چرا کنسرت ناصر زینعلی لغو شد؟

خواننده موسیقی پاپ قرار بود ۲۱ و ۲۲ اسفند در سالن حافظ شیراز روی صحنه برود اما هر دو شب از کنسرت‌های او با وجود داشتن مجوز از ارشاد استان و فروش کلیه بلیط‌ها، لغو شد. این در حالی است که این خواننده به تازگی در جریان جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه رفته بود و بلیط فروشی‌هایش برای اجرای کنسرت‌های آتی در شهرهای دیگر همچنان ادامه دارد.

چرا کنسرت ناصر زینعلی لغو شد؟

ناصر زینعلی، قرار بود ۲۱ و ۲۲ اسفند در سالن حافظ شیراز روی صحنه برود اما هر دو شب از کنسرت‌های او با وجود داشتن مجوز از ارشاد استان و فروش کلیه بلیط‌ها، لغو شد.

این در حالی است که این خواننده به تازگی در جریان جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه رفته بود و بلیط فروشی‌هایش برای اجرای کنسرت‌های آتی در شهرهای دیگر همچنان ادامه دارد.

اشکان اروجیان، تهیه‌کننده او در راستای لغو کنسرت‌های اخیر ناصر زینعلی، خواننده موسیقی پاپ می‌گوید: «توضیحی به ما داده نشده است و خودمان هم مشکلی نداشتیم، نه ممنوع‌الفعالیت بودیم و نه اتفاقی رخ داده بود. الان هم بلیط فروشی کنسرت یکی دیگر از شهرها را آغاز کرده‌ایم.»

او ادامه می‌دهد: «این که چرا این اتفاق افتاد را نمی‌دانیم. ماجرا از این قرار بود که وقتی به شیراز رسیدیم، با صدور نامه‌ای مدیر شرکتی که مجوز کنسرت را دریافت کرده بود خواستند و به او اطلاع دادند که باید هر دو شب از کنسرت لغو کنیم.»

اروجیان در پاسخ به این که چه نهادی خواستار لغو کنسرت شده بود، پاسخ می‌دهد: «ظاهرا شورای تأمین شیراز دستور لغو این کنسرت را صادر کرده بود ولی به هر حال ما متوجه نشدیم که کار فرمانداری بود یا ارشاد؛ زیرا فرمانداری می‌گفت لغو کنسرت‌ها دستور ارشاد بوده و ارشاد می‌گفت دستور فرمانداری بوده است.»

او درباره ضرری که در پی لغو کنسرت‌ها برای آن‌ها پیش آمده بیان می‌کند: «هزینه بلیط‌ها را به مخاطبان بازگرداندیم ولی در نهایت متوجه ضرر مالی زیادی شدیم؛ زیرا هزینه‌های پرواز، سالن، هتل و پرداخت شده بود و باید دستمزد گروه‌های نور و صدا و بچه‌های اجرایی را هم پرداخت می‌کردیم.»

اروجیان در پایان تصریح می‌کند که گفته می‌شود ممکن است دلیل لغو این دو شب اجرا به خاطر رفتارهای برخی تماشاگران در کنسرت قبلی باشد ولی در نهایت ما علت اصلی را متوجه نشدیم.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • .
    1

    دلیلش عقب افتادگی حکومته دلیل خاص دیگه ای نداره.

  • فتح الله احمدیان
    0

    .....ای ملت خوب سواری دادن،مسئولین هم خوب سواری گرفتن
    ۹٪ منبع جهان،فقط ۱٪جمعیت تمام ملت هم درفقروفلاکت،غیرلبنان وسوریه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "بهترین خواننده سال" کدام خواننده بود؟