اکران خیریه «اسرافیل» برای آزادی ۳ زن زندانی

اکران خیریه فیلم‌ سینمایی «اسرافیل» با حضور عوامل و بازیگران این فیلم و همچنین ناصر ملک‌مطیعی در پردیس سینمایی زندگی برگزار شد.

اکران خیریه «اسرافیل» برای آزادی ۳ زن زندانی

به گزارش خبر فوری و به نقل از روابط عمومی فیلم، اکران خیریه فیلم سینمایی «اسرافیل» در حالی در پردیس زندگی برگزار شد که ناصر ملک‌مطیعی، سعید سهیلی، میلاد کی‌مرام و ساعد سهیلی به همراه پژمان بازغی بازیگر و مستانه مهاجر تهیه‌کننده این اثر در مراسم حضور داشتند.

میلاد کی‌مرام در ابتدای مراسم، ناصر ملک‌مطیعی را «عالیجناب تاریخ سینمای ایران» خطاب قرار داد و از او دعوت کرد روی صحنه برود.

ملک‌مطیعی ضمن ابراز تاسف از سانحه هوایی اخیر در کشور، اظهار کرد: به خانواده‌های داغدار تسلیت می‌گویم و امیدوارم چنین اتفاقاتی دیگر در کشور رخ ندهند. خدا را شکر می‌کنم که امروز در میان شما هستم و همیشه آرزو داشتم رو در روی مردم از آن‌ها بابت اینکه طی این ۶۰، ۷۰ سال من و خاطره حضورم را فراموش نکردند، تشکر کنم.

در ادامه ملک‌مطیعی به خاطرات حضورش در سینما اشاره کرد و افزود: من جزو بدنه سینمای ایران هستم که از ۱۶ سالگی تا به امروز عاشق سینما و فیلم بوده‌ام. جای همکارانم که هم‌اکنون در بین ما نیستند، بسیار خالی است. اما باید بگویم که سینمای جوان امروز ما باعث سربلندی ماست و سینمایمان امروز در محافل بین‌المللی حضور دارد.

این بازیگر پیشکسوت سینما با اشاره به مراسم خیریه فیلم «اسرافیل» عنوان کرد: افتخار می‌کنم امشب برای اکران فیلمی حضور دارم که قرار است به آزادی سه خانم محترم منجر شود. خوشحالم که در این امر خیر سهیم شدم و شنیده‌ام که این گروه قرار است چنین اکران‌های خیریه‌ای را ادامه دهند که بسیار قابل تقدیر و تشکر است. هر کسی در این راه قدمی بردارد، هر چقدر هم کوچک هم باشد قابل احترام است.

سعید سهیلی از دیگر حاضران مراسم درباره درباره ناصر ملک‌مطیعی گفت: ۲۰ سال قبل در فیلم «غوغا» دیالوگی برای شخصیتی که شهرام حقیقت‌دوست بازی می‌کرد نوشتم که می‌گفت: سینما یعنی بهروز، ناصر و... که فردین جای خودش را دارد.

در ادامه مراسم اکران خیریه فیلم سینمایی «اسرافیل»، به مناسبت تولد سی‌سالگی ساعد سهیلی، کیکی برای او آورده و جشن تولدی در میان مردم برای او گرفته شد که با غافلگیری این بازیگر همراه بود.

سپس پژمان بازغی بازیگر «اسرافیل» ضمن تبریک تولد ساعد سهیلی، گفت: ما در کنار کسی مانند آقای ناصر ملک‌مطیعی درس پس می‌دهیم. اگر فیلم ما را ببینند و بپسندند، افتخاری را نصیب ما کرده‌اند. جای بهروز وثوقی خالی است و صد افسوس که فردین را زود از دست دادیم و قدرش را ندانستیم.

بازغی در پایان گفت: عواید حاصل از فروش امشب فیلم «اسرافیل» به آزادی سه زن که جرایم غیرعمد دارند اختصاص خواهد یافت و این انتخاب به دلیل حضور کارگردان زن فیلم آیدا پناهنده، تهیه‌کننده زن فیلم مستانه مهاجر و قصه فیلم که به مسائل زنان می‌پردازد صورت گرفته است.

اکران خیریه «اسرافیل» برای آزادی ۳ زن زندانی

اکران خیریه «اسرافیل» برای آزادی ۳ زن زندانی

اکران خیریه «اسرافیل» برای آزادی ۳ زن زندانی

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها