بازم غمی نیست اما شما که به نقل از خودتان برای بقیه آرزوهای خوب داری چرا به آنهایی که امثالهم را دنبال میکنند میگی چشمتان در بیاید؟ برادر از کوزه همان طراود که در اوست .برای دخترها و پسرهای این سرزمین ،همه آنهایی که نان این مردم سر سفره آنها نیست و از رانت پدر و مادرشان به ثروت و مکنت نرسیده اند آرزوی خوشبختی میکنم سلبریتی ها هم به هر ترتیب زحمت میکشند و درست که تا مردم نباشند ایشان شهره نخواهند شد.

  • ناشناس
    0

    خوب نبود اول میگه ارزوی خوب کنید اخرش میگه چشتون دراد. پس حرفاش بی خود بود.

  • ایرانی
    0

    اختلاف سن سال قطع به یقین بعدا مشکل ساز خواهد بود. از این گونه ازدواج ها زیاد دیدیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها