ادعای سردبیر روزنامه فرهیختگان:

صداوسیما برای حضور نیم ساعتی ملی‌پوش فوتبال در برنامه نوروزی ۲۵۰میلیون تومان پرداخت کرده است

سردبیر روزنامه فرهیختگان ادعا کرد: صداوسیما برای حضور نیم ساعتی ملی‌پوش فوتبال در برنامه نوروزی ۲۵۰میلیون تومان پرداخت کرده است.

صداوسیما برای حضور نیم ساعتی ملی‌پوش فوتبال در برنامه نوروزی ۲۵۰میلیون تومان پرداخت کرده است

IMG_20230404_105016_172

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    1

    حیف این پولها که بجای ّاینکه ضرف ابادانی کشور واقصاد وتولید وریشه کردن فقر بشه واس به شخض که خودمون بهش شاخ برگ دادیم اختصاص یافته چرااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!؟

  • ناشناس
    2

    توایران هرکی آزاد باشه حرفشو بزنه و بعد باهاش کاری نداشته باشن حتما یا پشتش محکم به یک جای مهمه یا از سران قدرته ومیخواد امتیازبگیره مثلاً اگر این خبر صحت داشته باشه باید حداقل یک مدیر شبکه در صدا و سیما باید دادگاهی بشه واگرنشد باید روزنامه فرهیختگان پاسخگوباشه اگر هیچکدام نبود به روابط پشت پرده میرسیم یک مورد مثال بزنید که تحقیق و تفحص مجلس از اختلاس در ایران به نتیجه درخور توجه رسیده باشد

  • ناشناس
    0

    ششدانگ جهنم رو میخرید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      البته اول ازهمه دنیای مارا جهنم کردن و می کنند 💔😭😓

  • ناشناس
    1

    الآن همه چی پولکی شده است! بی مایه فتیره!

  • ناشناس
    2

    اون پولی که از جیب من تو حلق صدا و سیما.. میره از خون سگ‌ نحس تره. چون ما ۵ساله تلوزیون ندیدم. کاش جای اینکه به بی حجاب ها گیر بدن به صدا و سیما گیر میدادن . اون‌موقع وضع مملکت مان خیلی بهتر میشد.

  • شهرام. ر
    1

    َمتاسفانه در ایران ما، وابستگی و سرسپردگی صدا و سیما به حکومت باعث شده که این ارگان مهم مردمی از انجام وظیفه اصلی خود که همان دادن آگاهی ، نشاط و سرگرم کردن مردم است، باز بماند‌.
    وقتی هم که سرسپرده باشی ، نه تنها بازخواست نمی شوی بلکه بریز و بپاش های آنچنانی هم آزاد است .

  • ناشناس
    1

    زرنگن دزدی میکنن. به جای اینکه زورتون بگیره حرص بخورید بروید مملکتتون درست کنید.چه جوری؟قانون که وجود داره را. اجراش کنید. چگونه؟ یقه نمایندگاتون را که بهشون رفتید رای دادید بگیرید و مجبورشون کنید پاسخگو باشند نه اینکه وقتی خودشون و خانواده هاشون را می بینید بروید پاچه خواریشون کنید. مشکل از خودتون هست. والسلام

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها