عفونت چشم پدرو پاسکال به خاطر درخواست عجیب طرفدارانش در هنگام سلفی گرفتن

پدرو پاسکال در یک میزگرد با حضور دیگر بازیگران نمایشی که توسط هالیوود ریپورتر سازماندهی شده بود تعریف کرد که طرفداران بازی تاج و تخت هنگام سلفی گرفتن از او می خواستند که بگذارد انگشت شست خود را بر روی چشمان او بگذارند و لحظه مرگش در این سریال را بازسازی کنند.

عفونت چشم پدرو پاسکال به خاطر درخواست عجیب طرفدارانش در هنگام سلفی گرفتن

پدرو پاسکال که در فصل ۴ سریال بازی تاج و تخت معرفی شد، نقش اوبرین مارتل، یکی از اعضای خانواده سلطنتی از پادشاهی دورن را بازی می کرد. او برای انتقام خون خانواده اش در کینگز لندینگ، مجبور به مبارزه با گرگور کلگین ملقب به کوه با بازی هافثور پی یرشون شد. در نهایت کلگین انگشت شست خود را در چشمان اوبرین فرو می کند و جمجمه او را خرد می کند. پدرو پاسکال در یک میزگرد با حضور دیگر بازیگران نمایشی که توسط هالیوود ریپورتر سازماندهی شده بود تعریف کرد که طرفداران بازی تاج و تخت هنگام سلفی گرفتن از او می خواستند که بگذارد انگشت شست خود را بر روی چشمان او بگذارند و لحظه مرگش در این سریال را بازسازی کنند.

سلفی با پدرو پاسکال

آنچه پاسکال گفته است را در زیر بخوانید:

به خاطر می‌آورم اوایل، به خاطر بازی تاج و تخت و نحوه مردن کاراکتر من… مردم با شستشان در چشمان من عکس سلفی می‌گرفتند. در ابتدا از موفقیت شخصیت در سریال بسیار خوشحال بودم و من به آنها اجازه می دادم که در همه جا حتی نیویورک این کار را انجام دهند. یادم می آید کمی عفونت چشمی گرفتم. اما بعدا دیگر اجازه ندادم.

سلفی با پدرو پاسکال

پدرو پاسکال در اوج موفقیت

پس از حضور برجسته پاسکال در بازی تاج و تخت در سال ۲۰۱۴، این بازیگر نقش های مهمی را در برخی از بزرگترین پروژه های سینمایی و تلویزیونی دهه گذشته به دست آورد و او را در سراسر جهان به یک نام آشنا تبدیل کرد. یک سال پس از اینکه اوبرین با مرگ وحشتناک خود مواجه شد، پاسکال نقش اصلی درام جنایی معروف نارکوس (Narcos) را برای سه فصل دریافت کرد. او این موفقیت را با فیلم بین‌المللی جنگ ستارگان ماندالورین (The Mandalorian) دنبال کرد و در نهایت با بازی در نقش جوئل میلر در The Last of Us که در صدر جدول پخش سراسر جهان قرار گرفته است به محبوب‌ ترین سلبریتی جهان تبدیل شده است.

سلفی با پدرو پاسکال

این سریال داستانی احساسی از استقامت، ضربه روحی و عشق پدرانه در دنیایی پسا آخرالزمانی که مملو از زامبی‌های قاتل و بازماندگان ناامید است را روایت می‌کند. پاسکال قرار است برای فصل ۲ کنار بلا رمزی از دیگر بازیگران سریال بازی تاج و تخت بازگردد.

منبع: روزیاتو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    پدرو پاسکال عامل فساد و عروسک استکبار جهانی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها