حجت الاسلام انصاریان: جوانان بی دین نشده اند

یک استاد اخلاق با توصیه به اهمیت موضوع محبت کردن به یکدیگر گفت: پدر و مادرها با فرزندان خود مهربانی کنند، زیرا اگر این مهربانی صورت نگیرد آنگاه فرزندان‌شان این مهربانی را در بیرون از خانه از غریب‌ها می‌بینند و در دام آنها خواهند افتاد.

حجت الاسلام انصاریان: جوانان بی دین نشده اند

حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان -استاد اخلاق- در سخنانی در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) دامغان ضمن تاکید بر روی موضوع محبت به یکدیگر اظهار کرد: انسان تشنه محبت است و قوی‌ترین و پر مایه‌ترین محبت هم مربوط به پدر و مادر است.

وی با ابراز تاسف از اینکه برخی تصور می‌کنند جوانان ما بی‌دین شده‌اند، خاطرنشان کرد: جوانان ما جوان‌های خوبی هستند و فکر نکنید بی‌دین هستند، شاید ظاهرشان را فرهنگ غرب رنگ زده است اما این رنگ با آب محبت و زبان نرم پاک می‌شود.

این استاد اخلاق همچنین به پدر و مادرها توصیه کرد که با فرزندان خود مهربانی کنند، زیرا اگر این مهربانی صورت نگیرد آنگاه فرزندان‌شان این مهربانی را در بیرون از خانه از غریب‌ها می‌بینند و در دام آنها خواهند افتاد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 19
  • ناشناس
    2

    حنای شما دیگه رنگ نداره
    سکوت کنید لطفا

    نظرات شما -
    • ناشناس
      12

      این طرز حرف زدن در مقابل یک عالم ربانی و عارف دلسوخته و خیرخواه مردم نشانه بی خردی است.

    • ناشناس
      1

      جوانان بی دین نشدن بی دینشان کردید

    • 1

      دوست عزیز حنایشان ک رنگ ندارد هیچ خودشان هم رنگ ندارند

  • ناشناس
    0

    هنوز کاملا بی دین نشده اند و در واقع دین زده شده اند ولی با رفتارهای حاکمیت به زودی بی دین هم می شوند!احتمالا یکی دو نسل دیگر!یعنی کاری که حکومتهای غیر مذهبی قبلی نتوانستند بکنند این حکومت دینی دارد موفق به انجامش می شود!!!

  • ناشناس
    1

    از طریق دین به آنها دروغ گفته اند ،دیگر دین را باور ندارند

    نظرات شما -
    • ح.ن
      1

      کدام دین/همان که دام کردن/بیچارمان کردن/زندگی را برما زهره مار کردن

  • ناشناس
    0

    به اسم دین غارت شدند و عمر و جوانی شان بر باد رفت ! چطور انسان عاقل ابزار غارت و سوٕاستفاده را حالا هرچه می خواهد باشد را دوست داشته باشد !
    کاری که با اسلام در ایران شد معاویه و یزید و حجاج بن یوسف و.... نکردند !
    کجایند آقایانی که قبل از انقلاب فریاد وااسلاما سر می دادند !
    اختلاس ، دروغ ، ریا و تزویر و .......آفت دین شد !

  • رابی
    0

    بله جوانان به خدا و دین اجدادشان اعتقاد دارند و بی دین نشده اند .اونهایی که بی دین و خدانشناس شده اند خود شما هستید که به خاطر مال دنیا دست به هر جنایتی علیه این ملت می زنید.

  • ناشناس
    0

    حکومتمون بی دین شده نه جوانان .

  • ناشناس
    0

    ندیده غیب نگویید!!!
    ---
    حاج آقا انصاریان لطفا روزانه یه سری به مقالات دینی و مذهبی و نظرات کاربران زیر آنها در رسانه های گروهی معروف کشور امثال الف و تابناک و خبر فوری و بولتن نیوز و ... بزنید و میزان هماهنگی این مقالات و نظرات را با حقایق محکم و مفصل شناختها و نویدها و هشدارهای خداوند در قرآن عالمانه جویا شوید تا یقین کنید بعد از گذشت بیش از 40 سال از عمر انقلاب اسلامی حال دین داری و مذهب داری در کشور ما چگونه است!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دین شناسان به بازخواست روز قیامت چه جوابی خواهند داد؟!
      ---
      دین شناسان که مطابق روال رایج ؛ روشنگریهای قرآنی و عقلی را بی جواب می گذارند و از کنار این روشنگریها که با هدف آگاه سازی متدینان به چگونگی دین داری و مذهب داری خداپسندانه ی قرآنی به رسانه های همگانی ارسال می شوند بی تفاوت می گذرند چه هدفی را محض رضای خدا دنبال می کنند که فردای قیامت بهنگام بازخواست بتوانند در محضر خداوند رو سفید و بی گناه شناخته شوند و خدای نکرده بعلت ترک مهم ترین امر به معروف و خود داری از آگاه سازی متدینان به بزرگ ترین گناه ؛ به عذاب نابخشودنی ابدی الهی دچار نگردند؟؟؟!!!

  • بی نام
    0

    شمامثل اینکه درخارج ازکشورهستیدچون ماکه درداخل ایران هستیم داره دینمون ازدست میره واقتصادخوب هم نداریم ایکاش میدبدیم کسی که این مقاله رانوشته کدوم کشورهستندوازهیچ چیزخبرندارند

  • ناشناس
    0

    بدترین گونه به تمسخر گرفتن عظمت جهان شمول خداوند چیست؟!
    ---
    بدترین گونه ی به تمسخر گرفتن علم و حکمت فراگیر و بی نقص و عظمت جهان شمول آشکار سازمان یافته ی خداوند جهان آفرینش این است که برای بنده ای ویژگیهای الهی فراطبیعی فرض کنیم که هیچ اثری از عظمت از او در این جهان دیده نمی شود!!!
    با کدام دلیل از قرآن و عقل وجود ویژگیهای الهی فراطبیعی را به این بنده نسبت می دهیم که هیچ اثری از عظمت آشکار ندارد و با هیچ دلیلی نمی توان هیچ یک از این ویژگیها را در او به اثبات رساند؟!
    آیا می دانیم با اینگونه طرز تفکر چگونه خود را در دامی که شیطان پلید بنام دین و مذهب با ترفندها و نیرنگهای خود برای تباه کردن دین داری بشر گسترده است اسیر و گرفتار کرده و چگونه می توانیم در روز قیامت خود را از آثار شوم این دام رهایی بخشیم؟!
    آن چه که در اعتقاد به مهدویت باور پذیر است این است که مهدی موعود مصلحی است از نوع بشر بی هیچ ویژگی فرا طبیعی و خداوند پیش از قیامت او را با حقابق قرآنی انکار نا پذیر برای اتمام حجت نهایی به سوی بشر خواهد فرستاد .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      به خبر فوری در حاشیه خبر:/ شعر «شاه پناهم بده» چگونه شکل گرفت؟ / یکشنبه 28/03/1402
      ---
      غیر از خدا کدام موجود نیازهای جهان هستی را مدیریت می کند؟!
      ---
      آقا!!! اگر بنا بقول فیلسوف آلمانی « نیچه » خدا مرده است پس ادامه ی مدیریت سازمان یافته ی جهان شمول نیازهای پیچیده و بی پایان موجودات کل جهان با نظم و با عظمت هستی را کدام عنصر موجود ادامه می دهد تا این جهان فر و نپاشد؟!

  • ناشناس
    0

    هشدارهای خداوند را جدی نگیریم دین داری ما تباه می شود
    ---
    خداوند در آیات محکم و مفصل رسا و گویا و انکار ناپذر قرآن بارها تاکید کرده است دین داری بی توجه به راهنماییهای شناختها و نویدها وهشدارهای قرآن به گمراهی و بی دینی می انجامد و دین دار را اگر در دنیا از این بی توچهی توبه نکند و به ترک همیشگی این بی توجهی تعهد ندهد در قیامت حتما به عذاب ابدی و نابخشودنی جهنم گرفتار خواهد کرد .

  • ناشناس
    0

    چشم بستن در دین داری بر شناختها و نویدها و هشدارهای قرآن ؛ شیطان پرستی است
    ---
    حقایق رسا و گویای انکار ناپذیر شناختها و نویدها و هشدارهای وحی قرآنی را خداوند ملاک و معیار و حجت الهی ثابت و تغییر ناپذیر برای تشخیص دین داری و مذهب داری خداپسندانه از دین داری و مذهب داری شیطانی من در آوردی و خرافی و جعلی دین زدا تعیین کرده است و تخلف و سرپپیچی از این حقایق الهی وحیانی اصیل توسط هر متدینی پیروی از شیطان است .
    اگر هر متدینی در دنیا پیش از فرا رسیدن مرگ از این سرپیچی شیطان پسند توبه و اثبات پشیمانی نکند ؛ خداوند در وحی اصیل خود هشدار داده است که در قیامت حاصل عمر او از عبادتها و نیکو کاریها را تباه خواهد ساخت و پشیزی ارزش برای دین داری و نیکو کاری او نخواهد شناخت و او را بنا بر هشدارهای فراوان وحی الهی بی هیچگونه شفاعتی با عذاب ابدی نابخشودنی مجازات خواهد کرد .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خدا بیامرزد آن بنده ایرا که عیبهایم را به من گوشزد می کند
      ---
      کدام عیب بزرگ تر و شوم تر و خطرناک تر از رفتار در تضاد با خواستهای انکار ناپذیر خداوند که در حقابق آشکار محکم و مفصل بسیاری از آیات وحی الهی در شناختها و نویدها و هشدارهای قرآن به پیامران و سایر بندگان خود گوشزد کرده و تهدید نموده این بزرگ ترین عیب تمام عبادتها و نیکو کاریهای گرفتاران به خود را تباه می کند و این گرفتاران در قیامت بی تردید از جرگه ی زیانکار ترینان خواهند بود?!
      قرآن این جرگه ی زیان کار ترین را همان متدینانی معرفی می کند که بندگان مقرب خدا را در ویژگیهای فرا طبیعی منحصر به عظمت بی همتای یگانه ذات اقدس الهی با اصرار ؛ پیوسته و بی توبه و پشیمانی سهیم می سازند .
      خداوند در قرآن بارها با تهدیدهای شدید گوشزد کرده است که بد تر از گناه این جرگه ی زیان کار ترین ؛ گناه افراد نگون بختی است که حقایق آشکار مکرر شناختها و نویدها و هشدارهای محکم و مفصل وحی غیر قابل انکار الهی را بر متدینان کتمان و پنهان می کنند .
      خداوند آشکار تهدید کرده است که نفرین خود و سایر بندگان مقرب این کتمان کنندگان را در دنیا و آخرت فرا خواهد گرفت و هیچ شفاعتی این زیان کار ترینان را از عذاب ابدی نابخشودنی الهی در قیامت هرگز نجات نخواهد داد .
      آنان که برای ترویج من در آوردیهای متضاد باقرآن و عقل بنام دین و مذهب پیوسته بر حذف روشنگریهای حقایق شناختها و نویدها و هشدارهای آشکار وحی انکار ناپذیر الهی و بر کتمان این حقایق اصرار می ورزند ؛ در قیامت برای رهایی از آثار شوم نفرین الهی خانمان بر افکن علیه این کتمان کنندگان چه راه رهایی برای خود از این آثار شوم تهیه دیده اند؟!

  • ناشناس
    0

    اگر صادقانه خدا پرستید دلیل قاطع بیاورید
    ---
    اگر صادقانه خدا پرستید بگونه ای خرد گرا و غیر قابل انکار ثابت کنید ؛ یگانه ذات اقدس خداوند حکمت و خرد جهان شمول مطلق در کجای قرآن و در سایر کتابهای وحی آسمانی الهی گفته است انباشتن روز مره ی من در آوردیها و خرافات وجعلیات ساخته و پرداخته ی تصورات خرد گریز ذهن ناتوان بشر جاهل و غافل و مغرض با هزینه های کلان همیشگی که بجز زیانهای فاجعه بار هیچ بازده مثبت و سازنده برای پیشرفت و بالندگی زندگی مادی و معنوی خرد گرای جوامع بشری و برای رهایی این جوامع از عقب ماندگی و فقر و فلاکت ندارند و با حقایق محکم و مفصل شناختها و نویدها و هشدارهای انکار ناپذیر وحی اصیل بی خدشه الهی در تضاد آشکار اند ؛ باید ، باسکوت یا تشویق مراجع دین شناسی و متولیان آموزش دین و مذهب بی وقفه با اصرار خرد ستیز پیوسته ادامه یابد؟!
    اصرار خرد ستیز همیشگی بر این اسراف آشکار بیهوده ؛ با کدام آیات خرد گرای خداوند در کتابهای آسمانی اصیل انکار ناپذیر ؛ هماهنگی و انسجام دارد و با کدام دلیل قاطع از اصول منطق علمی عقل می توان آن را به اثبات رساند؟1
    چرا بشر همیشه ظالمانه اصرار دارد بنام دین و مذهب پیامبران الهی و سایر بندگان مقرب خدا را با چنین من در آوردیها و خرافات و جعلیات اثبات ناپذیر که هیچ هماهنگی با وحی اصیل الهی ندارند ؛ خرافه گستر و خرد گریز و جهل پرور و عوام فریب جلوه دهد و بدنام سازد؟!
    « ... قُلْ هَاتُوا بُرْهَانَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ صَادِقِينَ ... » ﴿ در قرآن به آیات ۱۱۱ سوره بقره و ۷۵ سوره قصص و ۶۴ سوره نمل و ۲۴ سوره أنبیا و به ادامه این آیات در سوره های مذکو با تدبر و خرد گرایی ژرف و بدون تعصبهای مذهبی ؛ هماهنگ با حقایق محکم و مفصل وحی اصیل الهی بنگرید و قضاوت کنید ﴾ .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها