شعر «شاه پناهم بده» چگونه شکل گرفت؟/ ویدئو

روایت شاعر آیینی در «ایران امروز» از ماجرای دستگیری که به وصال انجامید را ببینید.

شعر «شاه پناهم بده» چگونه شکل گرفت؟/ ویدئو
حجم ویدیو: 18.90M | مدت زمان ویدیو: 00:04:03 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    1

    وای آن کسی که از اسم دین امرار معاش می‌کنند فدریش نیچه فیلسوف آلمانی می‌گوید خدا مرده یعنی پلیدی انسانها او را کشت از اسم خداوند بزرگ برایشان آب گرمی تهیه کردند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      غیر از خدا کدام موجود نیازهای جهان هستی را مدیریت می کند؟!
      ---
      آقا!!! اگر بنا بقول فیلسوف آلمانی « نیچه » خدا مرده است پس ادامه ی مدیریت سازمان یافته ی جهان شمول نیازهای پیچیده و بی پایان موجودات کل جهان با نظم و با عظمت هستی را کدام عنصر موجود ادامه می دهد تا این جهان فر و نپاشد؟!

  • ناشناس
    0

    با این خزعبلات مردم را دین زده و دین گریز کردید

  • ناشناس
    0

    دین شناسان به بازخواست روز قیامت چه جوابی خواهند داد؟!
    ---
    دین شناسان که مطابق روال رایج ؛ روشنگریهای قرآنی و عقلی را بی جواب می گذارند و از کنار این روشنگریها که با هدف آگاه سازی متدینان به چگونگی دین داری و مذهب داری خداپسندانه ی قرآنی به رسانه های همگانی ارسال می شوند بی تفاوت می گذرند چه هدفی را محض رضای خدا دنبال می کنند که فردای قیامت بهنگام بازخواست بتوانند در محضر خداوند رو سفید و بی گناه شناخته شوند و خدای نکرده بعلت ترک مهم ترین امر به معروف و خود داری از آگاه سازی متدینان به بزرگ ترین گناه ؛ به عذاب نابخشودنی ابدی الهی دچار نگردند؟؟؟!!!

  • ناشناس
    0

    چشم بستن در دین داری بر شناختها و نویدها و هشدارهای قرآن ؛ شیطان پرستی است
    ---
    حقایق رسا و گویای انکار ناپذیر شناختها و نویدها و هشدارهای وحی قرآنی را خداوند ملاک و معیار و حجت الهی ثابت و تغییر ناپذیر برای تشخیص دین داری و مذهب داری خداپسندانه از دین داری و مذهب داری شیطانی من در آوردی و خرافی و جعلی دین زدا تعیین کرده است و تخلف و سرپپیچی از این حقایق الهی وحیانی اصیل توسط هر متدینی پیروی از شیطان است .
    اگر هر متدینی در دنیا پیش از فرا رسیدن مرگ از این سرپیچی شیطان پسند توبه و اثبات پشیمانی نکند ؛ خداوند در وحی اصیل خود هشدار داده است که در قیامت حاصل عمر او از عبادتها و نیکو کاریها را تباه خواهد ساخت و پشیزی ارزش برای دین داری و نیکو کاری او نخواهد شناخت و او را بنا بر هشدارهای فراوان وحی الهی بی هیچگونه شفاعتی با عذاب ابدی نابخشودنی مجازات خواهد کرد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها