پایه قیمتی سفر زمینی به عتبات از تهران، ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است

سرپرست معاونت امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: پایه قیمتی سفر زمینی به عتبات از تهران ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برای ۶ شب اقامت است.

پایه قیمتی سفر زمینی به عتبات از تهران، ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است

حمیدرضا محمدی درباره وضعیت اعزام زائران به عتبات عالیات اظهار کرد: اعزام زائران به عتبات عالیات طبق روال گذشته در حال انجام است و در حال حاضر براساس ظرفیت‌سازی شرکت‌های زیارتی، ثبت نام و اعزام زائر برای ماه جاری و خرداد انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند برای سفر به عتبات به دفاتر زیارتی یا سامانه https://atabatorg.haj.ir/login.aspx مراجعه و ثبت‌نام کنند، اضافه کرد: اعزام زائران به شکل زمینی و هوایی برقرار است و زائران می‌توانند متناسب با بودجه و تاریخ اعزام، بسته‌های زیارتی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

سرپرست معاونت امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: حداقل قیمت سفر زمینی به عتبات از تهران حدود ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برای ۶ شب اقامت است. محدودیتی در ظرفیت اعزام‌ها وجود ندارد و ظرفیت‌های ایجاد شده توسط شرکت‌های زیارتی در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

محمدی درباره سفر به سوریه نیز اظهار کرد: پیگیری‌های لازم برای ازسرگیری سفر به سوریه در حال انجام است و تفاهم‌نامه‌ای که به تازگی بین ایران و سوریه امضا شد در تسریع این روند اثرگذار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ubaTaeCJ
    0

    20

    نظرات شما -
    • هییتی ۲۴ عیار
      0

      لااقل وام سفرعتبات بدهید لامصب ها تاوقت هست ایزوگام سقف خونه روعوض کنم تاازچکه باران نمیرم وسالهای بعد بروم زیارت

  • چارلی
    0

    ملت این پولهارو صرف ساختن خانه برای جوانان و ایجاد اشتغال کنند برای چی خرج عصر باستان 1400سال پیش رو ملت باید خرجشونو بدن

  • تاریزان
    0

    ملت ما در جهل و نادانیه کامل به سرمیبرند کی میدونه 1400ساله پیش چه اتفاقی افتاده سعی کنید نون رو به نرخ روز بخورید

  • شیرزاد
    0

    کشورهایه همسایه عراق ئ سوریه و فلسطین و لبنان که به اصتلاح امامان و شیعیان مادر ان مدفون شدن به راحتی و بدون حجتب دارند زندگی وبه ریش ملت ایران میخندند بتعیش و نوششون تو دهنی به ملت ایران میزنند و همواره دست تو جیب ملت ایران میکنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها