رضا رویگری: به خاطر گلایه مردم در کلیپ‌های اینستاگرامی بازی نمی‌کنم

رضا رویگری می‌گوید چند مرتبه با اینفلوئنسرها کلیپ‌های اینستاگرامی ساخته که مردم انتقاد کرده و گفتند تو که نقشی مانند کیان را در «مختارنامه» بازی کردی نباید سراغ بازی در این کلیپ‌ها بروی و او بر این اساس پس از آن درخواست‌ها را قبول نکرده است.

رضا رویگری: به خاطر گلایه مردم در کلیپ‌های اینستاگرامی بازی نمی‌کنم

رضا رویگری، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با بیان این که برای او نقش‌ها مانند دستمزدها کوتاهتر شده است، اظهار کرد: بیماری‌ام‌ خیلی به من صدمه زده است و هنگامی که تلویزیون نگاه می‌کنم متوجه می‌شوم‌ اگر سالم بودم کدام نقش‌ها را به من می‌دادند. البته مزد زحمت‌های من را مردم در کوچه و خیابان با محبت‌هایشان می‌دهند و همین برایم کافی است.

وی افزود: شب‌هایی که نقش جدیدی که می‌دانم ارزش دارد را به من‌ پیشنهاد می‌دهند تا صبح خوابم‌ نمی‌برد، چراکه می‌ترسم مقابل دوربین بروم اما نتوانم‌ آن چیزی که مردم از من توقع دارند را برآورده کنم و استحقاق ایفای آن نقش را نداشته باشم.

رویگری در خصوص وضعیت این روزهایش تصریح کرد: روزهای خوبی ندارم اما نسبت به گذشته کمی بهتر هستم. برخی مسئولان بعضی اوقات به من سر می‌زنند اما از هنرمندان خبری نیست. البته همه گرفتار هستند و توقعی از آن‌ها ندارم که با من تماس بگیرند یا به دیدنم‌ بیایند.

این بازیگر در خصوص فعالیت‌ هنری‌اش نیز بیان کرد: به تازگی یک فیلم تحت عنوان «اقتصاد سیاه» در اصفهان بازی کردم و برای ایفای نقش در یک سریال نیز به مشهد آمده بودم.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    8

    آقای رویگری انشاءالله خداوند شفای عاجل به شما عنایت فرماید. با وجود بیماری، سن و سال شما دیگر مناسب کار و فعالیت هنری نیست و الآن وقت استراحت شماست

    نظرات شما -
    • بمیره
      6

      ایشالا مریض بمونه و نمیره
      فردا که بهار آبد بدبخت و اسیر هستیم
      از زندگی سیر هستیم
      ایران ایران ایران...

    • ناشناس
      2

      واقعا همین چند نقش کوتاه دو سه سال اخیر رو هم به خاطر بیماری نتوانستید خوب بازی کنید بهتر است استراحت کنید

  • ناشناس
    7

    سلامت باشی آقای رویگری عزیز

  • فاطمه اردببل
    4

    هنرمند در پیری تازه درخت هنر حس زندگی اش از وجودش ریشه می زند و جوانه هایش بر جانها طراوت می بخشد
    همیشه فعال بمان جتاب رویگری انسان خوب و بزرگوار همیشه جابش خالی و حضورش نیاز، اجتماعه

  • هوسباز
    4

    خداروشکر میکنم امثال تو هستن که مردم ببینن و عبرت بگیرن
    کسی که هوس زن بیست ساله جینگولی میکنه و زن و بچشو ول میکنه باید خوار و خفیف بشه
    تو خوده خوده عبرتی برای مردم

  • حمیدرضا
    0

    *** با تشکر از کارشناس خبری و مصاحبه با استاد رویگری .... با اصالت ها و خوب ها هرگز از یادها نمی روند و در قلب ها باقی خواهند ماند ..... استاد رضا رویگری انسان شریف و متعهد و هنرمندی به تمام معنا با تمام خصلت های عالی .... با احترام فراوان و دعای عافیت و بهترین آرزوها .

  • ناشناس
    0

    اقای رویگری همیشه شاکی وگله مند هستی از همه انتظار داری یک زن چوان باکلی ادم درو برت هستن که ازت مراقبت می کنند خوب نیست یکم غرت داشته باش وبساز مردم خودشان بدبختی زیاد دارن اما صبور ن،

  • 0

    همیشه شاکی هست الان وقت بازی نبست چه نقشی را می خواهی بازی کنی؟ بشین سرجات بابا حال نداریم چپ راست شکایت داره انگار ما از خوشی پشتک بارو میزنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها