لیدی گاگا در اسکار هست اما نمی خواند

نودوپنجمین مراسم اهدای جوایز اسکار یکشنبه ۱۲ مارس در تالار «دالبی» در هالیوود لس‌آنجلس برگزار می‌شود.

لیدی گاگا در اسکار هست اما نمی خواند

این مهمترین رویداد سینمایی جهان محسوب می‌شود و خبرهای مرتبط با آن بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و نشریات هنری دارد.

گزینش بهترین ترانه سال از بخش‌های مهمی محسوب می‌شود که معمولا به خاطر اجرای زنده خوانندگان در صحنه که معمولا ستاره‌های بزرگ موسیقی هستند، طرفداران زیادی دارد.

به گزارش «ددلاین»، پس از هفته‌ها گمانه‌زنی و انتشار شایعات مختلف، سرانجام گلن وایس، کارگردان مراسم اسکار گفت که لیدی گاگا، خواننده آمریکایی ترانه فیلم «تاپ ‌گان : ماوریک» را در این مراسم اجرا نخواهد کرد.

این اثر با عنوان «دستم را بگیر» یکی از ترانه‌هایی است که نامزد دریافت جایزه اسکار شده است و انتظار می‌رفت که لیدی گاگا آن را در تالار دالبی اجرا کند.

این‌ ستاره آمریکایی به تهیه‌کنندگان اسکار گفته است که به عنوان یکی از نامزدها در مراسم شرکت می‌کند ولی به دلیل برنامه شلوغ خود فرصت تمرین برای اجرای زنده نخواهد داشت.

لیدی گاگا از بازیگران فیلم جدید «جوکر» با بازی خواکین فینیکس است که توسط شرکت برادران وارنر تولید و فیلمبرداری آن در ماه مارس آغاز می‌شود.

این خواننده آمریکایی در گذشته دو بار در مراسم اسکار اجرای زنده داشته است و در سال ۲۰۱۹ برای ترانه فیلم «ستاره متولد می‌شود» برنده جایزه بهترین ترانه سال شد.

سایر نامزدها در غیاب لیدی گاگا

با انصراف لیدی گاگا، فقط چهار ترانه که نامزد دریافت جایزه اسکار هستند در مراسم اجرا خواهند شد و چهره شاخص برنامه ریانا است که ترانه فیلم «پلنگ سیاه» را می‌خواند.

او اخیراً اعلام کرد که علی‌رغم بارداری، در مراسم اسکار حاضر می‌شود و ترانه «من را بلند کن» را اجرا می‌کند. ریانا درماه فوریه در کنسرت نیمه مسابقه فینال فوتبال آمریکایی موسوم به «سوپربول» نیز اجرای موفقی داشت.

اما در خبری دیگر، گفته می‌شود که آکادمی علوم و هنرهای سینمایی آمریکا برای دومین سال متوالی درخواست ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین برای سخنرانی در مراسم یا ارسال پیام ویدئویی را نپذیرفته است.

به گزارش «ورایتی»، آکادمی هنوز اظهارنظر رسمی در این رابطه نداشته است.

منبع: وقت صبح
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها