کنفرانس مطبوعاتی فیلم اسکورسیزی در جشنواره کن

امروز ستاره های بزرگ هالیوودی «رابرت دونیرو»، «لئوناردو دی کاپریو»«لی لی گلدستون» و کارگردان مارتین اسکورسیزی در این نشست حضور داشتند.

کنفرانس مطبوعاتی فیلم اسکورسیزی در جشنواره کن

کنفرانس خبری «قاتلین ماه گل» (killers of the flower moon) کارگردان شهیر آمریکایی «مارتین اسکورسیزی» در سالن کنفرانس کاخ جشنواره کن برگزار شد. 

ستاره های بزرگ هالیوودی فیلمش «رابرت دونیرو»، «لئوناردو دی کاپریو» و «لی لی گلدستون» او را در این مصاحبه همراهی کردند.

آخرین ساخته «اسکورسیزی» که بعد از بیش از سی و پنج سال به جشنواره کن بازگشته است دیروز برای اولین نمایش جهانی اش، در سالن اصلی «لویی لومیر» با حضور عوامل فیلم نمایش داده شد.

«مارتین اسکورسیزی» گفت : در پایان نمایش فیلم به شدت خوشحال بودم که حاصل سال ها تلاشم با استقبال خوبی مواجه شد. 

«لئوناردو دی کاپریو»از مردم قبیله «اوسیج» که به آنها اعتماد کرده و اجازه دادند تا داستانشان را مطرح و بازسازی کنند تشکر کرد.

«لئوناردو دیکاپریو» گفت : ری اکشن تماشاگران به فیلم هر چه باشد، چه خوب و چه بد، ما اما خوشحالیم که توانستیم واقعیت این کشتارها را نشان دهیم و ظلم های بسیاری که به قبیله «اسیج» سال ها و سال ها وارد شده را نشان دهیم. فیلم کاملا بر پایه واقعیات است و ما سعی کردیم تا آنجا که میشود بر حقیقت وفادار بمونیم.

در ادمه « مارتین اسکورسیزی» گفت: «ما باید بفهمیم که چه طور باید بر روی زمین زندگی کرد. من در برخورد با قبیله «اسیج» حرف زدن و معاشرت فراوان، توانستم به ارزش واقعی زندگی بر روی زمین پی ببرم.» 

رییس قبیله «اسیج» هم که در این کنفرانس خبری حضور پیدا کرد از «اسکورسیزی» و بازیگرانش تشکر کرد که زبان آنها را یاد گرفتند، و از آن به مقدار زیادی در فیلم استفاده کردند.

« رابرت دونیرو» هم در مورد نقشش که سفیدپوستی پول پرست است و در این راه از هیچ چیز کوتاهی نمی کند گفت: « من واقعا این کاراکتر را نفهمیدم! سعی و تلاش بسیار زیادی کردم تا به این شخصیت واقعیت ببخشم. ولی واقعا هر چه فکر می کنم، نمی فهمم چه طور کسی می تواند انقدر بد باشد و به تمام آدم هایی که جذب او می شوند، خیانت کند. او شخصیتی جذاب دارد چون می تواند همه را با خود همراه کند.  چیزی که متوجه نشدم این است که چرا به تمام اسن آدم ها خیانت می کند… پس سعی کردم بیشتر در خط داستانی این شخصیت را جلو ببرم.

همچنین «لئوناردو دی کاپریو» درباره «مارتین اسکورسیزی» گفت: او و فیلم هایش در زندگی من به شدت تاثیر گزار بوده اند. نه تنها در سینما بلکه در تمام زندگیم و کارهایی که کرده ام نقش به سرایی داشته است.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها