حضور «یک بعد از ظهر طولانی» در جشنواره ایسکیا در ایتالیا

فیلم «یک بعدازظهر طولانی» به کارگردانی «سهی‌بانو ذوالقدر» در حضور تازه جهانی خود در یک جشنواره ایتالیایی روی پرده می‌رود.

حضور «یک بعد از ظهر طولانی» در جشنواره ایسکیا در ایتالیا

سهی بانو ذوالقدر بازیگر، نویسنده و کارگردان و تهیه کننده، درباره ساخته شدن فیلم «یک بعد از ظهر طولانی» و حضورش در جشنواره‌های خارجی گفت: این فیلم محصول سینمای مستقل است که در دوران سخت کرونا با حداقل بودجه ساخته شد و در چند جشنواره مثل سامر وای کالفرنیا و جشنواره‌ای در تورنتو حضور موفقی داشت.

 

او ادامه داد: این فیلم به تازگی برای حضور در بخش رقابتی جشنواره ایسکیا در کشور ایتالیا انتخاب شده است.

ذوالقدر در باره ساختار فیلمش عنوان کرد: فیلم به صورت پلان سکانس و در ژانر معمایی ساخته شده و دلیل انتخاب چنین سبکی برای فیلمسازی، نزدیک شدن حس و حال مخاطب فیلم با روش مرسوم در فضای تئاتری است و به همین دلیل در حدود دو ماه و نیم در چند پلاتوی تئاتری مثل پلاتو سه نقطه تمرینات انجام شد و بعد یک ماه و نیم تمرینات در لوکیشن فیلم ادامه پیدا کرد.

گفتنی است این فیلم به تهیه‌کنندگی سهی‌بانو ذوالقدر ساخته شده و مشاور تهیه‌کننده فیلم روح‌الله برادری و مجری طرح آن، طوبا فیلم است.

سایر عوامل سازنده «یک بعدازظهر طولانی» عبارتند از:

نویسنده: سیامک احمدی، کارگردان و تهیه کننده: سهی بانو ذوالقدر، مشاور فیلمبرداری تورج اصلانی و مدیر فیلمبرداری جعفر اصلانی، طراح صحنه: رضا رزم، طراح لباس: ستاره شمشیربندی،طراح گریم: سولماز صدرالاشرافی، طراحی و ترکیب صدا : امیر حسین صادقی، صدابردار : قادر قادری، موسیقی : سیاوش حیدری، دستیار یک و برنامه ریز: ایمان غیرتمند، تولید: امیر اسکندری، مدیر تدارکات: مهدی افروخته،بازیگران: زهرا بهروزمنش، آزاده کرمی، مرجان متقی، امین مؤذن، احسان موسوی، الیاس قدس، پخش کننده: سولماز اعتماد.

 

منبع: صبا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها