تازه ترین آمار فروش فیلم های در حال اکران

تازه ترین آمار فروش فیلمهای سینمایی اعلام شده است.

تازه ترین آمار فروش فیلم های در حال اکران

به گزارش خبر فوری ، «بدون تاریخ بدون امضا» همچنان پیشتاز اکران زمستان است، در ادامه آمار فروش فیلمهای سینمایی را ببینید:

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • بنده گنهکار
    0

    چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟؟؟!!! --- باید با آشنا ساختن هنر مندان عزیز کشور با آثار علمی نیک اجتماعی و روانی و اخلاقی و روحی دستورات قرآن کریم در زمینه ی حجب و عفت و دوری از بر انگیختن ناصواب و نابجای غریزه های بشری ، به آنان گوشزد ساخت که در سایه ی نظام مقدس اسلامی صفحات رسانه های تصویری کشور جایگاه تحریک احساسات نادرست و ایجاد پیامدهای ناگوار زیان بار فردی و اجتماعی نیستند. در سایه نظام اسلامی با بروز رفتارهای مخرب اجتماعی در جایگاه هایی که نیازمند مجوز قانونی دولت اند نباید با بی تفاوتی و سهل انگاری و بی ضابطگی بر خورد کرد و نباید تسامح و چشم پوشی داشت. عقل حکم می کند که حد اکثر حرمت قدسی و شرعی مجوزها و جایگاه های منحصر به نظام را که بی تردید بلحاظ علمی قابل درک و اثبات است باید نگه داشت . تحریک عمدی احساسات غریزی خارج از محدوده ی شرعی مجاز آن در رسانه ها سبب وبالهایی است که دامنگیر میلیونها از خانواده های غافل جوامع بشری شده اند. غافل نباشیم رواج بی قانونی و تخلف در هیچ اندیشه ی بشری بهانه ی درست تجویز و مباح شمردن بی قانونی و تخلف نیست.

  • ناشناس
    0

    خدا نکند وباهای دمدمی مزاجی و ناشکیبایی در مقابل آزادی مثبت و منطقی بیان و ملاحظه کاریهای توجیه ناپذیر خرد گریز و مخالفت تنگ نظرانه با اصل مردم سالاری نظام به پایگاه خبر فوری هم سرایت کرده باشد. آی کاش رسانه های مجاز کشور با داشتن احساس به نیازهای مبرم جامعه در سایه ی نظام اسلامی و داشتن قدرت و حس مثبت ممیزی سیاسی و دینی و اجتماعی بجای کرسیهای آزاد اندیشی دانشگاهی می توانستند بنفع پویایی مثبت و سازنده ی فکری و اندیشه وری جامعه به منبر آزاد برای تبادل نظرهای مستند و مستدل علمی در همه ی زمینه ها مبدل شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها