روزنامه اصولگرا: کتایون ریاحی، باران کوثری، هانیه توسلی و هنگامه قاضیانی منافق اند چون قبلا فیلمهای ارزشی بازی کرده اند

بازیگرانِ کشف حجاب کرده این روزها، بیشترشان سابقه همکاری با صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند یا در سینما در فیلم‌هایی بازی کرده‌اند که سرمایه‌گذارشان نهادهای حاکمیتی‌ای مثل حوزه هنری و فارابی بوده‌اند.

روزنامه اصولگرا: کتایون ریاحی، باران کوثری، هانیه توسلی و هنگامه قاضیانی منافق اند چون قبلا فیلمهای ارزشی بازی کرده اند

روزنامه جوان در ادامه نوشت: باید به این بازیگران گفت چطور آن زمان که در مقابل دوربینِ کارگردانان تلویزیون می‌رفتید و پول‌های خوب می‌گرفتید، دغدغه‌ای نسبت به وضع حجاب نداشتید و حالا که از گود دور مانده‌اید و کسی به شما نقش نمی‌دهد ناگهان روسری از سر برمی‌دارید.

کتایون ریاحی باید توضیح بدهد زمانی که در سریالی دینی و مذهبی با کارگردانی ارزشی به نام «فرج‌الله سلحشور» در «یوسف پیامبر» همکاری می‌کرد، گلایه‌ای نسبت به وضع موجود نداشت. همان زمان مرحوم سلحشور نسبت به فساد و روابط ناسالم در سینما گله و شکایت داشت و اگر ادعای آزادگی دارید، چرا آن زمان پشت او قرار نگرفتید و نسبت به فساد در سینما معترض نشدید تا بعدها گندِ فساد در سینما را خودتان با جنبش می‌تو در بیاورید.

یا چرا زمانی که کتایون ریاحی در سریال مذهبی دیگری به نام «شب دهم» مقابل دوربین می‌رفت، دغدغه خاصی نسبت به مذهب و مسئله حجاب نداشت و حالا که دیگر پیشنهاد خاصی ندارد و می‌داند از قِبَلِ بازی در سریال‌ها پولی به جیب نمی‌زند خودش را در قامت یک معترض نشان می‌دهد.

باران کوثری نیز روزگاری در سریال‌های مناسبتی تلویزیون بازی می‌کرد و برای نقش‌هایش چادر بر سر می‌انداخت و مشکلی با این قضیه نداشت. اگر باران کوثری اعتقادی به حجاب نداشت پس چرا رفتاری ریاکارانه انجام داد و در سریال‌هایی بازی می‌کرد که مجبور باشد بر خلاف میل باطنی‌اش چادر بر سر کند.
هنگامه قاضیانی نیز وضعیتی مشابه همین بازیگران دارد. او در فیلم‌هایی با مضامین دفاع مقدس بازی کرده و تهیه کننده بعضی از این فیلم‌ها هم نهادهای حاکمیتی مثل حوزه هنری بوده‌اند. قاضیانی در فیلم «دلبری» که زمان زیادی از ساختش نمی‌گذرد در نقش همسر یک جانباز، در چندین سکانس با پوشش چادر مقابل دوربین قرار گرفت و اعتراضی به این مسئله نکرد.

شاید، چون آن زمان پول‌های نهادهای حاکمیتی به آن‌ها می‌رسید، چادر سر کردن مشکلی نداشت.

هانیه توسلی هم زمانی با بازی در سریال‌های مناسبتی تلویزیون که در ماه رمضان پخش می‌شد به شهرت رسید. او در سریال «میوه ممنوعه» بازی کرد و احتمالا، چون آن زمان به خاطر مشهور شدن به بازی در سریال‌های تلویزیون نیاز داشت، همکاری با دولت و حاکمیت را چیز بدی نمی‌دید.

شقایق دهقان و بازیگران دیگری که امروز در داخل و خارج کشور همراه با اپوزیسیون به دنبال کشف حجاب دختران ایرانی هستند، در کارنامه‌شان سابقه همکاری با تلویزیون را دارند و باید توضیح بدهند آن زمان که با صداوسیما همکاری داشتند چرا نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی ساکت بودند.
مردم این دوگانگی سلبریتی‌ها را باور نمی‌کنند. رفتار آن‌ها در طول این مدت ریاکارانه بوده است. آن‌ها زمانی که منفعت‌شان حکم می‌کرده طوری رفتار می‌کردند و حالا که پروار شده‌اند و نفعی در کار با تلویزیون ندارند، رفتارهایی خلاف عرف و شرع انجام می‌دهند.

در فرهنگ عمومی ما به کسانی که ظاهر و باطن‌شان شبیه به هم نیست منافق می‌گویند. منافق یعنی کسی که رفتارش در ملاعام با خلوتش تفاوت دارد.

یعنی کسی که در ملاعام تظاهر به برخی کارها می‌کند و، چون به خلوت می‌رود رفتارش تغییر می‌کند. اگر این بازیگران به حجاب اعتقادی نداشته‌اند، پس تمام این سال‌ها با رفتاری منافقانه و ریاکارانه و برای کسب درآمد در سریال‌ها و فیلم‌های حکومتی بازی کرده‌اند؟

تمام این بازیگران باید توضیح بدهند چطور آن زمان که پول‌های خوبی به حساب‌شان واریز می‌شد، ضدیت و مشکلی با حجاب و قوانین کشور نداشتند و حالا که همکاری‌شان قطع شده ناگهان به همه چیز معترض شده‌اند. درکِ این رفتار دوگانه برای مردم سخت است. آن‌ها باید به طور شفاف درباره پول‌هایی که گرفته‌اند و رفتارهایی که داشته‌اند، صحبت کنند و دست از دوگانگی در رفتارها و ریاکاری‌هایشان بردارند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 28
  • ناشناس
    2

    خداروشکر داری میگی بازیگر
    بازیگر هم کارش نقش بازی کردنه

    نظرات شما -
    • کربلایی
      12

      دوست عزیز بحث پوشش اجباری مال تمام کشورهای دنیاست و براش قانون دارند. بحث منافق بودن هم یعنی تو ظاهرتو طوری بکنی که بهش اعتقاد نداری فقط برای تامین منافع خودت. این یعنی دورویی یعنی نون به نرخ روز خوردن. یه روز ریش بزاری یه روز چادر بزاری یه روز بری حرم امام رضا علیه السلام عکس بگیری بعدش اهل هر کثافت کاری هم باشی، این یعنی منافق که از کافر بدتراست.

  • 5

    دقیقا به همین خاطره که حجاب نباید اجباری باشه.
    مثلا منی که توی مهمونی ها روسری ندارم، اما توی خیابون باید داشته باشم، پس من هم منافقم.

    ولی اگه حجاب اجباری نباشه توی خیابون هم روسری ندارم و دیگه منافق نیستم.

    پس خودتون دارین نقاق رو گسترش میدین

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      حجاب‌برای‌اینها‌یک‌بهانه‌است‌همه‌جای‌دنیا‌‌بخصوص‌در‌
      کشورهای‌عربی‌الخصوص‌سوریه‌و‌لبنان‌ازاد‌‌هست‌‌ولی‌اینجا‌
      برای‌چند‌تا‌تار‌مو‌مجازات‌دارد‌این‌برای‌مردم‌قابل‌هضم‌نیست‌

    • کربلایی
      7

      حجاب در کشورهای عربی قانون نیست ولی در ایران قانون است، مثل چراغ قرمز که عبور از آن جریمه دارد پوشش هم در ایران قانون است.
      حکم خدا بودن که سرجای خودش. راستی مگه از خدا بالاتر داریم؟

  • علی
    2

    مگه نهاد حاکمیتی این پول و بودجه رو از ارث باباش تامین کرده همش پول ما مردم بوده که دست نهاد حاکمیتی بوده بعد مگه این مملکت فقط برای یک طیف خاصه از ابتدای تاریخ افراد متفاوت در ایران با افکار و عقاید متفاوت باهم زندگی کردن ولی الان یک طیف خاص از ترس به خطر افتادن خودش می خواد همه رو شبیه خودش کنه .
    نهاد حاکمیتی بهتره یک فکری به حال دزدی ها و انتصابات بی قاعده درون خودش بکنه تا چارتا موی زنان این کشور

  • نه میگه که
    3

    حجاب اصلن اجباری نیست
    چون فقط در قران دستور داده که زنان مومنه حجاب را رعایت کنند
    پس غیر مومن میتونن رعایت نکنن
    و اینکه زن مومن هم رعایت نکنه مجازاتی نداره
    همچنان که برای نماز نخوندن مجازاتی نیست و فقط ذکر شده و دستور داده شده که نماز بخونیم
    اما برای نخوندنش مجازاتی نیست
    اما برای قتل مجازات تعیین شده در قران

    نظرات شما -
    • هموطن
      7

      یعنی هرچی واجب الهییه مهم نیست هرچی مجازات داره باید رعایت کنیم! یعنی آدم نمی‌کشیم چون قصاص میشیم؟ خوب بی حجابی هم فحشا میاره بعدش زنا میشه خوب باید طرف سنگسار بشه. سواد دینی ندارید ایراد از دین میگیرید. اسلام ندارد در خود عیبی، هر بد هست از مسلمانی ماست.

  • ناشناس
    3

    منافق شما هستید که چیزی را که به آن اعتقاد ندارید فریاد میزنید .مملکت را به خاک سیاه نشاندید فهم و درک آن را ندارید که بفهمید با یک ملت چه کردید.

  • ناشناس
    2

    شما با چه مجوزی مردم را به دو دسته منافق و غیر منافق تقسیم بندی میکنید؟شما از لحاظ قانونی صلاحیت این را دارید؟ این عمل شما خودش مصداق توهین و جرم هست و نسبت عنوانی نا روا به اشخاص هست

  • حسین نصیری
    2

    oخودت می فهمید چه میگوید چرا زمانی ما باکری همت و........اینها دلشتیم الان نداریم چرا زمان جنگ اختلاص دزدی پارتی نبود الان است شمها کم اوردی وضمنا چه چیز از اسلام مانده است که شما دنبال حجابش هستی کمی فکر کنی مردم همچی می دانند شما اول انقلاب به مردم چی گفتی الان چی می گوید پس شم هم منافقی شماها از دین ایمان سادگی مردم سواستفاده کردی پس شما هم منافق هستی همین خانمهای بی حجاب از خیلی از این خوش مقدسها وفرزندانشان بهتر هستند شما برای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس چه کردی صحبت زیاد است همچی نمی توان گفت مطمن باش هنرمندان بیشتر از فرزندان مسولین از پول این ملت نخوردند ودر اقصا نقاط دنیا در حال خوشگذرانی هستند شمها چی زی برای قانع کردن مردم نداری

    نظرات شما -
    • شاه
      2

      باکری و همت و بابایی چرا اینقدر بزرگ شدن ؟
      چون معلمشون شاه بود!
      بالایی چرا بالایی شد؟
      چون شاه فرستاد بهترین تعلیمات خلبانی رو در امریکا دید و تو جنگ عراق پوست صدامو کند و معروف شد
      الان چی؟
      یه مشت مفتخور،نهایت طرف میره سوریه میگه حافظ کاخ بشار اسد شده و بهش افتخارم میکنه
      شاه دانا بود،انسان پرورش داد
      اینا زنجانی و خاوری و طوسی رو پرورش دادن

    • هموطن
      1

      شاه آدم پرورش می‌داده؟
      این شهدای ما رو شاه پرورش داده؟ جوک میگی داداش؟ اگه شاه تربیت کرده بود چرا جونشون را برای شاهشون ندادن و جلوی ظلمش تمام قد ایستادن؟ اینها شاگرد مکتب امام بودن و رهرو سیدالشهداء پس شما برای زنده نگهداشتن یاد شاهت برو توی زباله دان تاریخ بگرد.

    • منافق کش
      2

      اگه شهدای مدافع حرم نبودند که داعش الان توخونه بهت میگفت چی میل داره و کی میتونی ناموست رو ملاقات کنی. نه اینکه اینجا حرف مفت بزنی.

    • ناشناس
      0

      صد رحمت به داعشی ها ، فعلا که گیر بدتر از داعشی ها افتاده ایم .

  • اسی
    1

    اره دیگه، شاعر در این مورد میگه: به مار ماهی مانی ، نه این تمام و نه آن
    منافقی چکنی، مار باش یا ماهی

  • ناشناس
    0

    حرف حق جواب ندارد!

  • شهرام.ر
    1

    یعنی واقعا فرق هنرپیشه و منافق رو نمیدونید ؟؟؟؟
    یا خودتون رو زدید به …
    اگه یه هنرپیشه نقش یک دزد رو ایفا کنه ، از نظر شما دزده؟
    فیلم های ارزشی ؟؟؟؟ ارزش نامعلوم فیلم رو میبینید ولی ارزش هنر بازیگر را نه ؟؟ حجاب اجباری محکوم به فناست .

  • ب
    2

    اینا بدبختهایی هستند که خواستند بدون سواد و علم وارد کارزار بشن باید بفهمن که هر نوع مبارزهای علم وتوانایی خودشو میخواد مخصوصا اگه آدم سرشناسی هستی .

  • محمد
    1

    منافق فقط شماییدوبس!

  • سوال
    1

    نام کسانی که به ال سعود و عربستان فحش دادن ( ال یهود ال سقوط گاو شیرده..) و امروز بعنوان برادران سعودی صدا کنن چیست ریاکاران یا ولد الزنا یا منافق یا نام دیگر دارن

    نظرات شما -
    • هه
      1

      یه روز سوار تاکسی شدم،راننده گفت من اسیر عراق بودم و عراقی ها ادرار میکردن تو لیوان و میگفتن چای هست و بزور به خوردمون میدادن و نمیخوردیم میبردنمون تو اتاق داغ،هوون که زیرش آتیش روشن میکردن تا پاهاشون بسوزه
      حالا عراقی ها رو برادر ایرانی مینامن،چون پول توشه
      عراقی ها دخترمونو تجاوز کردن وحشیانه و کشتن و لخت بستن به یه تیر توی اهواز و پل کارون و هفت تا شهید دادیم تا اوردنش پایبن
      چرا اینا رو نمیگی؟
      ما به عراقی و ناموسش چپ نگاه نکردیم ولی اونا هزاران دختر بچه رو بی سیرت کردن و کشتن
      چرا بهشون‌میگن کشور برادر و دوست؟؟
      اعراب دشمن ما هستن و خواهند بود
      امیدوارم روری بشه که انتقام بگیریم بخاطر ناموسمون
      امریکایی ها رو میگن متجاوز،عراقیها رو میگن وارث پیامبر و مسلمان
      دنیای غریبیه

    • ناشناس
      1

      ولد الریا....

    • کربلایی
      9

      داداش بفهم، ارتباط با عراق عربستان سوریه چین روسیه فلسطین ونزوئلا ویا هرکشوری دیگری تا برای ما منفعت نداشته باشه انجام نمیشه.
      چنگ ما با عراق جنگ با بعثیون بود نه شیعیان. الانم عربستان به دست وپای ایران افتاده چون میدونه قدرت جدید جهانی است وباید ارتباط خوب داشته باشه. منافق همه جا هست تو هر لباسی روحانی مسؤل وزیر کارمند هنرمند...
      هرکس در مسیر حق بود پشت سر اون حرکت کنید.

  • ناشناس
    0

    وشاید این روزنامه زور گیر و متحجر باشد!!

  • ناشناس
    2

    اکثریت زنان ایرانی با حجاب و باحیا هستند و با تعداد کمی خانم بدون حجاب اتفاق خاصی نمی افتد فرهنگ ما نابود نمیشه...
    اگر این‌ها طالب بی حجابی هستند اشکالی نداره بگذارید راحت باشند و به قول معروف بگذارید آزاد باشند
    روزی پیامبر اسلام ناراحت و غمگین با خدای خویش به راز و نیاز پرداخت عده‌ای تمایل به اسلام نداشتند و پیامبر را مسخره می‌کنند
    خداوند فرمود ای پیامبر تو رسالت خود را به درستی انجام دادی و بعد از این هیچ تعهد و مسئولیتی بر عهده ات نیست ... خود را اندوهگین نساز
    بگو دین من برای دین و دین شما برای خودتان !

  • 😐
    3

    چه حرفیه
    آنتونی کویین هم تو فیلم محمد رسول الله بازی کرده ولی با هزار تا زن هم توی فیلمهای هالیوودی خوابیده
    پس بگیم آنتونی کویین منافقه؟
    شما خودتون میگید فیلم ارزشی بازی کردن،فیلم اسمش روشه،فیلم
    پست سیاسی نداشتن که حالا مخالف آرمان سیاستشون عمل کرده باشن

  • ناشناس
    0

    ریاکاری آن است که ادعای مجلس انقلابی دارید ولی نماینده هاش دنبال شاسی بلند برای خودشان و یا امام جمعه و فرماندار شهرشان هستند و تازه نماینده اصولگرای شماها می فرماید این افشاگری ها گدابازی است مگر قیمت یک شاسی بلند چقدر است؟
    یا واقعا خیلی .....هستید یا خودتا را زده اید به ...‌یت از دینی که فقط ادعایش را دارید هیچ چیزی برای ارائه در متن جامعه‌ ندارید پس لطفا خاموش باشی.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها