اولین کتاب‌ها را چه کسانی به امانت گرفتند؟

نخستین کتاب‌های امانت گرفته‌شده از کتاب‌خانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۱۴۰۲ به نام دو کودک و نوجوان عضو مراکز کانون استان‌های مرکزی و خراسان‌جنوبی ثبت شد.

اولین کتاب‌ها را چه کسانی به امانت گرفتند؟

از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بر اساس گزارش‌های ثبت‌شده در سامانه کتاب کانون، رفیعه نادری از استان خراسان جنوبی نوجوانی بود که در سال جدید نخستین کتاب را از کتابخانه سیار کانون امانت گرفت.

او که عضو کتابخانه سیار روستایی منطقه خوسف خراسان جنوبی است در روز پنجم فروردین با فعالیت‌های مربی سیار این مرکز، کتاب محاکمه گرگ بدجنس مهربان نوشته علی خاکبازان را به امانت برده و مطالعه کرده است.

همچنین در همین روز سیدمحمد امامی عضو مرکز شماره دو کانون شهر اراک از استان مرکزی نخستین کتاب را از کتابخانه‌های ثابت کانون به امانت گرفت.

پیش از این شماری از مراکز و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام کرده بودند که کتابخانه‌های سیار و مراکز کانون شهر خود را در ایام تعطیلات نوروز فعال نگاه خواهند داشت و به ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان در کنار سایر فعالیت‌ها در این روزها خواهند پرداخت.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    اولین کتابها را هم کلاسی ها و همکاران من امانت گرفتند که بردند و نیاوردند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها