حاشیه‌های حضور ایرج ملکی در برنامه سال تحویل تلویزیون

مصطفی امامی، درباره حاشیه‌های حضور ایرج ملکی در برنامه سال تحویل «پنج ستاره» گفت: ما ایرج ملکی را آوردیم و بدون این که مسخره‌اش کنیم، خواستیم کارهایی کند که لبخند روی لب مردم بیاورد. کل این بخش هم ۱۵ دقیقه بود.

حاشیه‌های حضور ایرج ملکی در برنامه سال تحویل تلویزیون

مصطفی امامی، درباره حاشیه‌های حضور ایرج ملکی در برنامه سال تحویل «پنج ستاره» گفت: از چند منظر می‌شود به این قضیه نگاه کرد.

اخیرا یک عده می‌خواهند به تلویزیون حمله کنند و از هر فضایی برای حمله استفاده می کنند. اگر روی حضور اینفلوئنسرها و چهره‌های فضای مجازی در تلویزیون نقد داریم باید همیشه نقد داشته باشیم. در ۱۵ سال گذشته احسان علیخانی، موفق‌ترین چهره تلویزیونی بوده است.

او یک سال کچلیک (امیرعباس) را به برنامه «ماه عسل» آورد. در برنامه «جوکر» در شبکه نمایش خانگی هم یک بار ستاره برنامه او ایرج ملکی بود. ما هم شب اول برنامه ایرج ملکی را آوردیم و بدون این که مسخره‌اش کنیم، خواستیم کارهایی کند که لبخند بر روی لب مردم بیاورد. کل این بخش هم ۱۵ دقیقه بوده است.

وی با تاکید بر این که در سال‌های قبل هم این اتفاق افتاده است اظهار داشت: همان شب در کنار ایرج ملکی، حسام نواب صفوی و فرزاد فرخ را هم داشتیم. این طوری نبود که برای مهمان دست ما خالی باشد. ما از اقشار مختلف هنری و اجتماعی و ورزشی مهمان آوردیم و سعی کردیم گفت‌وگوهای مختلفی با آن‌ها داشته باشیم و لحظه‌های خوشمزه‌ای خلق کنیم.

«پنج ستاره» عنوان ویژه برنامه تحویل سال شبکه تهران بود که به مدت سه شب با اجرای مشترک مصطفی امامی و مژده لواسانی روی آنتن رفت.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مازیار
    0

    هنوز کسی هست تلویزیون ایران را ببیند ؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها