مسئول «تکیه معاون الملک» کرمانشاه به دلیل عدم رعایت حجاب توسط گردشگران عزل شد

داریوش فرمانی در پی حضور برخی گردشگران بدون رعایت شئونات اسلامی در تکیه معاون‌الملک کرمانشاه، اظهار کرد: این گردشگران با حضور به موقع پرسنل اداره‌کل در محوطه ضمن تذکر لازم به بیرون از مجموعه هدایت شدند.

مسئول «تکیه معاون الملک» کرمانشاه به دلیل عدم رعایت حجاب توسط گردشگران عزل شد

وی افزود: اینجانب به دنبال اطلاع از این موضوع ضمن تاکید ویژه به همکاران و افزایش نظارت بر حضور گردشگران مسؤول تکیه را عزل و دستورات لازم را برای بررسی هرگونه تخطی و کوتاهی صادر کردم.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه احترام به موازین شرعی و قانونی کشور خط قرمز همه ما است، گفت: با توجه به حساسیت موضوع در ایام پیک سفر افزایش تعداد پرسنل شیفت و نگهبان مجموعه‌ها در دستور کار قرار دارد.

فرمانی در پایان با تاکید بر اینکه هیچگونه خدماتی به افراد بی‌حجاب و هنجارشکن در محوطه‌ها و بناهای مذهبی داده نمی‌شود، از گردشگران خواست ضمن رعایت موازین اخلاقی و دینی با احترام به فرهنگ میزبان از دیدن آثار تاریخی که بخشی از هویت فرهنگی، تاریخی و مذهبی استان کرمانشاه هستند، بازدید کنند.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • Me
    0

    آقا ما شهر دیگری بودیم . نه تنها حجاب نداشتند بلکه در انتظار عموم موهاشون رو تو خیابون مرتب هم کردند . لطفا رسیدگی کنید . عزل کنید مسئولش رو .

  • ناشناس
    4

    پوشیدن لباس چه اشکالی داره؟
    نجیب بودن چه عیبی داره؟
    چرا باید زیبایی‌های خود رو به دیگران عرضه کنیم؟
    مگر چه چیزی جز گناه و فاسد کردن دل‌های پاک نصیبمون میشه؟
    به خواست خداوند احترام بگذاریم او بهتر از ما به احوال بندگانش آگاه‌ است

  • ناشناس
    0

    ببینید آیندگان در مورد شما چگونه قضاوت خواهند کرد...

  • ناشناس
    0

    ای کاش قدری به سفره مردم درمانده هم فکر میکردید ای کاش به مستاجران درمانده هم فکر میکردید ای کاش و ای کاش و ای کاش کاشکی هوشیاری نصیبم نمیشد باعث این همه عذابم نمیشد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها