نمایش استوری حمید فرخ نژاد در صدا و سیما و انتقاد شدید از وی/ ویدئو

محمدرضا شهبازی مجری برنامه تلویزیونی «پاورقی» که از شبکه دو سیما پخش می شود، از استوری جدید حمید فرخ نژاد به شدت انتقاد کرد و آن را «کفرگویی» دانست.

نمایش استوری حمید فرخ نژاد در صدا و سیما و انتقاد شدید از وی/ ویدئو

حمید فرخ نژاد آذر ماه سال گذشته در بحبوحه ی ناآرامی های کشور به آمریکا مهاجرت کرد و از آن زمان اظهارنظرهای سیاسی تندی علیه جمهوری اسلامی در اینستاگرام خود داشته است.

شهبازی همچنین به تمسخر یکی از پست های جدید اینستاگرام فرخ نژاد پرداخت که وی در آن از اعضای شورای همبستگی مخالفان جمهوری اسلامی، متشکل از رضا پهلوی، مسیح علینژاد، حامد اسماعیلیون، نازنین بنیادی، شیرین عبادی و عبدالله مهتدی خواسته بود بار دیگر با یکدیگر متحد شوند. این شورا مدتی قبل، تنها چند ماه پس از آغاز به کار خود به دلیل وجود برخی اختلافات میان اعضای آن منحل شد.

حمید فرخ نژاد اواخر آذر ماه ۱۴۰۱ در پستی اینستاگرامی انتقادات سیاسی تندی را در رابطه با ناآرامی های کشور مطرح کرد که بسیار جنجال برانگیز شد. پس از آن معلوم شد فرخ نژاد از چند روز پیش از آن ایران را به مقصد آمریکا ترک کرده بود، جایی که همسر و پسرش از سال ها پیش در آن ساکن بودند. به ادعای رسانه های دولتی، فرخ نژاد ابتدا ممنوع الخروج بود اما در نهایت با بهانه ی دیدار با خانواده اش به مناسبت سال نوی میلادی و در ازای دادن تعهد موفق به خروج از کشور شده بود.

استوری حمید فرخ نژاد

این اتفاق در حالی رخ داده بود که فرخ نژاد تا پیش از ترک کشور در مینی سریالی به نام «سقوط» متعلق به شبکه نمایش خانگی با موضوع نقش جمهوری اسلامی در مبارزه با داعش مشغول بازی بود که در آن نقش یک مأمور امنیتی کشورمان را برعهده داشت و دستمزد میلیاردی خود برای آن را پیش از ترک کشور به طور کامل دریافت کرده بود.

فرخ نژاد پس از مهاجرت، در گفتگویی با شبکه ایران اینترنشنال اظهارات سیاسی تندی را علیه حکومت ایران مطرح کرد و از آن زمان در اینستاگرام خود به انتقاد از جمهوری اسلامی پرداخته است.

بیوگرافی حمید فرخ نژاد

استوری حمید فرخ نژاد

حمید فرخ نژاد متولد سال ۱۳۴۸ در آبادان و فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

فعالیت خود را در سینما به عنوان دستیار کارگردان آغاز کرد.

در سال ۶۹ با بازی در فیلم در «کوچه‌ های عشق» ساخته خسرو سینایی بازیگری را در سینما آغاز کرد.

در سال ۷۸ بازی درخشانی از خود در دومین فیلم کارنامه سینمایی‌ اش، «عروس آتش» ساخته ی خسرو سینایی ارائه داد که هم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فجر سال ۷۸ را برایش به ارمغان آورد و هم شهرت زیادی به او بخشید. فیلمنامه این فیلم که توسط فرخ‌ نژاد و سینایی نوشته شده بود سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را نیز دریافت کرد.

فیلم های «ارتفاع پست» و «به رنگ ارغوان» دو همکاری قابل توجه و موفق وی با ابراهیم حاتمی کیا هستند.

«طبل بزرگ زیر پای چپ» به کارگردانی کاظم معصومی فیلم دیگر حمید فرخ نژاد است که نقش آفرینی او در آن بار دیگر مورد توجه منتقدان قرار گرفت و جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را از جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو ۲۰۰۶ برای او به ارمغان آورد.

فرخ‌ نژاد در سال ۹۰ در فیلم «استرداد» ساخته ی علی غفاری بازی کرد، اثری که سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر سال ۹۱ را برای وی به همراه آورد.

حمید فرخ نژاد تاکنون در ۴ سریال تلویزیونی هم نقش آفرینی کرده: آغوش های خالی، حلقه سبز، حبیب و گمشده.

او شبکه نمایش خانگی را هم با سریال های «قلب یخی» و «میدان سرخ» تجربه کرده است.

همسر حمید فرخ نژاد، فروزان جلیلی فر، طراح صحنه و لباس در سینما است. این زوج پسری به نام فرید دارند.

استوری حمید فرخ نژاد

حمید فرخ نژاد در کنار پسرش فرید فرخ نژاد

حجم ویدیو: 3.39M | مدت زمان ویدیو: 00:01:52 | دانلود ویدیو
منبع: روزیاتو
شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها